voldoende, een redelijke ervaring

Geachte De Dijketelg, Hartelijk dank voor de beoordeling. Vervelend om te vernemen dat het product niet geheel naar wens is. Het product dat door u gekocht is is afkomstig uit de categorie "tweedekansjes", maar hier heeft u ook gewoon garantie op. Daarom verneem ik graag per email ([email protected]) wat er precies aan de hand is zodat we dit op kunnen lossen. Vriendelijke groeten, KOVU

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Fritaria, Hartelijk dank voor uw beoordeling! En dank voor het aangeven van de verbeterpunten! Wij bezorgen altijd op werkdagen tussen 8:00 uur en 17:00 uur. Onze transporteur plant de routes zo efficiënt mogelijk in waardoor een tijdsvak aanbieden niet mogelijk is. Door de routes zo efficiënt mogelijk in te delen belasten we het milieu het minst en houden we onze prijzen voor de klant het scherpst. Helaas kunnen wij daarom de klant geen tijdsvak aan laten geven in ons systeem. Wij laten wel de chauffeur een half uur voor aflevering bellen om de klant op de hoogte te stellen dat we er bijna zijn!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super goed geholpen.

Ga zo door!

goede service, goed behandeld

Dank je wel voor deze hele mooie beoordeling! Heel fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Daar doen we het allemaal voor :) Jammer dat het mis is gegaan met de facturatie, je ontvangt deze altijd per email (als bijlage in PDF) op de dag van verzending van het product. Indien dit bij jullie mis is gegaan, dan hoor ik dit erg graag zodat we een oplossing kunnen zoeken om dit probleem in de toekomst te voorkomen.

Pluspunten

Snelle levering en duidelijke communicatie van begin tot eind. Webshop is erg overzichtelijk. Zeer tevreden!

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

fijn contact

webshop kan wel vriendelijker, bestellen en gaan.

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Dank ook voor het aangeven van het verbeterpunt. Gezien het helaas 2x mis ging met het invoeren van jullie adres, snappen wij goed dat je dit aangeeft als verbeterpunt. We zijn druk doende dit probleem op te lossen. Gelukkig kon de order alsnog gewoon geplaatst worden en zien wij bij verder klanten geen problemen. Tot ziens bij onze webshop!