Pluspunten

Goede service bij afleveren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed overleg met bedrijfsbureau mogelijk via mail

Op rekening betalen zou makkelijker zijn

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooi product

Niet netjes gegaan over de levering. Wij hadden dinsdag de koeling verwacht voor 4 u aan gegeven. werd maandag verteld dat ze dinsdag niet kwamen en donderdag werd prima. Maar na paar x bellen dat hij bijna aan kwam. Wat nog een kwatiertje wachten zou zijn kwam hij tegen half 6. Met als dreigement als wij niet waren er een boete kwam. Vond dit niet echt netjes.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke informatie.

Bij bezorging wel even aangeven dat het niet mee uitgepakt word en dat je zelf een koeling van 90kg van een pallet moet afhalen. dan weet de klant dit bij voorbaat, kleine moeite:)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede service van dit bedrijf en erg vriendelijke medewerkers. Snelle en behulpzame bezorging. Bedankt voor alle hulp!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer vriendelijk en behulpzaam aan telefoon .Mijn toestel is beschadigd aangekomen maar binnen de kortste periode was er een oplossing. zeer ruime keuze

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies en vriendelijke benadering

Het afleveren was echt waardeloos. De chauffeur had geen steekkar mee die geschikt was voor de grote vriezer en koelkast. Hij heeft ze gewoon voor het hek gezet want de pomp wagen kon niet door het hek. We hebben mensen moeten bellen om de spullen binnen te krijgen en dit was een heel karwei. We vonden dit echt heel erg jammer geziej=n de verder goede service van het bedrijf zelf

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Retourbeleid is zeer slecht. Genoeg bij hen gekocht, 1 verkeerd artikel besteld. Vervolgens dikke retour kosten betalen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

ALLES VLGS AFSPRAAK. ZEER SNEL GEREGELD,

NVT

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vragen worden binnen korte tijd beantwoord Vriendelijke mensen(ook bij de afhaaldienst)

Foto's en beschrijving/afmetingen van alle beschikbare items op een website zijn eigenlijk een noodzaak. De verzendkosten...ja...naar mijn mening veeeeel te hoog. 40euro om een pakket van nederland naar belgie te sturen?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het product voldoet aan de verwachtingen.

Telefonisch contact gehad, toen werd er gezegd dat het product niet op de juiste plek in het bedrijf wordt gezet, omdat we via de webshop hebben besteld. Maar dit is toch echt de enige mogelijkheid om een product bestellen. Er staat 1 of 2 werkdagen levertijd, dit werden er 4. Product wordt niet uitgepakt. Product wordt niet op z'n plaats gezet. Oude producten worden niet meegenomen. Verpakkingsmateriaal wordt niet meegenomen. Op de bon staat uitdrukkelijk: product niet uitpakken. Nu hadden wij geluk met een vriendelijke chauffeur van het transportbedrijf die geholpen heeft, bij KOVU zelf is de service 0,0.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

snelle correcte leering

koeling slaat heel veel aan zonder de deur geopend word

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle afhandeling, na overleg zelfs nog sneller kunnen ophalen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

* correct; komen afspraken na * leveren kwaliteit * fijne begeleiding tijdens ordertraject

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vlotte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk Top service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De inzet van een vrouwelijke medewerker Martine is als erg prettig ervaren. Ondanks een aantal tegenslagen heeft zij er voor gezorgd dat mijn levering goed afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede telefonische begeleiding en afhandeling order.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer prettig geholpen Martine Engels, erg klantvriendelijke dame.

De bestelde producten moeten nog geleverd worden, als dit ook goed gaat verdient Kovu 5 sterren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Accuraat Zeer snelle levering Correcte aflevering Goed bereikbaar met chat en telefonisch Direct advies over het art

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer snelle en correcte levering

nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie, vriendelijke ontvangst, meedenkend in oplossingen.

Nee

Over KOVU Webshop