Goede, snelle service. Mooie kerstballen. Jammer dat ze elk duurder worden.

Leuk idee voor een persoonlijk cadeau!

Site en afhandeling tot aan de deur zijn prima in orde. Spullen worden goed verpakt. Een klein tegenvallertje vond ik echter dat hetgeen ik besteld had, een beetje tegenviel op geniet van verfkwaliteit. Er zitten veel kriegeltjes en beschadigingen Jes in de effen kleur. De bedrukking zelf is prima in orde.

Bestelling afgeleverd in de afgesproken tijd

Print was goed op de kerstbal alleen veel te klein. Hoop op grotere kerstballen met grotere print

Perfecte en snelle service

Vlak voor kerst heb ik een spoedaanvraag neerlegd. Alles netjes en op tijd afgehandeld. Erg leuke reacties van ontvangers gekregen, kortom ik ben tevreden! Klein puntje ter verder verbetering is een iets groter printoppervlak op de bal, Verder helemaal super!

De verwerking van de opdracht is prima, het resultaat valt erg klein uit

de opdracht is prima, het resultaat valt erg klein uit

Slecht

De bal was niet op de gevraagde datum geleverd en de tekst was niet kompleet

Mooie kerstbal

Snel binnen, mooie opdruk. Zeer tevreden

Top service en mooie kwaliteit

Ben absoluut happy met mijn kerstballen. Hoop dat in de toekomst een groter printoppervlak mogelijk wordt. Snelle levering, zorgvuldig verpakt en erg flexibel in het maken van een ophaal afspraak.

Bestelling goed en snel geleverd

Site is beetje lastig om via iPhone bv kerstbal te maken, op de computer een stuk makkelijker. Precies geleverd wat ik heb besteld en ook binnen de beloofde levertijd

Best een uitdagende bestelling (korte termijn en vaak wisselen van print), maar ze zijn heel flexibel en snel. Ze bewogen gewoon mee en alles was op tijd af en van goede kwaliteit!

Goede service & supersnelle levering!

Belde met een spoedklus! Bestelling werd direct gemaakt! Topservice!

Snelle service, goede kwaliteit

Product op zondag besteld, kwam op dinsdag binnen! De print was kwalitatief goed en het product was goed verpakt zodat het beschermd maar niet overbodig was. Heel tevreden.

Top service!

Ik ben meer dan tevreden met de service die jullie geleverd hebben, de kwaliteit is ook zeer goed en het werd snel geleverd! Dankjewel.

Prachtig!

Supermooie kerstbal, foto erop prachtig, snelle levering. Enige wat nog beter zou zijn is als de foto er groter op kan, beslaat nu redelijk klein deel van de bal.

Snelle levering, beetje klein plaatje op de kerstbal maar wel erg mooi.

Ik heb bedrukte golfballen besteld (alleen tekst) was super snel geleverd en zien er goed uit.

Neppe look

Op de site ziet de bal er heel mooi uit. Eenmaal toen ik het ontving, zaten er vlekken op de bal. De foto is zo klein en ook niet exact netjes afgewerkt. Jammer dat er geen leukere keuzes waren voor lettertype en letterkleur. Ben er niet blij mee.

Goede service, snelle levering, goede communicatie van de status.

Mooi product en eveneens mooi op tijd geleverd

Deze eerste kennismaking is mij heel goed bevallen. Het product dat tijdig geleverd is voldoet volledig aan de verwachtingen. De kerstbal is een sieraad in de kerstboom, dus chapeau!

Mooi product!

Goed bereikbaar voor vragen, mooi product, snelle levering.

Product is helemaal perfect zoals online te zien was. Snelle levering.

Ok

Snelle levering en de ballen zijn perfect uitgevoerd

Ze zijn supermooi

Zou ze zeker nog eens bestellen hier.

Ik heb bedrukte golfballen besteld in kadoverpakking. Het is een superleuk en apart kado geworden. Mooie kwaliteit en snel klaar. Bedankt!

Geweldige service!

Geweldige service! Mooi product.