Zeer snelle bezorging

vlotte klantendienst, correcte snelle levering

Ik was erg blij met mijn bestelling, de installatie was vanzelfsprekend en de lampen passen perfect in mijn interieur. Ik had enkele aanpassingen aan mijn bestelling te maken en de klantendienst hielp me correct en uiterst vriendelijk verder.

Snel en goede levering

Hulpvaardigheid staat op de eerste plaats!

Goede service Snelle verzending Hulpvaardig

Fijne service

Kreeg snel een mooi product.

Goede producten, snelle levering

De onderdelen die ik nodig had om een lamp te maken waren op voorraad en daardoor snel geleverd.

goede snelle levering - zeer goede prijs/kwaliteit

goede snelle levering - zeer goede prijs/kwaliteit

Bijna alles in 1 keer voor elkaar

Hier besteld, waar ik bij een andere licht boer heel lang moest wachten en nog niks had, was het bij kynda binnen een dag binnen. Als ik 1 minpuntje mag noemen is dat het assortiment stekkers maar dat had de plaatselijke bouwmarkt nog wel.

Goedemorgen Richard, bedankt voor je review! We zijn altijd op zoek naar uitbreiding van ons assortiment. We zijn daarom erg benieuwd naar welke stekker je op zoek was. Zou je dit ons nog kunnen laten weten via klantenservice@kyndalight.com?

Snelle levering prima

Goede service en kwaliteit

Na het bestellen van een proefpakket werd het snel en netjes opgestuurd, kabels komen over een met de beschrijving en kleur.

Producten snel geleverd en van goede kwaliteit. Zeker in verhouding tot de prijs. Helemaal top.

Snel en makkelijk

Overzichtelijke website met de juiste materialen om zelf lampen te maken.

Super top

Goede ervaring, zou er weer shoppen.

Snelle levering en reactie

Snelle en correcte levering van mijn bestelling. Ik had nog een vraag over een fitting die ik besteld had, binnen 1 werkdag had ik een duidelijke en zeer bruikbare reactie.

Mooie kwaliteit snoer en super snelle levering

Super snelle levering

Goede site. Netjes geleverd

Na duidelijke uitleg bestelling geplaatst. Perfect op tijd geleverd. Goed bedrijf

mooie jutte snoer - slechte bakkeliet stekkers

echter de bakkeliet stekkers zijn van slechte kwaliteit. Je hebt 3 verschillende schroevendraaier nodig om het kabel te installeren, en als je het jutte kabel mooi wilt aansluiten ben je even bezig, want er is nauwelijks plaats in de stekkers

Goedemiddag Alex, bedankt voor je review. Het klopt dat de stekker verschillende groottes schroefjes heeft, passend bij de verschillende onderdelen in de stekker. Daar kunnen we helaas niets aan doen ;).
 Je geeft aan dat er weinig ruimte is om het snoer aan te sluiten. Het is inderdaad even een werkje, maar er zou in principe voldoende ruimte moeten zijn. Zou je ons daarom een foto kunnen sturen naar klantenservice@kyndalight.com van het aangesloten snoer? We kijken graag met je mee naar een passende oplossing.

De producten zijn snel geleverd. Alles ziet eruit zoals op de site staat. Er zijn proefstukjes van gekleurde snoeren aan te vragen en die zaten er ook bij, netjes in een zakje met de nummers erop

Fantastische service

Ik had het verkeerde product besteld en wilde mijn bestelling annuleren. Zelfs in de avond was het direct geregeld en had ik direct een creditnota. Zeer vriendelijk geholpen!

Goede levering mooi op tijd

Precies zoals omschreven. En tijdig geleverd!

Kwaliteit

Snelle en correcte levering, kwalitatieve producten

Prima prijs en snelle levering

Prima prijs en snelle levering

Snelle levering!

Ik vond het mooi dat ik eerst gratis samples thuis bezorgd kreeg, daardoor heb ik een goede keuze kunnen maken. Snelle en nette levering

Snelle levering, goede prijzen

De fittinghoezen waar we al lang naar op zoek waren werden goedkoop aangeboden en snel geleverd! Goede kwaliteit! Heel tevreden.

Kwaliteit producten en snelle levering, dus goed

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken, geïnspireerd op Scandinavisch minimalistisch design. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!