Prima producten en service

Goede communicatie. Mooie producten. Snelle levering.

Snelle levering, goede producten

Levering snel, goed verpakt. Producten ruim voldoende. Prijs kwaliteit oké.

Uiterst tevreden

Na een snel en duidelijk antwoord te mogen ontvangen op een vraag over een product is de levering ook nog eens snel en vlot verlopen. Super content.

Top kwaliteit, snelle verzending en super service.

Intussen al een aantal keer besteld bij Kyndalight de afgelopen maanden en nog geen enkele negatieve ervaring gehad. Bij vragen krijg je meteen antwoord via email, samples worden zonder problemen (gratis!) geleverd de volgende werkdag, de producten hebben een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij zijn enorm tevreden!

Prima service!

Prima contact met klantenservice en snel gewenste spullen ontvangen. Ook retourzending snel en correct afgehandeld! Top.

Gemakkelijk bestellen, snelle levering

Goede prijzen, overzichtelijke site. Bestellen gaat heel gemakkelijk en het werd snel verzonden. Heel tevreden

Mooie kleur gedraaid stoffen snoeren, perfect voor oude lampen.

Prettig contact

Prettig contact met de klantenservice. Van het snoer dat ik wilde was er niet genoeg meer op voorraad, samen tot een goede oplossing gekomen. En ook erg fijn dat je gratis samples kunt krijgen, daarmee kwam ik op een nieuw idee. En goede prijzen.

Prachtig snoer; veel goedkoper dan elders

Erg blij met mijn prachtige, gedraaid linnen snoer. Het laat mijn lampen veel mooier uitkomen. Prima levering.

snelle aflevering. Top kwaliteit

Mooie producten

De levering liet nogal op zich wachten, maar dat lag niet zozeer aan Kynda light. Het snoer wat ik besteld had was zeer naar wens.

Super leuk bedrijf

Leuk om je lamp helemaal naar je zin te maken! Daarbij is de service van dit bedrijf op en top

Veel keus, snel geleverd

Ik wil zelf een lamp maken en kon alle onderdelen ondanks de ruime keuze makkelijk by Kynda Light kopen. Pakket kwam goed verpakt en snel thuis. Inclusief een boek over Friese gezelligheid. Leuk!

snel en goed.....

Fittingen besteld, snel geleverd en als bonus nog een mail met uitleg over montage !! Top !

Snel, top en met liefde geleverd.

Snel, top en met liefde geleverd.

super

perfect

Kan niet beter.

Snelle levering, zeer mooie producten en uitstekende communicatie

Goede. Prijs

Uitstekend, snel, compleet

Alles was snel en correct geleverd

Mooi product, goede prijs, nette communicatie

Toen er wat mis ging bij de post, niet een Kynda probleem, wel netjes door Kynda opgelost.

Mooie collectie en snelle levering

Mooie spullen, prima prijzen en ik kan het krijgen zoals ik wil. Levering was snel en compleet.

Geweldige service

Na mijn bestelling had ik per ongeluk porselijnen fittingen kapot gedraaid . Daardoor onstond er wat stress omdat me lamp niet optijd afkwam. Snel belde ik naar Kynda Light die me snel twee nieuwe gratis opstuurde. Ik was echt verbaast en vind dit echt klant vriendelijk.😀 Top en bedankt. Groetjes Richard van Borkulo.

Prima site en snel bezorgd.

Eenvoudig bestellen en zoeken op de site. Snel geleverd en goed verpakt

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website, mooie spullen en goede presentatie en informatie. Snelle verzending en in een mooie kleine doos verzonden (tegen verspilling en grote dozen).

Enorm tevreden!

We bestellen sinds kort bij Kyndalight in functie van ons nét opgestart bedrijf Léon en zullen niet snel meer ergens anders onze snoeren bestellen. Een tevreden klant erbij! :)

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken, geïnspireerd op Scandinavisch minimalistisch design. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!