Günstige Preise und guter Service

Die Ware wurde schnell geliefert, schnelle Rückmeldung bei Anfragen.

Vlot

Bestelling liep vlot. Levering bevatte een kleine fout maar die werd snel rechtgezet.

Zeer accuraat en vriendelijk en super snel!

Snel en netjes verpakt, denken tevens mee en leveren extra samples mee van draad voor volgende projecten. Heb inmiddels al veel andere mensen op deze fijne zaak geattendeerd!

Mooie kabels, goede service

Fijn dat je gratis samples van strijkijzersnoer kan bestellen, zo konden we goed de kleuren vergelijken. Daarna juiste kleur snoer besteld. Verzenden ging vlot.

Heel behulpzaam, mijn rekening werd zelfs nagekeken om zeker te zijn dat ik compatibele stuks had gekozen.

Mooie spullen

Laatst het een en ander besteld. Fittingen trekontlasting en een mooie snoer. Het duurde wat langer voor dat ik de spullen geleverd kreeg. Dat was verder geen probleem en het wachten was het waard. Het past allemaal perfect en ziet er nu prachtig uit wat ik van de materialen gemaakt heb moet ik bekennen.

Duidelijk en snel

Snoer, fittingen en toebehoren besteld. Snelle levering, duidelijke uitleg welke uit geprint was bijgeleverd. Goede service.

Unkomplizierte Abwicklung, schnelle Lieferung

Ruime keuze

Artikel volgens verwachting

Vandaag bestellen en morgen thuis is een droom, doch te wijten aan Post NL. Dat accepteren we gemaks

Ik wilde "antiek" aandoende zgn. Strijkijzersnoer voor hangende keukenlampjes met matglazen kapjes rond 1900. De zgn. Ommanteling (gevlochten) MOET je iets opstropen om de draden te kunnen aansluiten, zowel aan de kant van het kroonsteentje als ook de lamp. Dit is vervolgens SLECHT in de uitgangspositie te krijgen. Volgende keer een tip van "doe het zo of zo" is van harte welkom

Goedemorgen Paul, Bedankt voor uw review. Spijtig om te lezen dat het installeren van het snoer niet helemaal naar wens ging. Graag nemen we contact met u op om te kijken wat er precies mis gaat. Vriendelijke groet, Roxsanne Klantenservice Kynda Light

Mooi snoer, matige fittingen

Ik kocht een prachtig strijkijzer snoer en mooie houten fittingen. Over het snoer niets dan goeds: het ziet er top uit en de kwaliteit is ook top. De houten fittingen zijn erg mooi maar de kwaliteit van de fitting die erin zit is heel matig. Eentje was zelfs niet te gebruiken (gelukkig had ik er een teveel gekocht.) Dat viel een beetje tegen.

Goedemorgen Yvonne, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het snoer en de houten fittingen in de smaak vallen. Wel jammer dat de binnenfitting niet (mee)werkte. Het kan helaas voorkomen dat een onderdeel niet goed werkt of dat het een productiefout betreft. Stuur in dit geval altijd een bericht naar onze klantenservice, zodat we een passende oplossing kunnen bieden. We nemen daarom nog graag contact met u op. Het zou immers zonde zijn wanneer u de houten fitting niet kunt gebruiken. Met vriendelijke groet, Roxsanne Klantenservice Kynda Light

Super fijne website met een erg vriendelijk

Snelle service, netjes verpakt en mooie producten, helemaal tevreden!

Snelle en correcte service

Product goed

Goede kwaliteit van het product , vond wel de postkosten voor brievenbus levering aan de hoge kant

De onderdelen zijn mooi en goed te monteren

Enige minpuntje is dat ik vanwege de verzendkosten eerst weer wat wensen moet verzamelen voor ik ga bestellen.

prima product voor een gunstige prijs

Snelle levering, deskundig verpakt.

Goed materiaal, snel geleverd

Ik ben heel tevreden over de hanglamp die ik er kocht. Ik stelde ze zelf samen en kon kiezen uit heel veel kleuren voor het snoer. Het werd super snel geleverd. Dank!

Goede webshop en prima levering

Gebruiksvriendelijke webshop, alle producten die ik nodig had waren op voorraad en de levering verliep voorspoedig.

In een woord super.

Het was keurig verpakt. En verstuurd. Het had goed koper gekund. Nu drie pakketten je had 2 aan elkaar kunnen plakken waar door je 6,95 bespaart. Maar ga zo door.

Bestelling niet geleverd door post NL

Door problemen met het bezorgbedrijf via mail contact gehad met de firma, zij hebben me perfect geholpen, heb een nieuw pakket gekregen op zeer korte termijn. Het mailcontact verliep zeer vlot dank aan roxannne .

Mooi snoer

Een heel mooi snoer

Zeer tevreden!

Uitgebreide keuze en kwalitatief goede producten, snel verzonden!

Ruime keuze in materialen en snel in huis

Een geweldige keuze aan materialen om zelf een originele lamp te maken. De bestelling was ook snel verzonden.

Mooie producten en super snel geleverd

Een goed assortiment aan leuke/ mooie spullen. En netjes verpakt en snel geleverd

Zeer klantvriendelijk en snelle service!

Op zaterdag een bestelling gedaan waarin ik een item te veel had besteld en betaald. Mailtje aan de klantenservice gestuurd met de vraag of ik de bestelling nog kon wijzigen. Nog diezelfde dag antwoord met de mededeling dat de bestelling gewijzigd was en dat het teveel betaalde teruggestort zou worden. Maandag daarop stond het geld weer op mijn rekening. De bestelling werd ook snel en veilig verpakt geleverd. Aanrader.

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!