Fijne website, duidelijke foto's en mooie producten, die ook nog eens snel bezorgd worden.

Overzichtelijk Snelle levering

Besteld, 2 dagen nadien ontvangen in perfecte staat.

Snelle en correcte levering

Eerste levering was correct en snel gedaan. Nog wat snoer te kort door andere uitvoering van het project. Bijbesteld snoer was snel en correct geleverd.

Snel Goeie Spullen Verpakking op maat Vriendelijk

verlichtingsmateriaal

Positief: Efficiënt en plastic-arm verpakt Negatief: Geleverde stekkers zijn niet compatibel met west-europese stopcontacten (geen opening voor aarding). Een ernstige tekortkoming die mijn bestelling praktisch onbruikbaar maakt!

Bedankt voor je review. Ik zie in je bestelling dat je de stekker Stekker rond zwart - bakeliet look - (geaard) hebt besteld. Hier zit inderdaad geen penaarde in. In de producttekst staat aangegeven dat de stekker niet geschikt is voor stopcontacten met penaarde. Ook op de foto is te zien dat dit gedeelte niet aanwezig is. In Nederland zijn deze stopcontacten niet gebruikelijk, vandaar dat we stekkers zowel met als zonder penaarde aanbieden. We begrijpen dat je nu niet verder kunt met je project, we nemen daarom contact met je op voor een oplossing. Roxsanne - Klantenservice Kynda Light

Perfecte service en kwaliteit

Alles verlopen zoals jet hoort

Goed product, kwaliteit.

Als omschreven en snel geleverd. Klantvriendelijk in contact.

De bestelde onderdelen zien er goed uit!

Past niet in álle lampkoorden

Ik heb twee Knut snoerklemmen gekocht voor mijn twee hanglampen. Helaas is een van de twee lampenkoorden te dun, waardoor de Knut nauwelijks werkt (tenzij je het lampenkoord helemaal omwikkelt met tape, maar dat ziet er niet mooi uit). Jammer!

Goedemorgen Roos, Jammer dat de Knut geen match zijn met het snoer. De klemmen hebben gaten met een diameter van 6.3mm, wanneer het snoer dunner is dan dat kan het inderdaad zijn dat deze niet blijft zitten in de Knut. Het is echter geen enkel probleem om de klemmen retour te sturen, wanneer deze niet naar wens zijn. We nemen graag contact met je op, om dit in orde te maken. Vriendelijke groet, Roxsanne - Klantenservice Kynda Light

Mooie decoratieve waarde voor in huis

Hele snelle levering. Goede communicatie en een top product gekregen. Helemaal tevreden

Super producten, snelle levering!

Online een hele grote keuze aan lampen, snoeren en onderdelen, alles staat goed omschreven en komt overeen met het echte product. Ik kocht verschillende snoeren en lampen. Ik kan niet wachten om ons huis in te richten! Ik wilde nog iets bijplaatsen bij mijn bestelling en werd meteen persoonlijk geholpen via mail.

mooi materiaal

Het materiaal dat we kregen was heel mooi en correct. Eén onderdeel werkte niet, we kregen hier snel antwoord op en een nieuw stuk zou onderweg zijn.

snelle en goede service

alles volgens kwaliteit en makkelijk te installeren

Helemaal blij mee

Doet exact wat het moet doen. Was makkelijk te monteren.

Snelle levering, prima verpakt, goed omschreven

Snelle levering, prima verpakt, goed omschreven

Top spullen

Heel fijn dat alles zo snel verzonden wordt en ben erg blij met mijn strijkijzerkabels heel mooi

zeer mooie materialen

tevreden over gans de lijn, materialen, levering monteerbaarheid, dikke merci

Snelle levering, mooie producten

Ik heb meerdere keren onderdelen besteld voor lampen die ik zelf maak. De onderdelen waren mooi en van goede kwaliteit. Daarnaast een ruim aanbod en oroducten werden snel geleverd.

Alles perfekt

Lieferung schnell. Qualität gut.

Makkelijk online te bestellen, Keurig en op tijd afgeleverd.

Keurig product. Duidelijke website

Jammer dat postNL meer dan een week na bestelling pas levert.

Goede kwaliteit en Super snelle levering!!

Fijne website! Ik ben heel blij met mijn aankoop! De afbeelding komt overeen met wat ik heb ontvangen; plafondkap Woody met (strijkijzer)snoer. Wat me opviel is dat er geen beschrijving bij zit, ik had dat niet nodig (ervaren klusster) maar mogelijk iemand anders wel. Bij de Woody plafondkap zat een zilverkleur schroef bij, dat valt erg op. Wellicht kunnen jullie bruine of zwarte schroeven erbij leveren? Ik kom zeker terug op jullie site voor het maken van een lamp!

Snel en netjes geleverd

We kregen onze bestelling snel en netjes verpakt geleverd. Blij mee!

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.