Super overzichtelijk en snel geleverd

In principe koop ik het liefst in stenen winkel , maar deze webshop is heel fijn overzichtelijk en prettig om in rond te shoppen. Ook via de mail snel reactie. En super fijn de strijkijzer draad voorbeelden die werden opgestuurd!

Mooi assortiment, makkelijk bestellen.

Ik had wat accessoires nodig en had het zo besteld, na een tip van een vriend die mooie kabel gekocht had hier.

Fijne spullen, snelle reactie op mail, rappe levering

Als boven, hoera voor kyndalight

Ware bisher noch nicht erhalten, Qualität der Ware daher noch nicht zu beurteilen.

Keine Weiterempfehlung!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooi product en snelle levering

Strijkijzersnoer gekocht om lampjes op te hangen.Hiervan eerst gratis samples ontvangen. Mooie kwaliteit. Het ophangen gaat goed met de V plafondbevestiging. Erg tevreden met resultaat.

Snelle levering van een prima product

Kabel besteld via een goed uitziende en overzichtelijke website, volgende dag al in huis!

Snel keurig

Prima bedrijf mooie spullen tegen redelijk tarief en snel met de levering.

Supersnel geleverd, goede kwaliteit

Hele snelle levering. Bij het product zit een goede Nederlandse handleiding met tekening.

Snel geleverd juiste artikel

Prima prijs/kwalteitsverhouding

Keurige levering!

Erg leuk assortiment. Netjes verpakt en snel bezorgd. Prima!!

Super mooi product en snelle levering.

Erg blij met mijn bestelling. We hebben heel wat mooi snoer kunnen aanschaffen. Verder hele mooie plafondhaakjes waar de lampen nu aan hangen. Het werd snel en keurig geleverd.

Snel en betrouwbaar

Duidelijk website en snelle bezorging met goede kwaliteit

Heel tevreden

Overzichtelijk duidelijke website, ruime keus, goede prijzen, niet te duur, , snelle verzending.

Veel keuze uit strijkijzersnoer, goed werkende webshop en snel geleverd, kortom een prima zaak.

Had een specifiek snoer nodig die een klant uitkoos. Kon het moeilijk vinden maar kwam gelukkig bij jullie uit. Goed functionerende webshop, duidelijke site en snelle levering. Ben dus een tevreden klant.

Problemlos und perfekt

Alles wie beschrieben und in time

snelle levering en goede klanten service

snelle levering en goede klanten service

Alles perfect in orde!

Door de samples die ik aanvroeg en heel vlot toegestuurd kreeg, kon ik makkelijk snoeren kiezen. Ook vlot geleverd. Alles in orde!

Handig die gratis proefstukjes!

Vriendelijk, snel en persoonlijk.

Geweldige service

Vriendelijke behandeling en snel afwikkeling van de goederen Terwijl ik in het buitenland woon had ik het item erg snel in mijn bezit

Makkelijke web shop, snelle juiste levering.

Post.nl bracht het pakje echter niet op adres maar dropte het 10km verder in een postpunt.. wel zo makkelijk voor post.nl

Prijs/kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering,netjes verpakt.

perfecte opvolging bestelling

vlugge afhandeling en gemak van betaling

SUPERVLOTTE LEVERING

BESTELD EN GELEVERD IN 2 DAGEN.

Positief

De website is gebruiksvriendelijk. De omschrijving van de producten klopt. Kwaliteit/prijsverhouding is acceptabel

Sixmastraat 3 8932 PA Amsterdam

+31 (0)20 205 1006

Over Kynda Light

Wat is er meer uniek dan een lamp die je zelf maakt? Met de onderdelen van Kynda Light. Je vindt bij ons een veelzijdig assortiment van de leukste onderdelen om je eigen lamp te maken. En niet geheel onbelangrijk: betaalbaar!