Super snel, super klantgericht!

Ik had gebeld, zelfde dag bellen ze terug. Dan wordt er met je meegedacht voor de best passende oplossing! Voorstel zelfde dag in de mail en direct verzonden! Enige in Nederland waar ik dit kan krijgen voor mijn technieklessen!

Goed maar retouberen is wel duur

Mooie producten en veel keuze. Echter paste fittingen niet in interieur dus wilde we deze retourneren. Dit bengt wel veel koste met zich mee.

Snelle levering, goede kwaliteit

Strijkijzersnoer linnen gekocht, ziet er prachtig uit. Er zit een plastic stukje om het uiteinde om de draadjes bij elkaar te houden, heel handig behalve dat je hem nog iets moet inkorten om de draden te kunnen gebruiken en het plasticje daarmee verdwijnt.. retour niet mogelijk, kwam ik ook te laat achter.

Snelle levering en top service.

Er was per abuis het verkeerde snoer geleverd. Na een belletje had ik het juiste snoer de volgende dag al in huis. Top! De stekker was van iets mindere kwaliteit. Ik kon de hele kleine schroefjes er echt niet uitdraaien om het draad er tussen te krijgen. Dat was wel jammer. Maar het snoer waa erg mooi!

Prima shop

Moest een paar dagen op mijn bestelling wachten en de track and trace werkte niet optimaal, maar mijn pakketje netjes ontvangen. Product is helemaal naar wens en precies zoals op de website getoond/beschreven.

Sehr gutes Produkt

Sehr guter und schneller Versand

Keurige service en snelle levering.

Snelle en nette levering!

Zeer tevreden over de service en de producten

De gratis aangevraagde stalen zijn vlot geleverd. De prijs voor de producten is correct.

Geweldige service en producten

Fijn dat je (kostenloos) staaltjes van te voren kunt bestellen, en dan ook snel bezorgd. Dit geldt ook voor mijn uiteindelijke bestelling, snel en goed verzonden.

Vlot en uitgebreid gamma van goede producten

Kwaliteit en levering zoals het hoort

Snel geholpen

Kynda nam zelf contact met mij om af stemmen hoe ze het beste mij kon helpen met een bestelling - daarna snel en keurig geholpen :)

Keurig netjes te woord gestaan toen ik telefonisch mijn bestelling moest wijzigen.

Snelle levering en met samples (gratis) duidelijk

Eerst gratis samples gestuurd Waarna we een goede keuze hebben kunnen maken Fijne webshop

Goede service en goede kwaliteit

Breed assortiment en goede service en snelle levering

Veel keus, goeie kwaliteit èn een snelle levering :-)

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering!

Hier meerdere producten besteld en zijn allemaal uitstekend bevallen, ik zou hier zeker vaker bestellen.

Mooie producten, uitstekende service

Perfect: eerst snoer-samples kiezen en bestellen, dan thuis onze keuze maken uit acht mooie snoeren. Wij zijn fan!

Heel blij!

Super aanbod, snelle verzending en goede kwaliteit! Ik ben zeer tevreden.

Goede ervaring met bestellen en chat

Ik was op zoek naar mooie fittingen die ergens had gezien met strijkbout snoer. En een andere manier van ophangen. Dat heb ik gevonden op deze site. Alleen wilde ik ook van die led lampen med een zichtbare gloeidraad er in. Daar heb ik over gechat met hun en ze hebben mij veel verteld daarover. Ook waar ik rekening mee moest houden en waar ik ze kon vinden. Ik ben goed geholpen en de bestelling was keurig bezorgd en ook vlot! Een aanrader dus!

gewoon helemaal oke

Fijne snoeren, mooie kleuren en snelle verzending... Volgende keer als ik een lamp ga ophangen bestel ik ook weer hier ;)

Ware zu spät Versand und dann noch nicht mal angekommen

Nie wieder. Ihr suggeriert über einen countdown, das wenn man die Ware noch in diesem Zeitfenster bestellt, sie auch noch gleich verschickt wird. Nichts passiert annähernd davon. Frechheit!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guter Tag, Alle Bestellungen, die vor 16 Uhr eingehen, werden noch am selben Tag verschickt. Das ist ein Versprechen, das wir halten. Sollte uns das nicht gelingen (in einigen wenigen Fällen), werden Sie immer benachrichtigt. Im Falle Ihrer Bestellung wird sie sogar schon eine halbe Stunde nach Empfang verpackt und am selben Tag versandt. In der von uns verschickten Sendungsverfolgung (Track & Trace) können Sie genau sehen, wo sich das Paket befindet. Leider ist bei der Zustellung des Pakets etwas schief gelaufen. Nach einer Untersuchung stellte sich heraus, dass der Zusteller das Paket aus bestimmten Gründen nicht zustellen konnte. Wir haben Sie auch über den Grund dafür informiert. Nach der Übergabe an unseren Zusteller haben wir leider keinen Einfluss mehr auf die Geschwindigkeit der Zustellung. Aufgrund der großen Menge an Paketen, die täglich verschickt werden, kann leider einmal etwas schief gehen. Wir werden jedoch in jedem Fall unser Möglichstes tun, um sicherzustellen, dass das Paket noch zugestellt wird oder dass ein Ersatzpaket geschickt wird. In jedem Fall werden wir eine geeignete Lösung anbieten.

Mooi zo!

Overzichtelijke website, prima product, correcte prijs, bliksemsnel geleverd!

Heel blij met mijn zelf samengestelde lamp!

Ik bestelde een soort van test-pakketje (snoer - fitting - schakelaar - stekker - lamp) omdat ik nog geen ervaring heb met het zelf samenstellen van een lichtsnoer. Het pakketje kwam snel en netjes verpakt aan, inclusief enkele leuke snoer-samples die ik afzonderlijk via mail aanvroeg. Ik ontving na mijn bestelling een link naar enkele duidelijke instructiefilmpjes, dat was handig. Ik ben wel wat centimeters snoer verloren omdat ik iets te hevig was met de striptang, maar voor de rest ging alles zeer vlot. Ik bestelde ook een V-wandbevestiging in hout. Heel leuk én handig accessoire! Ik ken nu de mogelijkheden van Kynda (en van van mezelf), binnenkort plaats ik zeker een nieuwe bestelling, deze keer met plafondkappen voor een beetje extra uitdaging ;-)

Gebroken lamp zonder gedoe vervangen

Bij aankomst van mijn twee keramieken wand lampjes was er 1 gebroken. Zonder gedoe werd meteen een vervangende lamp gestuurd. Betrouwbaar dus met een scherpe prijs ook nog een keertje!

Goed product, snelle levering

Mooi tuinbeeldje gekocht. Voldeed aan verwachting. Was goed verpakt en snel geleverd.

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!