Erg tevreden!

Na goede voorlichting over producten zijn onze horren deskundig geplaatst na goede afspraak over datum en tijd . Top!

Mooie hordeur en raamhorren

Een paar weken geleden een hordeur en raamhorren besteld. We zijn vriendelijk geholpen door Thomas. Heel mooi spul allemaal en het is snel geleverd. Aardige mannen. Ze werken netjes. De dame aan de telefoon is ook vriendelijk. We zijn er blij mee.

Heel vriendelijk personeel, houden zich goed aan de afspraken!

Was een beetje ingewikkeld projectje bij ons, maar jullie kwamen met goede oplossing, kregen goede uitleg .Kortom we zijn zeer tevreden over het resultaat!

probleem keurig opgelost

na 6jaar waren de Rolluiken ontregeld en fantastisch en kosteloze service gehad super bedankt blij mee

alles prima geregeld.

Thomas heeft het goed opgemeten en er zijn geen fouten gemaakt. Wij zijn zeker tevreden en hopen dat het bedrijf het goed mag gaan.

Goed voorlichting, duidelijke afspraken, prima sercice

Na het opnemen van de maten voor de screens, snelle offerte, bij directe betaling moie korting. Levering en plaatsing afgesproken maar zelfs eerder geplaatst. Kortom perfect.

Prettig, vakkundig en uitstekende oplevering

vanaf het eerste contact had ik een goed gevoel en dat is gebleven. De screens zijn uiterst vakkundig geplaatst.

Professioneel, goed advies, goede kwaliteit/prijsverhouding, goede service.

Voor een dame op leeftijd is alle moeite en tijd genomen om haar advies te geven en uit te leggen hoe ze haar zonwering het beste kon gebruiken.

Betrouwbaar

Na storing snelle deskundige service. Correcte prijsopgave vooraf

geweldige service

doek besteld bij Schmit zonwering keurig afgeleverd en gemonteerd kan Schmit zonwering bij iedereen aanbevelen

top

Heel goed geholpen bij het aankopen van de 4 rolluiken. Goede/duidelijke uitleg. Mooie zomer korting gekregen. Rolluiken heel snel en geleverd en professioneel gemonteerd door zeer vriendelijke monteurs. Wij zijn zeer tevreden klanten.

Zeer goede services en -aftersales

Alles correct gemonteerd. Na een jaar gebruik moest de hoogste positie van de rolluiken iets worden gecorrigeerd. Een afspraak was snel gemaakt en voor het afstellen hoefde ik niets te betalen. We zijn zeer tevreden met de geleverde rolluiken en en screen. Zeer hoogwaardig materiaal en ziet er superstrak uit.

Goed voorlichting en uitleg tijdens bezoek aan de winkel en bij het opmeten. Ook het monteren ging erg goed met het hete weer en de monteurs waren ondanks de hitte erg vriendelijk.

Goed geholpen. Vriendelijk personeel. Rolluik fantastisch en vakkundig geplaatst. Met de afwerking binnen was ik niet zo tevreden. Volgende dag al opgelost. Vakmensen.

geweldig

Mijn ervaring begint al bij de binnenkomst van het nieuwe pand in Dronten. Mooie grote showroom. Na de keuze en het inmeten was er al redelijk snel een datum voor monteren van de rolluiken. Echte complimenten voor de monteurs. Wat werken zij professioneel, efficiënt en snel. Ben er heel erg blij mee.

Goede kwaliteit en komen afspraken na.

Rolluiken door aardige monteurs netjes geplaatst.We zijn er heel blij mee.

Fantastisch snel en goed

Snel en goed opgelost

Onze ervaring is een tevreden gevoel?

Afspraken worden goed nagekomen. Vriendelijk en vakkundig personeel. Onze screens zijn uitstekend gemonteerd. Wij raden het bedrijf Schmit zonwering- en rolluiken bij vrienden en kennissen aan. Een dikke 10!!

Uitgevoerd zoals ik had gehoopt en ook had bedacht

Prima voorlichting, alles correct op papier, Tijdens bezoek correct gemeten en kleur bepaald, prima montage team vriendelijk correct en netjes gewerkt, zelfs ter plekke nog aanpassingen bedacht en ook zo uitgevoerd.

Uitstekende kwaliteit in producten en dienstverlening.

Top ervaring met het personeel, met de producten en met de plaatsing.

Een uitstekende ervaring.

Schmit Zonwering te Dronten is professioneel , vakbekwaam , klantvriendelijk , transparant en werkt met goede merken. Werkt met beschaafd personeel die luistert naar de wensen van de klant , vakwerk levert en alles netjes achter laat. Wens Schmit zonwering in het mooie nieuwe pand te Dronten veel succes. Groeten F . Amsing.

afspraak is afspraak

Goed gevoel bij dit bedrijf

Vriendelijk en kundig

Vriendelijke en kundige mensen. Vanaf het advies in de winkel tot en met het plaatsen zijn wij goed en vriendelijk geholpen. Zowel de screens als het rolluik zijn netjes geplaatst en het de kabels zijn netjes weggewerkt. Wij zijn zeer tevreden

Zoals verwacht prima

Als vaste klant heb ik in al die jaren en zeer goed gevoel bij dit bedrijf zelf de over gang van vader op zoon ervaren wij als zeer prettig. Ik zou dit bedrijf aan een ieder aanraden

Goed gedaan

Alles netjes en volgens afspraak in order gemaakt