Super snel levering

Gister ochtend trampoline besteld. Na 3 uur kreeg ik een telefontje of het vandaag geleverd kon worden en in de middag stonden ze al voor de deur met levering. Uitstekend

Aanrader

Goede kwaliteit/prijs verhouding, binnen 2 dagen geleverd. Tip voor volgende keer : Minder inpakmateriaal gebruiken. Had niet gehoeven.

Prima Service

Chauffer had wel 1.5m afstand kunnen houden maar verder is de bestelling net op tijd gekomen en wel stevig ingepakt.

Goed ingepakt

Inmiddels de 3de bestelling dit jaar. Elke keer zijn ze de goedkoopste en producten worden goed ingepakt.

Klantvriendelijk

Ivm Corona hebben we dit jaar geen Sinterklaas feest op werk gehouden. Speelgoeddirect heeft op afspraak bij medewerkers thuis leuke cadeaus geleverd.

Pakket retour gegaan na niet afhalen postNL-punt, nu pakket kwijt??

Pakket laten bezorgen op een postNl punt. Door omstandigheden niet op kunnen halen. Pakket is retour gegaan naar Speelgoeddirect.... echter zeggen zei nooit iets te hebben ontvangen en beschuldigen ze mij bijna voor het aannemen van het pakket bij mij thuis?!?!? Nooit een pakket van hen gezien en gekregen!! En nu?? Ze zeggen een onderzoek te hebben gestart bij PostNL maar dit alles duurt al bijna 3 MAAND!! en wel facturen blijven krijgen dat ik betalen moet. Ze hebben de zaakjes niet op orde daar !!

Prima online speelgoed bestellen

Het is de eerste keer dat ik speelgoed heb besteld bij speelgoeddirect en dat is zeer goed bevallen. De keuze is enorm, de levering snel en de spullen waren ook nog leuk ingepakt. Wat wil je nog meer....

Prima webshop!!

Vanaf de bestelling tot dat ik het pakketje heb ontvangen is alles vlekkeloos verlopen. Alles volgens afspraak en spullen waren goed verpakt. Ik ben hier zeer over te spreken en wellicht zal ik vaker bestellen bij u. Een dikke 10 dus!

Fantastische service

Bestelling gedaan en netjes volgens afspraak afgeleverd. En netjes verpakt. In de toekomst vast nog een bestelling plaatsen en aanbevelen bij vrienden.

Fijn contact en passende oplossing

Contact opgenomen met speelgoeddirect.nl nadat ontvangen speelgoed snel stuk ging. Binnen een paar uur reactie op mijn mail (deze op een zondag verstuurd) Excuses voor het ongemak en binnen een paar dagen kreeg ik een nieuw artikel toegestuurd. Keurig! Een blije zoon hier thuis!!

Meer dan uitstekende service

Toen was gebleken dat door een fout van de postbezorging het pakketje niet op tijd geleverd zou worden, heeft Speelgoeddirect het initiatief genomen en het pakketje zelf thuis afgeleverd. Dank voor de meer dan uitstekende service!!!

Prima online speelgoed bestellen

Het is de eerste keer dat ik speelgoed heb besteld bij speelgoeddirect.nl en dat is zeer goed bevallen. De keuze is enorm, de levering snel en de spullen waren ook nog leuk ingepakt. Wat wil je nog meer....

Mooi speelgoed van goed kwaliteit

Mooi speelgoed van goed kwaliteit heeft erg leuk speelgoed van goede kwaliteit. Vanwege hun assortiment, die net wat anders is dan de meeste winkels, is dit m’n favoriete online speelgoedshop. Ik heb er nu meerdere keren besteld en ze leveren altijd snel en netjes.

Snel binnen!

Al jaren krijg ik een goede service en de producten zijn altijd snel binnen!

Onze oude trampoline was nergens verkrijgbaar. Speelgoeddirect heeft toch ons een alternatief model aangeboden die perfect paste. Levering ging ook zeer netjes en vlot.

Prima afhandeling van een online bestelling.

In het verleden hebben we ook bij speelgoeddirect.nl besteld. Onze bestellingen worden altijd netjes verpakt en snel verstuurd voor ons was dit een top ervaring

Prima service en erg snel geregeld!

Gewoon goed, zoals het hoort :) de bestelling werd snel en volgens afspraak geleverd.

Heel slecht!!!!

Ik ben ontzettend teleurgesteld! Op 15 juni een bestelling geplaatst op de website. Ze beloofden levering de volgende dag. Op de homepagina staat een bericht dat door drukke bezorging de levertijd kan oplopen tot 3 dagen. Ik ging akkoord met deze voorwaarden. Maar er zijn 10 dagen verstreken en mijn bestelling is er nog steeds niet. Ik kan ook geen informatie krijgen. Ze beantwoorden geen brieven, ze beantwoorden ook geen telefoontjes. Als gevolg hiervan kan ik het geld niet retourneren of de goederen ontvangen. Dit is erg vervelend, het lijkt een hoax.

Slecht bedrijf

Leveren niet, telefonisch niet bereikbaar, reageren niet op emails

Goede snelle levering

een pomp besteld voor onze intex zwembad. Overal uitverkocht en bij speelgoeddirect hadden ze hem wel. Keurig gebracht!

Zwembad besteld

We hebben 2x een zwembad gekocht maar kregen elke keer na paar dagen contact te horen dat het niet geleverd kan worden. Afgelopen weekend zagen we advertentie van Speelgoed Direct dat ze zwembad aanbieden. Contact opgenomen maandag en uiteindelijk besteld. Vanochtend keurig zwembad geleverd gekregen

Goed service

We hebben RC auto besteld voor onze zoon. Accu bleek kapot te zijn, hebben binnen 2 dagen een nieuwe zonder enige kosten ontvangen en een kleine cadeau.

Binnen 2 uur geleverd

Vanmiddag in pauze fiets helm besteld voor onze dochter. Kreeg app van de vrouwtje dat het net geleverd was.

Netjes geleverd.

Voor mijn zoon een glijbaan en klimtoestel besteld. volgende dag geleverd.

Zeer slecht

Ook ik had een trampoline besteld die leverbaar was binnen 3 tot 5 dagen. Eindelijk iemand die wel kon leveren, dacht ik. Niets was minder waar. Na drie dagen kreeg ik bericht dat de bestelde variant niet meer leverbaar was. Kon wel een duurdere variant nemen. Uiteraard dan eerst bijbetalen. Toen ik vroeg wat de levertijd was, kreeg ik geen gehoor meer. Telefonisch was er niemand bereikbaar. Per mail blijkbaar ook niet meer. Na enkele mails verstuurd met berichtgeving tot annulering van trampoline ook geen gehoor. Tot ik uiteindelijk aangegeven heb dat ik binnen 1 dag reactie of mijn geld terug wou hebben omdat ik anders naar de politie zou stappen kreeg ik warempel een mail waarin stond dat ze mijn vorige mails op een of andere manier niet hadden ontvangen. Raar hoor.....