Iets kleiner dan verwacht.

Verder wel heel mooi, heb ze nog niet gebruikt in het huidige project, (had meerdere, opties, waarvan een ander beter bij de lamp paste) Maar ga ze zeker nog gebruiken in een volgende.

Sehr gute Auswahl

Gute Auswahl,schnelle Lieferung

Snelle levering, goed materiaal

De producten die ik besteld heb waren van goede kwaliteit.

Alles vlot verlopen

toffe producten

vlotjes!

Alles gut geklappt

Zufrieden

Allert personnel.

Ik had verschillende producten besteld. De maten van deze producten kwamen niet overseen. Werd gemaild en de bestelling werd bijgewerkt. Klassen!

unkompliziert und schnell

Schönes Produkt, unkomplizierte Bestellung und prompte Lieferung. Alles Bestens

Leveren wat ze beloven

Leveren wat ze beloven

Lampenfassung und Kabel

Sehr gute Ware, leicht zum zusammen bauen, keine Farbabweichung im Vergleich zum Foto.

Recent voor het eerst wat spullen besteld uit een groot aanbod. Zaken werden vlot geleverd maar er bestond wat onduidelijkheid door een bijgeleverde gebruiksaanwijzing. Telefonisch contact gezocht en heel tof geholpen. Na wat over en weer mailen met foto's ter verduidelijking kwam alles goed. Van deze service kan menig andere firma nog wat leren. Chapeau!

Levert goed en op tijd

Prima doet wat het moet doen

heel goede service

Goede dienstverlening, snelle levering, uitstekende lampen

Er ontbrak een schroefje en 1 led-lamp was niet zo mooi, was scheef. Dus aangegeven wel graag vervanging van de fitting of een schroefje. Led-lamp kunnen we wel mee leven. Per omgaande werd alles geregeld, inclusief nieuwe led-lamp. Wij zijn heel tevreden.

Bestelling snel binnen en m,n oude lampen van een cool snoertje voorzien,top.

Super shop.

Je krijgt wat je verwacht en van prima kwaliteit.

Al 2 maal besteld, correct geleverd, materialen zijn zoals ze worden voorgesteld op foto en van prima kwaliteit.

Snelle levering, zorgvuldig ingepakt

Een tevreden klant!

Geleverd cf afspraak en van prima kwaliteit.

Goede service en snelle levering

Kreeg goed advies en spullen werden snel geleverd. Prijs is ook scherp.

breed assortiment, snelle levering.

Vond hier mooiere onderdelen voor mijn lamp dan ik aanvankelijk in mijn hoofd had. Je word netjes op de hoogte gehouden m.b.t. levering die ondanks alle drukte snel was. Voor herhaling vatbaar als ik weer een project ga doen.

Netjes, snel en goede prijs kawaliteit

Netjes, snel en goede prijs kwaliteit verhouding

Leuk om onderdelen voor een eigen gemaakte lamp te kunnen maken.

De site is helder, productomschrijving is redelijk

Alles bestens!

Alles bestens,kann man bedenkenlos weiterempfehlen.

Levering supersneel. Produkt is goed.

Vlotte complete levering, met zorg verpakt.

Alles netjes in zipperbags met visitekaartje.

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken, geïnspireerd op Scandinavisch minimalistisch design. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!