Heel fijn.

Alles naar wens

Top kwaliteit en snelle levering

Top kwaliteit en snelle levering

Goede snelle duidelijke levering

Gekregen wat ik besteld heb

Alles correct.

Super . Snelle levering

Hier kun je rustig bestellen zeer tevreden . Kunnen nu weer heerlijk zitten.

Goed advies

Prima product, correcte levering.

Goede telefonische informatie en goede levering.

Verleden week eerst telefonisch contact gehad, omdat we schuimrubber op de muur wilden plakken om daarnaast ons caravannetje te stallen. Er werd goed meegedacht en geadviseerd. Ook volgde een snelle verzending. Inmiddels met de meegeleverde lijm het schuimrubber geplakt. Zeer tevreden.

Mooi product.. snel geleverd

Heel snel geleverd.. producten mooi op maat . En als verwacht goede kwaliteit.

Snel geleverd en netjes verpakt.

Snelle levering, mooie producten, goede service.

Mooi op maat gemaakte kussens met stof besteld. Na een fout in de bestelling mijnerzijds, kwam er een snelle reactie en rectificatie. Binnen enkele dagen geleverd product van mooie kwaliteit.

Vlotte service

snel en nauwkeurig

snelle en nauwkeurige levering

zeer snelle service en perfekte levering

klantvriendelijk

Goede website, zeer snelle levering. Goede producten Bedankt

Ik had nog een vraag welk schuim ik best zou gebruiken en ze hebben hierop snel gereageerd. Ook de levering was snel en het was perfect wat ik gevraagd had. Zeer tevreden dus.

Goede snelle en betrouwbare levering van opvulkorrels voor onze zitzak

Na een uitgebreide selectie, waar we de bomen en het bos uit elkaar moesten halen zijn we bij de Schuimwinkel aangekomen. Selectie kan beter door (naast het aantal liters) te spreken over bijvulling van een kleine, middel of grote zitzak. Uiteindelijk maar gekozen voor 2 maal 60 liter. Aan een hebben we nu genoeg, maar de korrels zullen slinken en dus zijn we blij met de 2e zak. Bezorging snel en goed. Aldus aanradere

Snel en netjes afgehandeld

Mijn kussens zitten weer prima met de nieuwe vulling er in Was wel even vogelen hoe het schuim te snijden Met een broodmes gedaan en een houtrasp wat na bewerkt om de ronding en oneffenheden wat bij te werken

Goeie en snelle service

Netjes geleverd.

Goede service,

Perfect juiste maat, nette verpakking

Snelle levering, komt afspraken na.

Echter, de omschrijving en info van de verschillende schuimsoorten acht ik niet toereikend. Tot nu toe heb ik diverse hardheden aan schuimsoorten besteld als vervangende vulling voor een rugkussen, maar allen zijn ze identiek hard en niet geschikt als rugkussen. Die info zou wel wat specifieker mogen zijn en meer de realiteit weergeven. Het spul is te kostbaar om maar aan te blijven experimenteren.

Very happy with item and service.

The foam is good quality and cut very nicely. Product arrived quickly and on the day as planned. Will definitely use again

Goede info gekregen

Prima geholpen!

Nieuwe stevige vulling voor kussens van de bank besteld.Keurig op maat en goed verpakt geleverd. Goede kwaliteit, en het zit weer perfect.