Goed gedaan

Alles netjes en volgens afspraak in order gemaakt

netjes gewerkt.

lange levertijd

acurate en snelle service

Het beoordelen en het advies was prima. De levertijd was zelfs nog korter dan gedacht. Daarnaast werd het vakkundig geinstalleerd.

Snel en vakkundig geholpen!

Wij zijn erg tevreden over het geleverde materiaal en hoe dit materiaal geplaatst is. Vakkundig en netjes afgeleverd.

Levering conform bestelling, snel opgehangen

Mooie materialen en prima monteurs.

De monteurs werkten erg netjes. Ze ruimden het afval op en waren ook in voor een praatje bij de koffie. Onze ervaring met Schmit is positief.

Goede producten en service!

Smit levert goede producten tegen een goede prijs. Verder zijn de medewerkers vriendelijk en wordt er zeer goede dienstverlening geleverd.

Een prima service en plaatsing van het zonnescherm

De beide mannen welke bij ons het zonnescherm hebben geplaats hebben prima werk afgeleverd, De uitleg hoe alles werkte is ook perfect uitgelegd aan ons.

Heel goed advies, service en kwaliteit.

Geven goed advies, denken mee en leveren kwaliteit.

Heerlijk dat hij er op zit, zo fijn, het wordt zo lekker koel in huis. We zijn er erg blij mee, bedankt hoor, voor de goede zorgen , die jullie er aan besteed hebben.

Deskundig en professioneel

Na bezoek aan de showroom, snelle opvolging door middel van een bezoek. Tijdens het bezoek deskundig advies ontvangen. Daarna werd de offerte snel opgestuurd. Levertijd was best lang maar daar heeft Schmidt weinig invloed op. Montage was snel en netjes. Kortom, zeer tevreden.

Uitstekende service!

Vakmensen met uitstekende producten

Wij hadden al ooit rolluiken van Schmit en alles was perfect dus nu weer naar Schmit, maar nu voor een nieuw zonnescherm. We zijn goed geholpen in de winkel. Vervolgens is er bij ons thuis nauwkeurig opgemeten en geadviseerd over de bevestiging aan de kwetsbare muur. Na een kleine twee maanden kwamen de vakmensen het scherm ophangen. Dat ging snel en nauwkeurig. We hebben goede uitleg gekregen over hoe met het scherm om te gaan. Kortom, het was allemaal perfect gegaan en we zijn heel blij met ons mooie nieuwe zonnescherm!

Afspraak is afspraak

Alle vakmensen waren vriendelijk en vakbekwaam. Ben blij dat ik de pergolazonnewering door dit bedrijf heb laten plaatsen.

Mooi product en prima service! Helemaal top!

zie boven

Uitstekende zonwering specialist

Schmit Zonwering heeft al een aantal keer bij ons zonwering (shutters) geïnstalleerd. Dit is iedere keer vakkundig en netjes uitgevoerd. de Shutter zonwering past altijd goed door een juiste opmeting vooraf. dank hiervoor.

Perfecte service

Alles tot in de puntjes geregeld

Vakkundig bedrijf!

Van advies tot installatie, alles klopt hier! Fijn lokaal bedrijf om zaken mee te doen.

Professionals

Plezierige vakbekwame medewerkers..

Prima service en afspraken worden nagekomen

Na een zonnescherm gekocht te hebben , wouden we ook rolluiken, daar moest ook wat timmerwerk aan de dakgoot voor worden gedaan, in een zin : perfecte service en vriendelijke vakkundige monteurs

Snel en correct

Wij zijn blij met onze prachtige horren, op maat geleverd ondermeer in een schuin raam. De aflevering en plaatsing was uitermate goed, snel en netjes. Ook de oplevering van de ruimte na plaatsing was keurig.

Fijn bedrijf

De mensen zijn vriendelijk, komen op tijd en geven goed advies. Erg tevreden!

Vakbekwaam, werken veilig en vriendelijk

Keurig werk afgeleverd. De rolluiken plaatsing is goed gedaan en er is meegedacht voor de optimale plek waar ze moesten komen. Super! De rolluiken op de dakkapel zijn mooi schoon gemaakt en koord is vervangen. Klasse. Fijn dat er veilig gewerkt werd ( goed gezekerd)

Top bedrijf!

Alles volgens afspraak! Netjes werk, Geen minpunten.

Kan niet beter

Nette en snelle aflevering, vakkundig personeel.