Zorgeloze aanschaf

Het hele traject, van het inwinnen van informatie tot en met het leveren en installeren van de rolluiken, is verlopen zoals iedereen dat wenst. Eigenlijk jammer dat dit tegenwoordig als bijzonder wordt ervaren. Dikke tien dus!

Uitstekende en goede montage.

Komen gemaakte afspraken prima na Uitstekend vakwerk Werken netjes en zorgvuldig Doen vooraf duidelijke prijsopgave

Gewoon zoals het hoort uitstekend

Gedegen en betrouwbaar tot nu toe. Vriendelike mensen. Niet de goedkoopste maar wel de beste.

Vaklui

perfect opgemeten en weten wat de mooiste oplossingen kunnen zijn !

Uitstekende service, alles snel geleverd en zo mooi gemonteerd.

Goed bedrijf, goede service en vakkundige mensen.

Goed werk geleverd, maar heeft wel veel tijd gevergd.

Wellicht door de coronacrisis duurde het een paar weken tot er werd ingemeten, kan ik uiteraard mee leven. De monteur zou echter twee kleurstalen meebrengen bij het meten, die had hij niet bij zich. Vervolgens zou hij op een bepaalde datum (duurde weer een paar weken, wellicht ook corona gerelateerd) komen plaatsen maar toen werd er afgebeld omdat de fabriek de verkeerde kleur had geleverd. Het hele proces van een Velux rolgordijn bestellen en plaatsen duurde meer dan twee maanden.

Vakkundig en goed

Goede service, heldere afspraken, prima kwaliteit.

Goede ervaringen mee

We hebben afgelopen jaren meerdere producten van Schmit zonwering gehad en laten ophangen. Dit is altijd naar wens gegaan ,én de service is na de tijd ook goed. Nu zonnescherm laten plaatsen en daar is ook de uiterste zorg voor besteedt.Ook voor andere dingen waar we probleempje mee hadden hebben de mannen super opgelost.( iets wat niet van Schmit was!) Dank jullie allemaal .

Prima, zeer tevreden.

Na mijn telefoontje zijn ze snel geweest nieuw rolluik opgemeten. Goed en netjes gemonteerd ,vriendelijke mensen.

Nette afwerking, prettige mensen bij de installatie van de rolluiken

Prima service en kwaliteit

Plezierig contact, vriendelijke monteurs en alles wordt tot in de puntjes afgewerkt en opgeleverd.

Prettige service, goed product.

Prettige service, goed product.

Prima ervaring

Goede voorlichting. Levering op verwachte tijd. Montage deskundig uitgevoerd.

Vriendelijk, deskundig

Goed advies, ruime keuze, heldere afspraken, deskundige montage en goede gebruiksinstructie, vriendelijk en correct

Gewoon goed

De zonwering hangt er nu een paar weken en ik kan over kwaliteit nog niet meer zeggen dan dat het er solide uit ziet. Montage keurig gedaan, communicatie was soms een beetje "rommelig". Maar al met al tevreden.

Snelle levering en vakkundige montage

Na aanvraag voor een prijsopgave werd dezelfde dag een afspraak gemaakt voor het inmeten. Na het akkoord op de prijsopgave volgde een snelle levering en werd de montage keurig verzorgd. Complimenten, want in deze drukke tijden maken wij anders mee.

Heel goed! Heel tevreden!

Wij hebben screens gekocht bij en laten installeren door Schmit. Dat is keurig en volgens afspraak gebeurd, zoals het hoort (natuurlijk)! De prijs was maar een beetje hoger dan die van de concurrenten. Schmit heeft goed meegedacht en voor onze kleine erkerraampjes hebben ze een oplossing gevonden. Ze komen hun afspraken na en zijn professioneel. Wat Schmit ook onderscheidt, is hun pro-actieve houding. Ze melden bijvoorbeeld zelf dat een paneel niet helemaal de goede maat heeft en bestellen de juiste maat. Daar hoef je niet zelf achter te komen en achteraan te gaan.

Een echte zaak waar je naar terug gaat

Geweldige service. Hebben pergola zonnewering met volant geplaatst.

Duidelijke offerte, nette montage, goede uitleg over werking.

Er is een duidelijke offerte opgemaakt, hierdoor geen verborgen kosten. Daarnaast is de montage goed en netjes gebeurd. En is uiteindelijk een goede uitleg gegeven over de werking van de screens en rolluiken i.c.m. de Somphy aan sturing.

Prima bedrijf

Komen afspraken na , na een jaar hebben ze zelf contact opgenomen voor een service afspraak om alles nog even te checken

Pluspunten

Snelle reactie/oplossingsgericht/zeer klantvriendelijk

Geen

Pluspunten

Heel klantvriendelijk, meedenkend, goede service en zeer vakkundig !

Pluspunten

Netjes en rustig het werk afgeleverd

Pluspunten

Dhr Schmit heeft mee gedacht voor een alternatieve oplossing en de uitvoering was naar tevredenheid

De Schans 33 8254KN Dronten