keurig geleverd en snel...

Prima snel geleverd ..ben blij met mijn mooie lampjes .Precies wat ik bedoelde ..!!

Snelle super service

Eerst een sample aangevraagd van 3 aderige kabel wat geen probleem was. Zeer snel ontvangen en op basis daarvan mijn echte bestelling kunnen plaatsen. Binnen 1,5 dag had ik 10 meter binnen van de kabel die we wilde hebben. Top service en zeer snel

Snelle levering en prachtige producten

Mooie producten en een snelle levering. Een keer iets vergeten en dit kon nog toegevoegd worden op de order na contact met een vriendelijke medewerker. Erg tevreden

Snel geleverd en goed product.

Prettige website, goed assortiment, snelle levering

Gewoon zoals het hoort

Goede prijzen op de site, makkelijk te bestellen en netjes en snel geleverd.

goed en zeer snel geleverd top!

prima,en zeer snel geleverd..

Top bedrijf.

Snelle service!

Snelle service!

Snel geregeld en super service

Ik had strijkijzersnoer nodig in een bepaalde tint grijs. Bij deze webshop kon ik gratis samples bestellen zodat ik op mijn gemak exact de goede kleur bepalen. Er werden zelfs geen verzendkosten gerekend! Top service.

Prima site en bestelling snel binnen. Mag nog wel iets meer keuze aan fittingen.

alles in orde

Snel geleverd en fijne website

Ik ben erg blij met het brede assortiment op de website. Alles is ook duidelijk omschreven en foto van product komt ook overeen met geleverde product. Dat geeft extra vertrouwen voor een volgende bestelling. De communicatie was perfect. Snel geleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit van de producten.

Kynda light heeft veel keuze met goede kwaliteit snoeren en lampen voor een degelijke prijs. Daarnaast is de levering ook snel, wat heel fijn is. Een ander bonuspunt is dat je gratis samples kan vragen van snoeren bij je bestelling, zodat je voor je volgende bestelling al kan kijken of de snoer bij je project past.

Good quality and prompt delivery

Found exactly what I needed to make my dream lamp.

Goede snelle service

Was snel in huis. Mooie lampen, hebben er een leuke nieuwe eettafel lamp van kunnen maken. Zijn zeer tevreden

Snelle levering. Slechte reactie op retourvraag

Heb keurig snel de goederen ontvangen, maar omdat ik retour wilde sturen vraag op aangeven van een retourinstructie met sticker aan. Maar ondanks de bemoedigende tekst van de klantenservice dat zij razendsnel antwoorden krijg ik {nog} geen reactie. U geeft wel aan dat retouren binnen 5 dagen na ontvangst gemeld moeten worden. Vandaar de mindere waardering. Groet Henk Koelewijn

Beste Henk, Wat vervelend dat u geen reactie heeft gekregen. Helaas hebben wij de e-mail niet ontvangen. Ik stuur u zometeen een e-mail met informatie, dan zorgen we dat uw retour alsnog in behandeling genomen wordt.

zeer goede service

Bestelling zeer snel geleverd, en keuirig verpakt!

Levering van de bestelling was de dag na aankoop. Alles was netjes verpakt!

Ziet er prima uit en snel geleverd

De houten fitting ziet er mooi uit en alles was vlot geleverd. Het was wel onduidelijk hoe de stoffen kabel geleverd ging het worden. Tijdens het bestellen kon je per meter bestellen, ik had 5m gekozen. Bij het afrekenen leek dit geleverd te worden als 5x een stuk van 1m. Hierdoor heb ik mijn bestelling aangepast naar 3m gezien ik maar 3 stukken nodig had, desondanks ik liever wel 5m in totaal had. Bij levering bleek het toch als 1 stuk geleverd te worden dus ik had wel 5m kunnen kiezen ipv de 3m die ik nu heb...

Snelle levering. Over kwaliteit kan ik nog niets zeggen, ik moet de lampen nog in elkaar gaan zetten

Top. Snelle levering.

Goeie Service en blij met mijn bestelling :-)

snel, goed, perfect.

Super bedrijf

Mijn ervaring met Kynda vond ik echt super, Ik had een bestelling gedaan via de webshop en er werd binnen een halfuur gebeld dat er een van de bestelde producten niet op voorraad was, Direct samen aan de telefoon een ander product uitgekozen en de volgende dag had ik alles binnen en het eindresultaat is fantastisch..!

Proef set ontvangen! Super

Geweldig! Gratis proefset. Snelle service! En het koste ook nog eens niks!

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken, geïnspireerd op Scandinavisch minimalistisch design. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!