Mooie kerstbal

Snel binnen, mooie opdruk. Zeer tevreden

Top service en mooie kwaliteit

Ben absoluut happy met mijn kerstballen. Hoop dat in de toekomst een groter printoppervlak mogelijk wordt. Snelle levering, zorgvuldig verpakt en erg flexibel in het maken van een ophaal afspraak.

Bestelling goed en snel geleverd

Site is beetje lastig om via iPhone bv kerstbal te maken, op de computer een stuk makkelijker. Precies geleverd wat ik heb besteld en ook binnen de beloofde levertijd

Best een uitdagende bestelling (korte termijn en vaak wisselen van print), maar ze zijn heel flexibel en snel. Ze bewogen gewoon mee en alles was op tijd af en van goede kwaliteit!

Goede service & supersnelle levering!

Belde met een spoedklus! Bestelling werd direct gemaakt! Topservice!

Snelle service, goede kwaliteit

Product op zondag besteld, kwam op dinsdag binnen! De print was kwalitatief goed en het product was goed verpakt zodat het beschermd maar niet overbodig was. Heel tevreden.

Top service!

Ik ben meer dan tevreden met de service die jullie geleverd hebben, de kwaliteit is ook zeer goed en het werd snel geleverd! Dankjewel.

Prachtig!

Supermooie kerstbal, foto erop prachtig, snelle levering. Enige wat nog beter zou zijn is als de foto er groter op kan, beslaat nu redelijk klein deel van de bal.

Snelle levering, beetje klein plaatje op de kerstbal maar wel erg mooi.

Ik heb bedrukte golfballen besteld (alleen tekst) was super snel geleverd en zien er goed uit.

Neppe look

Op de site ziet de bal er heel mooi uit. Eenmaal toen ik het ontving, zaten er vlekken op de bal. De foto is zo klein en ook niet exact netjes afgewerkt. Jammer dat er geen leukere keuzes waren voor lettertype en letterkleur. Ben er niet blij mee.

Goede service, snelle levering, goede communicatie van de status.

Mooi product en eveneens mooi op tijd geleverd

Deze eerste kennismaking is mij heel goed bevallen. Het product dat tijdig geleverd is voldoet volledig aan de verwachtingen. De kerstbal is een sieraad in de kerstboom, dus chapeau!

Mooi product!

Goed bereikbaar voor vragen, mooi product, snelle levering.

Product is helemaal perfect zoals online te zien was. Snelle levering.

Ok

Snelle levering en de ballen zijn perfect uitgevoerd

Ze zijn supermooi

Zou ze zeker nog eens bestellen hier.

Ik heb bedrukte golfballen besteld in kadoverpakking. Het is een superleuk en apart kado geworden. Mooie kwaliteit en snel klaar. Bedankt!

Geweldige service!

Geweldige service! Mooi product.

Super mooie kerstballen, een blijvende hetinnering

De blauwe kerstballen zijn heel mooi van kleur en de bedrukking is super mooi.

Mooie kerstballen

Zeer mooi bedrukt en snelle levering

Top service, kwaliteit, snelheid en prijsstelling voor de kerstballen met bedrukking!

Snelle levering, fijne service!

Het bestellen van de kerstballen ging gemakkelijk, wel waren de foto's uiteindelijk kleiner op de kerstbal dan verwacht. De kwaliteit van de foto's waren super! Heel scherp. Fijne services en snelle levering!

Mooi product, goed geholpen

Snelle levering, keurig product

erg mooie kerstballen

Erg mooie kerstballen met foto