Keurig product. Duidelijke website

Jammer dat postNL meer dan een week na bestelling pas levert.

Goede kwaliteit en Super snelle levering!!

Fijne website! Ik ben heel blij met mijn aankoop! De afbeelding komt overeen met wat ik heb ontvangen; plafondkap Woody met (strijkijzer)snoer. Wat me opviel is dat er geen beschrijving bij zit, ik had dat niet nodig (ervaren klusster) maar mogelijk iemand anders wel. Bij de Woody plafondkap zat een zilverkleur schroef bij, dat valt erg op. Wellicht kunnen jullie bruine of zwarte schroeven erbij leveren? Ik kom zeker terug op jullie site voor het maken van een lamp!

Snel en netjes geleverd

We kregen onze bestelling snel en netjes verpakt geleverd. Blij mee!

Prachtige producten, heldere website

De website is zeer duidelijk en de producten zijn precies zoals beschreven. De afhandeling en levering gingen vlot.

Goed en degelijk product

Duidelijke beschrijving. Goed verpakt Een degelijk product

Uitstekende en snelle service

Zij hebben hun zaken uitstekend voor elkaar!

Netjes optijd geleverd.

Veel keuze, goede kwaliteit

Prettige website, alles duidelijk en goed te indenken.

Duidelijke website met veel keus en goede informatie! Snelle levering

Ik ontving mijn bestelling snel. Alles was netjes ingepakt en het product was van goede kwaliteit. Kortom, niets op aan te merken!

Hele snelle service en levering

Snel accuraat en kwaliteitspul

Lamp samengesteld voor schoonouders op website duidelijke foto's en omschrijving van benodigd materiaal. Na bestelling binnen 2 dagen in huis en lamp gemonteerd met kwaliteitsspul. Super!

Kwaliteit producten, snelle levering, goede prijs

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goedkope fittings, snoer en plafondkap. Snoer was goed, fitting was goed, plafondkap was ok. Al met al was de kwaliteit aardig, je krijgt wat je betaalt.

Prima levering

De produkten werden snel geleverd en voldeden aan de verwachting.

prima webshop

Door miscommunicatie duurde levering een beetje lang, netjes opgelost

Snelle service. Goed product

Persoonlijk, vriendelijk, snel en goed

Heel vriendelijk geholpen in het voortraject. Snoer samples de volgende dag in huis. Ook uiteindelijke bestelling meteen volgende dag geleverd.

snel en goed

snelle verzending product naar verwachting

Duidelijk, goed en makkelijk

Mijn bestelling was precies zoals besteld, goede kwaliteit en op tijd geleverd. Top!

Snelle levering en perfecte opvolging

Zoals beloofd, werd mijn pakket dezelfde dag al ter verzending aangeboden, zodat ik snel aan de slag kon. Ik had een paar uur na mijn eerste bestelling nog een extra product gekocht. Waarop ik natuurlijk de portkosten moest betalen. Doordat Kynda Light mijn bestellingen perfect opvolgde, kon alles in 1 doos worden gestopt en kreeg ik, zonder er zelf naar te vragen, de portkost op de tweede bestelling terug. Heel tevreden dus van deze service en de betaalbare producten.

Ondanks tegenslag toch resultaat!

De bestelde goederen kwamen niet aan, door een fout van het pakketjesbedrijf, maar de lieve mensen van Kyndalight zetten alles aan het werk om alsnog het pakket bij mij te krijgen. Super klantservice!

supervlotte service

mooi assortiment, vriendelijke service bij vragen en vlot verstuurd.

Snelle reactie op vragen, geen probleem om samples te sturen. Bestellingen snel bezorgd.

Snelle verzending van samples om een keuze te maken. Een zeer betrouwbare site. Goed telefonisch contact gehad.

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!