Afspraak is afspraak

Alle vakmensen waren vriendelijk en vakbekwaam. Ben blij dat ik de pergolazonnewering door dit bedrijf heb laten plaatsen.

Mooi product en prima service! Helemaal top!

zie boven

Uitstekende zonwering specialist

Schmit Zonwering heeft al een aantal keer bij ons zonwering (shutters) geïnstalleerd. Dit is iedere keer vakkundig en netjes uitgevoerd. de Shutter zonwering past altijd goed door een juiste opmeting vooraf. dank hiervoor.

Perfecte service

Alles tot in de puntjes geregeld

Vakkundig bedrijf!

Van advies tot installatie, alles klopt hier! Fijn lokaal bedrijf om zaken mee te doen.

Professionals

Plezierige vakbekwame medewerkers..

Prima service en afspraken worden nagekomen

Na een zonnescherm gekocht te hebben , wouden we ook rolluiken, daar moest ook wat timmerwerk aan de dakgoot voor worden gedaan, in een zin : perfecte service en vriendelijke vakkundige monteurs

Snel en correct

Wij zijn blij met onze prachtige horren, op maat geleverd ondermeer in een schuin raam. De aflevering en plaatsing was uitermate goed, snel en netjes. Ook de oplevering van de ruimte na plaatsing was keurig.

Fijn bedrijf

De mensen zijn vriendelijk, komen op tijd en geven goed advies. Erg tevreden!

Vakbekwaam, werken veilig en vriendelijk

Keurig werk afgeleverd. De rolluiken plaatsing is goed gedaan en er is meegedacht voor de optimale plek waar ze moesten komen. Super! De rolluiken op de dakkapel zijn mooi schoon gemaakt en koord is vervangen. Klasse. Fijn dat er veilig gewerkt werd ( goed gezekerd)

Top bedrijf!

Alles volgens afspraak! Netjes werk, Geen minpunten.

Kan niet beter

Nette en snelle aflevering, vakkundig personeel.

Fijn bedrijf met top service!

Fijn bedrijf en medewerkers: goede hulp en informatie bij productkeuze. Top installatie en service.

er werd snel en netjes gewerkt. alle lof.

De beste keuze van het jaar 2022

Na een aantal offertes te hebben opgevraagd is mijn keuze uiteindelijk gevallen voor Schmit Zonwering & Rolluiken. Er zijn genoeg bedrijven die de rolluiken kunnen plaatsen maar ik vind belangrijk, wat voor service krijg ik erbij, en hoe snel wordt t probleem opgelost als dat nodig is. Hierbij wil ik met name, Jeroen, Peter en de twee monteurs (Marrijn en Rientje?) bedanken voor het plaatsen van deze rolluiken. De hele team is erg proffesioneel, eerlijk, en komt hun gemaakte afspraken keurig na. De afwerking was top en de boel is daarna netjes door de heren opgeruimd. Als je op zoek bent, naar een bedrijf waar mensen hun vak serieus uitoefenen, klanten eerlijk van advies voorzien, en problemen snel oplossen, dan zijn jullie bij deze heren goed terecht. Ik raad het jullie absoluut aan! Bel vooral met Jeroen of vraag naar Peter!

Prima meedenkend bedrijf

Van goed advies tot duidelijke communicatie over montage, alles liep gewoon prima! Voor ons een bevestiging dat het fijn is zaken te doen met een lokaal bedrijf wat betrokken is bij alles wat je afneemt.

Communicatie zit nog wel enige verbetering in.

Eerst was vergeten om onze bestelling te bestellen. Bij levering was een afspraak gemaakt voor het plaatsen. 1 dag daarvoor werd ik gebeld of het eerder kon. Mijn planning aangepast en vervolgens wachten, wachten maar er kwam niemand. Toen ik belde werd mij verteld dat het nog een half uur zou duren. Dat werd uiteindelijk 1.5 uur. Hier was ik niet blij mee

deskundig, netjes, vriendelijk

Ervaren verkoper en zeer nette jonge, vriendelijke monteurs.

Uitstekende service en montage.

Schmit zonweringen en rolluiken heeft een tweetal rolluiken bij ons geplaatst. Alles verliep volgens afspraak en is keurig gemonteerd. Uitstekende, snelle en vriendelijke service. Uitstekend bedrijf dat producten en service van zeer goede kwaliteit biedt!

Prettig bedrijf met kwalitatieve spullen

Goed advies in de winkel gekregen en een mooie combinatie rolluiken en screen uitgekozen. Levering volgens indicatie. Montage is professioneel en netjes uitgevoerd. Alles werkt perfect!

Fijn bedrijf, prettig in contact en goede service

Goed advies en mooie producten van goede kwaliteit

Gewoon simpel zonder rompslomp en van uitstekende kwaliteit

Prima service zoals we in het verleden met betrekking tot het plaatsen van zonneschermen en rolluiken ook ondervonden hebben.

Fijne en duidelijke communicatie en levering conform afspraak, top!

Als boven.

Tevreden over het geheel, vanaf offerte tot en met installatie.

Eén opmerking, het boren door de muur voor de elektra kabel, kwam in het kozijn terecht, dat was niet de bedoeling. Foutje geaccepteerd.