Levering supersneel. Produkt is goed.

Vlotte complete levering, met zorg verpakt.

Alles netjes in zipperbags met visitekaartje.

Prima service, prima product

Veel keus, precies wat we zochten

Zoals het hoort

Een correcte afhandeling van de bestelling

Snelle levering, mooi en goed product.

Supersnel!

Ik vroeg een aantal stukjes strijkijzersnoer aan om de kleur thuis te kunnen beoordelen. Er was snel gereageerd op de aanvraag en de stukjes snoer waren supersnel in huis!

Snelle levering, correcte prijs

Tweede keer aankoop

tevreden met de aankoop, snel levering

Snelle service en een top klanten service!

Tijdens mijn bestelling waren niet alle onderdelen op voorraad waardoor ik gebruik heb gemaakt van de "houd me op de hoogte". Een dag later werd ik gebeld dat de lampen weer op voorraad waren en of ze deze direct kunnen toevoegen aan mijn order. Van een dergelijke klantservice word ik dus echt blij!

Makkelijke website en vlotte bezorging

Prima service en lekker snel. Kwalitatief goede producten.

Geweldige lamp

De lamp voldoet volledig aan de verwachtingen

Alles ziet er prima uit, alleen was de kleur niet helemaal zoals verwacht - helaas had ik over de mogelijkheid gekeken om een sample te bestellen. Doe dat dus zeker, want het snoer kan je niet retour sturen!

Schnelle Lieferung, alles wie beschrieben

hat alles gepasst, für eine Lampenreparatur brauchte ich Fassungen diese passen perfekt. Es wäre praktisch wenn es noch Standardkabel gleich mit gäbe wie Weiss, oder Schwarz, diese hätte ich gleich mit bestellt für die Reparatur

Voldoet aan verwachting.

Assortiment prima. Levering zoals afgesproken. Prima dus!

Aanvraag stalen goed ontvangen, graag tot in de toekomst!

In de nabije toekomst ben ik van plan om een aankoop te doen bij kynda light. Via stalen die ik toegestuurd toegestuurd heb gekregen, kan ik straks de juiste keuze maken. Wat een topservice!

snel en netjes

goede en overzichtelijke website. Netjes op tijd bezorgd. En heel netjes ingepakt.

Producten van goede kwaliteit

Producten van goede kwaliteit aan goede prijs en werd tevens goed verpakt bezorgd,

OK!

Goed verpakt, voordelig en op tijd geleverd.

Schnelle Lieferung, Ware wie beworben …

Die erworbenen Textilkabel und Lampenfassungen waren einwandfrei und von guter Qualität.

Klantgericht in hun dienstverlening en communicatie!

Super om gebruik te maken van de gratis sample service! Hierdoor kon ik een goede afweging maken. Toen mijn favo kleuren niet meer op voorraad bleken heeft kynda light mij een week later op eigen initiatief geïnformeerd dat de webshop weer aangevuld was. Sowieso werd er altijd heel snel gereageerd op de mail. Super fijn! Daarnaast was het pakketje een dag later al in huis. Echt top!

Alles snel en keurig geleverd

Zeer tevreden! Producten die ik besteld had zijn precies zoals ik verwacht had.

Super en snel!

Snel, netjes en goed geregeld

Prima materiaal en vlug geleverd

fijn materiaal en vlug geleverd

Top aankoop

Ik kreeg wat ik besteld heb, op tijd, juist product, niet te duur.

Snelle levering!

Kwaliteit is prima, afwerking kan iets netter.

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken, geïnspireerd op Scandinavisch minimalistisch design. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!