Zeer klantvriendelijk!

Ik wilde een aantal samples hebben van de snoertjes. Een kort mailtje met de product codes was genoeg. 2 dagen later een keurige envelop met de samples, netjes met de nummers op een labeltje eraan. Kostenloos! Keurig klantvriendelijk!

Snelle levering en correcte prijzen

De bestelling was snel geleverd, de producten zijn zoals op de site beschreven.

prijs/ kwaliteit is top

Prima, echter irritant veel mails voor het schrijven van een review. Hier is ie dan !

Perfecte kwaliteit

Perfecte kwaliteit, ruim aanbod. Levering altijd zoals beloofd. Niet de goedkoopste van het internet maar kwaliteit en betrouwbaarheid primeren.

Snel super ruime keuze

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel

FFijne communicatie en snelle levering., ook fijn dat ik gratis monsters kon bestellen.

Fijne aankoop, goede kwaliteit producten, goede aftersales, goed verpakt, snel: Super

Product komt niet helemaal overeen met de foto's

Snelle levering maar product "Strijkijzersnoer Beige - rond, linnen" komt niet overeen met de foto's. De snoer is in werkelijkheid lichter van kleur (neigt meer naar wit dan naar beige), heeft een beetje een synthetische licht glimmende uitstraling. Een stuk minder natuur-look dan de foto's doen denken.

Prima materiaal

Vlugge levering

Snelle service, klantvriendelijk.

Duidelijke website met prima prijzen. Uitstekende en snelle klantenservice. Vragen of verzoeken worden vlug beantwoord. Producten worden goed verpakt en netjes verzonden. Absoluut aan te raden webwinkel.

We kregen gratis samples om een keuze te kunnen maken uit de Strijkijzersnoeren. Ene dag aangevraagd volgende dag al in huis. Daarna bestelling geplaatst en supersnel ontvangen. Top!

Heel goed!

Fijne en overzichtelijke website met meer dan genoeg keuze. De bestelling was heel snel binnen

snelle verwerking

geen opmerkingen

Goede klantenservice met gratis kleurstalen!

Door het bestellen van kleurstalen, weten wij nu wat we willen. Ook de klantenservice is snel en volledig!

Prima materialen goed geleverd

Ik heb al meerdere malen besteld, de materialen zijn hoogwaardig en je krijgt ze optijd en goed verpakt geleverd.

Snel geleverd en kwaliteit klopt met datgeen wat in de advertentie staat.

Snelle adequate levering

Mooie, goed verpakte producten, die snel geleverd werden

Duidelijke site en spullen snel geleverd

Mooie site en snelle verzending

Ik heb een orachtig strijkijzerkoord dimmer en fitting besteld bij Kyndalight. Alles werkt perfect! Erg tevreden :)

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Helder & snel

Kynda: duidelijke website, effectieve communicatie & snelle levering, volledig naar wens.

Gewoon goed

Degelijk product geleverd, geheel volgens verwachting

Netjes en vlot

Spullen besteld zijn vlot geleverd en netjes verzorgd verpakt. Zonder overbodige verpakkings materiaal. Top.

Vlotte bezorging van precies wat ik bestelde

Had (gratis) samples van bedrading besteld. Snel ontvangen, apart verpakt in plastic zakje, met code/naamsticker. Prima!

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken, geïnspireerd op Scandinavisch minimalistisch design. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!