Betrouwbaar en snel

Wat je besteld voldoet aan beschrijving en foto's. Levering volgens afspraak.

Mooie producten ontvangen en een super vriendelijk bedrijf! Verkeerde fitting ontvangen, gemaild en heel snel reactie terug. De volgende dag de goede fitting in huis en de ander mochten we houden voor een ander projectje. Echt een top service!

Top Service!

Prompte und zuvorkommende Kommunikation und Hilfestellung. Bestellte Produkte genau wie beschrieben; 1A Preis-Leistungs-Verhältnis. Unkomplizierter und schneller Versand. Werde definitiv wieder bei Kynda Light bestellen. Herzlichen Dank für alles!!!

Snelle levering, compleet, juiste verpakking.

Bestelling snel in huis, handig dat het op een afhaalpunt geleverd wordt. Alle bestelde artikelen gekregen en in prima staat. Verpakkingsmateriaal niet meer dan nodig. Heel tevreden!

Ruim aanbod en vlotte levering

Wij zijn erg tevreden met onze aankoop van Kynda Light. De onderdelen werden snel en correct geleverd. Wel zaten er wat krassen op de light bulbs die we besteld hebben. Glazen lampen via post versturen is natuurlijk altijd een risico, dus dat laten we zo (valt ook niet heel erg op), maar verklaart waarom we geen 10 geven als beoordeling.

Heel tevreden

Duidelijkheid over levertijd op de site en producten supersnel in huis. Alles netjes geleverd. Geen op- of aanmerkingen over!

Snelle levering, goed product

snel geleverd, product voldoet aan de verwachting. Top service om gratis kleine stukjes op te kunnen vragen

Correct en goed verpakt

Anderen mogen hier zeker een voorbeeld aan nemen, TOP !

Klantvriendelijk

Kwaliteitsproducten. Zeer klantvriendelijk. Prima service!

Zeer de moeite waard

Goede producten, snelle levering

Super snelle levering en fantastische kwaliteit.

Wij bestellen intussen een jaar onze strijkijzersnoeren bij Kyndalight en keer op keer worden ze super snel geleverd. De kwaliteit is top, dus wij blijven vaste klant!

Super snel gratis samples ontvangen

Ik was op zoek naar een strijkijzersnoer. Via de website heb ik een aantal samples besteld. Kostte niks, ik had ze super snel in huis en fijn om zo te kunnen kiezen. Top!

Mooi pakketje en snelle bezorging

Ik bestelde voor het eerst bij Kyndra Light. Het bestellen was eenvoudig . Ik wilde ( omdat dit de eerste keer was) graag achteraf betalen. Fijn dat het kan! Het pakketje kwam op dinsdag ( vrijdagavond besteld) Voor ons was het snel genoeg. Het betalen via Klarna vond ik wat omslachtig.

Uitstekende service !

Snelle levering en keurig verpakt!

Gewoon helemaal goed!

Bestellen van strijkijzersnoer via website ging zonder enkel probleem en afhandeling en levering heel vlot en prima. Geen minpunt te verzinnen.

Goed ingepakt , goed aangekomen , ziet er goed uit . Nu nog enkel testen :-)

Snelle en goede service

Fijn om snel onderdelen in huis te hebben. Goed verpakt. Zeer tevreden.

Mooie materialen vlot thuisbezorgd.

De webshop is helder, eenvoudig en met goede foto’s. De afhandeling is heel correct en Kyndalight is goed bereikbaar in communicatie.

Wij kregen de fitting niet los, na tips via de chat (er werden zelfs filmpjes voor ons gemaakt tijdens het chatten van hoe we technisch moesten handelen). Dat mocht niet baten. Mogelijk tijdens fabricage te strak aangedraaid. Daarom stuurde Kynda Light een nieuwe fitting die zij al voor ons losmaakten mét een chocoladereep erbij. Als dat geen service is..!

Snelle en nette levering

Ik had twee fittingen online besteld en deze werden snel en netjes geleverd.

We vroegen om strijkijzersnoersamples op te sturen om te kunnen inschatten welk kleur we zouden kiezen. Werd na 3 dagen toegestuurd, kon in de brievenbus. Via mail vlot contact gehad! Wij zijn tevreden en zullen kopen.

Netjes snel en keurig geleverd.

Was snel in huis netjes verpakt nog niet kunnen testen op kwaliteit maar oogt solide

Goede snelle service.

Het geleverde product kwam gebroken aan, binnen een dag werd een nieuwe geleverd. Top service!

Goede en snelle service

Goede prijzen en levering

Goedkoper dan op andere site en levering binnen aangegeven tijd. Alleen zijn kleuren van snoeren soms lastig in te schatten, maar dat geven ze zelf ook aan.

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken, geïnspireerd op Scandinavisch minimalistisch design. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!