Geen reactie, niet bereikbaar, geen levering

Na vier dagen nog geen verzendbevestiging gehad, op mail wordt niet gereageerd, telefonisch zijn ze op kantooruren ook niet bereikbaar, ondanks dat dit wel op de website gemeld staat. Noodgedwongen moeten wij nu op het laatste moment nog op zoek naar een ander kado. Artikel was volgens website direct leverbaar.

Lange levertijd

We hebben 5 weken moeten wachten op de kinderkamer terwijl op de site 3-5 werkdagen stond.

Geweldige Webshop

Alles mooi onderverdeeld in categorieën en met duidelijke foto's en heldere beschrijvingen van het product. Levering was ook perfect. Bestelling kwam de volgende dag al en was netjes verpakt, met niet meer verpakkingsmateriaal dan noodzakelijk, dus geen verspilling!

Zoveel mooi, duurzaam speelgoed en knutselspullen te koop dat het soms moeilijk kiezen is. Laatste levering duurde wel langer dan gewend van ze.

Vorig week vrijdag 3 uur bestelling geplaatst volgend e dag 10 uur was het geleverd.

Goed service en vriendelijke personeel

Paar keer bestelling geplaatst afgelopen jaren. Tot heden kwamen alle zendingen keurig volgende dag. Echter laatste bestelling duurde 4 werkdagen. Na telefonisch contact 3de dag, zeiden ze dat het bij PostNL is en waarschijnlijk vandaag of morgen zal aankomen. Tevens hebben ze ook een cadeau achteraan gestuurd voor de extra wachttijd. Wat fijn dat ze zeer klantvriendelijk zijn.

Pluspunten

We hadden een stuk speelgoed gekocht dat niet bleek te voldoen aan de verwachtingen die we mochten hebben, zeker gezien de goede reputatie die het betreffende merk heeft. We zijn zeer tevreden over hoe Speelgoeddirect ons daarna tegemoet is gekomen.

In ons geval duurde het langer dan de vermelde bezorgduur (volgende dag) voor we het product in huis hadden. We hadden donderdag besteld en verwachtten, gezien de info op de website, het product vrijdag in huis te hebben. Zaterdag hadden we nog niets ontvangen. Maandag hebben we gebeld en dinsdag hadden we het product alsnog in huis. De logistiek is voor verbetering vatbaar.

• Kwaliteit

Pluspunten

Top! Zo hoort iedere webwinkel om te gaan met zijn klanten.

• Kwaliteit

Pluspunten

snelle levering en super kwaliteit speelgoed erg tevreden en de kinderen die zijn er ook erg blij mee!

• Kwaliteit

Pluspunten

Altijd goed service en vriendelijke hulp !

Meer assortiment.

• Kwaliteit

Pluspunten

Goed advies en snelle levering. Thanks !

• Kwaliteit

Pluspunten

Zeer vriendelijk personeel en uiteraard wederom snelle levering.

• Kwaliteit

Pluspunten

Really impressed by the quick and reliable service. They even included an extra gift, exceeding expectations.

• Kwaliteit

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, ze hebben mij hartstikke duidelijk advies gegeven. Echt top! Ga zo door.

• Kwaliteit

Pluspunten

goede prijs-kwaliteit verhouding

• Kwaliteit

Pluspunten

Goed koop en snel

?

Pluspunten

Indien niet in voorraad overleggen met klant

• Kwaliteit

Pluspunten

Goede en snelle levering

• Kwaliteit

Pluspunten

Wat een enorme vriendelijke mensen. Ze willen iedereen helpen en zoeken een oplossing voor al jouw vragen. Ik heb niet meer dan lof voor deze mensen.

Sorry maar ik kan niks negatiefs bedenken!

• Kwaliteit

Pluspunten

Betaalbaar.

Pluspunten

Bij meerde bestellingen door 1 bedrijf laten bezorgen. Zo hoeven mensen niet de gehele dag thuis te blijven, omdat er 2 of meerdere postbezorgers komen .