Goed advies en top service

Schmit levert volgens afspraak en geeft goed advies. Het nieuwe zonnescherm bevalt goed.

Professionele installatie

Zeer vakkundig.

Zeer klantonvriendelijk eigenaar

Helaas zeer slechte ervaring met deze eigenaar. Wil in eerste instantie niet langskomen voor een offerte. Toen moest er een foto van de gevel opgestuurd worden. Dan krijg je een offerte van het hele huis met overal screens. Terwijl wij rolluiken wilden. Voor een paar ramen. Maar dat kon niet bij dit huis. Verderop in de wijk is een zelfde huis met ook rolluiken dus hoezo kan niet? Beneden dan wel 2 ramen met screens maar moest in de kleur grijs? Het andere kleurtje waar ons andere raam mee bekleed was was er niet meer. Ik kon wel alles in dezelfde grijze kleur krijgen. En dan het andere raam opnieuw dan ook met grijs. Jaja het geld groeit ons ook op de rug. Later kwam er ineens wel dezelfde kleur op de staal naar voren die wij al hadden. Kortom het lag er erg dik boven op dat deze meneer alleen maar zijn waar aan het aansmeren was. En niet naar de wensen van de klant luisterde. Dan zou Meneer nog terug komen voor een opmeting. En er zou nog een terugkoppeling komen over een hordeur. We hebben na weken maar eens opgebeld waar hij bleef. Toen werd er meegedeeld de mail was naar verkeerd adres gestuurd. Voelt voor ons als liegen. De mail stond gewoon voorgeprogrammeerd in de computer. Nee ik prijs deze firma niet meer aan bij mijn klanten. Wat een flutwerkwijze. Het zal ze wel te goed gaan.......succes maar mij niet meer gezien daar.

Prima offerte (bezoek) en uitvoering Value for money

Zowel offerte gesprek, tonen van de stalen en uitvoering van het werk en de nazorg waren perfect verzorgd.

goed advies, goed product, snelle montage

Betreft aankoop screen (in Corona tijd). Vooraf telefonisch advies gehad, vervolgens offerte aan huis laten maken waarbij de Corona regels prima in acht werden genomen. Op afspraak is de screen enige tijd later vakkundig en snel opgehangen en het oude zonnescherm verwijderd en meegenomen. De monteurs waren zeer vriendelijk en werkten netjes.

in een woord geweldig

We zijn zeer tevreden, ondanks de vorst is het plaatsen zeer goed verlopen, prettig personeel, vriendelijk en beleefd.

Mooi product geleverd en goede service gedurende het hele proces

Het familie bedrijf Schmit heeft service hoog in het vaandel staan, ze zijn niet de goedkoopste maar gaan voor de beste service. De levering van de screens heeft wat lang op zich laten wachten, dit is echter alleen de fabrikant (Roma) aan te rekenen en niet de familie Schmit. Ook de installatie wordt netjes gedaan, met oog voor de details. Overigens mag dit ook wel verwacht worden, gezien de mooie winstmarges die worden gemaakt in deze branche.

Zorgeloze aanschaf

Het hele traject, van het inwinnen van informatie tot en met het leveren en installeren van de rolluiken, is verlopen zoals iedereen dat wenst. Eigenlijk jammer dat dit tegenwoordig als bijzonder wordt ervaren. Dikke tien dus!

Uitstekende en goede montage.

Komen gemaakte afspraken prima na Uitstekend vakwerk Werken netjes en zorgvuldig Doen vooraf duidelijke prijsopgave

Gewoon zoals het hoort uitstekend

Gedegen en betrouwbaar tot nu toe. Vriendelike mensen. Niet de goedkoopste maar wel de beste.

Vaklui

perfect opgemeten en weten wat de mooiste oplossingen kunnen zijn !

Uitstekende service, alles snel geleverd en zo mooi gemonteerd.

Goed bedrijf, goede service en vakkundige mensen.

Goed werk geleverd, maar heeft wel veel tijd gevergd.

Wellicht door de coronacrisis duurde het een paar weken tot er werd ingemeten, kan ik uiteraard mee leven. De monteur zou echter twee kleurstalen meebrengen bij het meten, die had hij niet bij zich. Vervolgens zou hij op een bepaalde datum (duurde weer een paar weken, wellicht ook corona gerelateerd) komen plaatsen maar toen werd er afgebeld omdat de fabriek de verkeerde kleur had geleverd. Het hele proces van een Velux rolgordijn bestellen en plaatsen duurde meer dan twee maanden.

Vakkundig en goed

Goede service, heldere afspraken, prima kwaliteit.

Goede ervaringen mee

We hebben afgelopen jaren meerdere producten van Schmit zonwering gehad en laten ophangen. Dit is altijd naar wens gegaan ,én de service is na de tijd ook goed. Nu zonnescherm laten plaatsen en daar is ook de uiterste zorg voor besteedt.Ook voor andere dingen waar we probleempje mee hadden hebben de mannen super opgelost.( iets wat niet van Schmit was!) Dank jullie allemaal .

Prima, zeer tevreden.

Na mijn telefoontje zijn ze snel geweest nieuw rolluik opgemeten. Goed en netjes gemonteerd ,vriendelijke mensen.

Nette afwerking, prettige mensen bij de installatie van de rolluiken

Prima service en kwaliteit

Plezierig contact, vriendelijke monteurs en alles wordt tot in de puntjes afgewerkt en opgeleverd.

Prettige service, goed product.

Prettige service, goed product.

Prima ervaring

Goede voorlichting. Levering op verwachte tijd. Montage deskundig uitgevoerd.

Vriendelijk, deskundig

Goed advies, ruime keuze, heldere afspraken, deskundige montage en goede gebruiksinstructie, vriendelijk en correct

Gewoon goed

De zonwering hangt er nu een paar weken en ik kan over kwaliteit nog niet meer zeggen dan dat het er solide uit ziet. Montage keurig gedaan, communicatie was soms een beetje "rommelig". Maar al met al tevreden.

Snelle levering en vakkundige montage

Na aanvraag voor een prijsopgave werd dezelfde dag een afspraak gemaakt voor het inmeten. Na het akkoord op de prijsopgave volgde een snelle levering en werd de montage keurig verzorgd. Complimenten, want in deze drukke tijden maken wij anders mee.

Heel goed! Heel tevreden!

Wij hebben screens gekocht bij en laten installeren door Schmit. Dat is keurig en volgens afspraak gebeurd, zoals het hoort (natuurlijk)! De prijs was maar een beetje hoger dan die van de concurrenten. Schmit heeft goed meegedacht en voor onze kleine erkerraampjes hebben ze een oplossing gevonden. Ze komen hun afspraken na en zijn professioneel. Wat Schmit ook onderscheidt, is hun pro-actieve houding. Ze melden bijvoorbeeld zelf dat een paneel niet helemaal de goede maat heeft en bestellen de juiste maat. Daar hoef je niet zelf achter te komen en achteraan te gaan.