er werd snel en netjes gewerkt. alle lof.

De beste keuze van het jaar 2022

Na een aantal offertes te hebben opgevraagd is mijn keuze uiteindelijk gevallen voor Schmit Zonwering & Rolluiken. Er zijn genoeg bedrijven die de rolluiken kunnen plaatsen maar ik vind belangrijk, wat voor service krijg ik erbij, en hoe snel wordt t probleem opgelost als dat nodig is. Hierbij wil ik met name, Jeroen, Peter en de twee monteurs (Marrijn en Rientje?) bedanken voor het plaatsen van deze rolluiken. De hele team is erg proffesioneel, eerlijk, en komt hun gemaakte afspraken keurig na. De afwerking was top en de boel is daarna netjes door de heren opgeruimd. Als je op zoek bent, naar een bedrijf waar mensen hun vak serieus uitoefenen, klanten eerlijk van advies voorzien, en problemen snel oplossen, dan zijn jullie bij deze heren goed terecht. Ik raad het jullie absoluut aan! Bel vooral met Jeroen of vraag naar Peter!

Prima meedenkend bedrijf

Van goed advies tot duidelijke communicatie over montage, alles liep gewoon prima! Voor ons een bevestiging dat het fijn is zaken te doen met een lokaal bedrijf wat betrokken is bij alles wat je afneemt.

Communicatie zit nog wel enige verbetering in.

Eerst was vergeten om onze bestelling te bestellen. Bij levering was een afspraak gemaakt voor het plaatsen. 1 dag daarvoor werd ik gebeld of het eerder kon. Mijn planning aangepast en vervolgens wachten, wachten maar er kwam niemand. Toen ik belde werd mij verteld dat het nog een half uur zou duren. Dat werd uiteindelijk 1.5 uur. Hier was ik niet blij mee

deskundig, netjes, vriendelijk

Ervaren verkoper en zeer nette jonge, vriendelijke monteurs.

Uitstekende service en montage.

Schmit zonweringen en rolluiken heeft een tweetal rolluiken bij ons geplaatst. Alles verliep volgens afspraak en is keurig gemonteerd. Uitstekende, snelle en vriendelijke service. Uitstekend bedrijf dat producten en service van zeer goede kwaliteit biedt!

Prettig bedrijf met kwalitatieve spullen

Goed advies in de winkel gekregen en een mooie combinatie rolluiken en screen uitgekozen. Levering volgens indicatie. Montage is professioneel en netjes uitgevoerd. Alles werkt perfect!

Fijn bedrijf, prettig in contact en goede service

Goed advies en mooie producten van goede kwaliteit

Gewoon simpel zonder rompslomp en van uitstekende kwaliteit

Prima service zoals we in het verleden met betrekking tot het plaatsen van zonneschermen en rolluiken ook ondervonden hebben.

Fijne en duidelijke communicatie en levering conform afspraak, top!

Als boven.

Tevreden over het geheel, vanaf offerte tot en met installatie.

Eén opmerking, het boren door de muur voor de elektra kabel, kwam in het kozijn terecht, dat was niet de bedoeling. Foutje geaccepteerd.

Betrouwbaar bedrijf dichtbij huis.

Misschien niet de goedkoopste maar wel levering van kwaliteit. Het zit meteen goed. Vriendelijke vakmensen die hun vak goed beheersen.

Zo als het behoord te gaan eerlij duidelijk.

Prima bedrijf. Fijne medewerkers

Prima en betrouwbaar bedrijf

Al 25 jaar onze keuze!

Schmit-Zonwering doet precies wat zij beloven voor de vastgestelde prijs.

Ook een kleine beschadiging wordt zonder problemen verholpen.

Service prima en afspraak op tijd.

Goed advies en top service

Schmit levert volgens afspraak en geeft goed advies. Het nieuwe zonnescherm bevalt goed.

Professionele installatie

Zeer vakkundig.

Zeer klantonvriendelijk eigenaar

Helaas zeer slechte ervaring met deze eigenaar. Wil in eerste instantie niet langskomen voor een offerte. Toen moest er een foto van de gevel opgestuurd worden. Dan krijg je een offerte van het hele huis met overal screens. Terwijl wij rolluiken wilden. Voor een paar ramen. Maar dat kon niet bij dit huis. Verderop in de wijk is een zelfde huis met ook rolluiken dus hoezo kan niet? Beneden dan wel 2 ramen met screens maar moest in de kleur grijs? Het andere kleurtje waar ons andere raam mee bekleed was was er niet meer. Ik kon wel alles in dezelfde grijze kleur krijgen. En dan het andere raam opnieuw dan ook met grijs. Jaja het geld groeit ons ook op de rug. Later kwam er ineens wel dezelfde kleur op de staal naar voren die wij al hadden. Kortom het lag er erg dik boven op dat deze meneer alleen maar zijn waar aan het aansmeren was. En niet naar de wensen van de klant luisterde. Dan zou Meneer nog terug komen voor een opmeting. En er zou nog een terugkoppeling komen over een hordeur. We hebben na weken maar eens opgebeld waar hij bleef. Toen werd er meegedeeld de mail was naar verkeerd adres gestuurd. Voelt voor ons als liegen. De mail stond gewoon voorgeprogrammeerd in de computer. Nee ik prijs deze firma niet meer aan bij mijn klanten. Wat een flutwerkwijze. Het zal ze wel te goed gaan.......succes maar mij niet meer gezien daar.

Prima offerte (bezoek) en uitvoering Value for money

Zowel offerte gesprek, tonen van de stalen en uitvoering van het werk en de nazorg waren perfect verzorgd.

goed advies, goed product, snelle montage

Betreft aankoop screen (in Corona tijd). Vooraf telefonisch advies gehad, vervolgens offerte aan huis laten maken waarbij de Corona regels prima in acht werden genomen. Op afspraak is de screen enige tijd later vakkundig en snel opgehangen en het oude zonnescherm verwijderd en meegenomen. De monteurs waren zeer vriendelijk en werkten netjes.

in een woord geweldig

We zijn zeer tevreden, ondanks de vorst is het plaatsen zeer goed verlopen, prettig personeel, vriendelijk en beleefd.

Mooi product geleverd en goede service gedurende het hele proces

Het familie bedrijf Schmit heeft service hoog in het vaandel staan, ze zijn niet de goedkoopste maar gaan voor de beste service. De levering van de screens heeft wat lang op zich laten wachten, dit is echter alleen de fabrikant (Roma) aan te rekenen en niet de familie Schmit. Ook de installatie wordt netjes gedaan, met oog voor de details. Overigens mag dit ook wel verwacht worden, gezien de mooie winstmarges die worden gemaakt in deze branche.

Zorgeloze aanschaf

Het hele traject, van het inwinnen van informatie tot en met het leveren en installeren van de rolluiken, is verlopen zoals iedereen dat wenst. Eigenlijk jammer dat dit tegenwoordig als bijzonder wordt ervaren. Dikke tien dus!