Ik had nog een vraag welk schuim ik best zou gebruiken en ze hebben hierop snel gereageerd. Ook de levering was snel en het was perfect wat ik gevraagd had. Zeer tevreden dus.

Goede snelle en betrouwbare levering van opvulkorrels voor onze zitzak

Na een uitgebreide selectie, waar we de bomen en het bos uit elkaar moesten halen zijn we bij de Schuimwinkel aangekomen. Selectie kan beter door (naast het aantal liters) te spreken over bijvulling van een kleine, middel of grote zitzak. Uiteindelijk maar gekozen voor 2 maal 60 liter. Aan een hebben we nu genoeg, maar de korrels zullen slinken en dus zijn we blij met de 2e zak. Bezorging snel en goed. Aldus aanradere

Snel en netjes afgehandeld

Mijn kussens zitten weer prima met de nieuwe vulling er in Was wel even vogelen hoe het schuim te snijden Met een broodmes gedaan en een houtrasp wat na bewerkt om de ronding en oneffenheden wat bij te werken

Goeie en snelle service

Netjes geleverd.

Goede service,

Perfect juiste maat, nette verpakking

Snelle levering, komt afspraken na.

Echter, de omschrijving en info van de verschillende schuimsoorten acht ik niet toereikend. Tot nu toe heb ik diverse hardheden aan schuimsoorten besteld als vervangende vulling voor een rugkussen, maar allen zijn ze identiek hard en niet geschikt als rugkussen. Die info zou wel wat specifieker mogen zijn en meer de realiteit weergeven. Het spul is te kostbaar om maar aan te blijven experimenteren.

Very happy with item and service.

The foam is good quality and cut very nicely. Product arrived quickly and on the day as planned. Will definitely use again

Goede info gekregen

Prima geholpen!

Nieuwe stevige vulling voor kussens van de bank besteld.Keurig op maat en goed verpakt geleverd. Goede kwaliteit, en het zit weer perfect.

Bestellingen komen snel en zijn cf afspraak

zeer snelle levering precies volgens de bestelling

zeer snelle levering precies volgens de bestelling

Makkelijk en snel

Ik heb een bestelling gedaan en alles is netjes op maat gesneden. Het enige is dat een van de schuim delen onder de witte verkleuring zit. ik gebruik dit om producten in een lade te snijden en het schuim blijft zichtbaar. Voor dat doeleinde is het dan ook heel vervelend. als je het schuim in een bank of stoel plaatst is het natuurlijk bijzaak.

Perfect geholpen

Prima advies via de telefoon. Bestelling en levering geweldig

Keurige service

Netjes afgehandeld

Oké

niet wat ik besteld had

Bestelde op maat maar geleverde spullen weken af van de geleverde maten dus had ik het net zo goed zelf kunnen afsnijden( terwijl ik daar een meerprijs voor betaalde

perfect en snel geleverd

zie boven

Kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en prijs

Alles correct verlopen

Alles correct verlopen, goed materiaal, goede levering...aan te bevelen...!

Een ideale matras

Wij gebruiken deze " schuimmatras" als opvulling in eeb van 90 bij 200 terwijl de gewone matras 100 bij 200 is. Het schuim is licht van gewicht maar zeer stevig om op te liggen. Ideaal schuim.

Heel goede koopervaringervaring met Schuimwinkel

Heel goede telefonische ondersteuning voor juiste product te kiezen. Correcte afspraak van levering. En uitystekend materiaal (Koudschuim) voor zeer redelijke prijs.

Netjes afgewerkt en snel geleverd

Netjes afgewerkt en snel geleverd.

Goeie service

Snel geleverd.