Attenticious, fast and effective

I had to translate a few documents from Portuguese to Dutch by a sworn translator and I couldn't be more satisfied and impressed by the quick turnaround by Urgent Vertalen. They were always attenticious, promply on reply to any questions I had and were fast and transparent on the prices and quotations for the translation services. I highly recommend their services.

• Você nos recomendaria? Yes

Opluchting

Onze ervaring met urgent vertalen was onverwachts zeer positief. Jeffrey Posthuma heeft met ons meegedacht waar anderen niet verder kijken. Oplossingsgericht en op zeer secure wijze en adequaat reageren. Ik raad iedereen deze betrouwbare en dienstverlenende vertalingsbureau aan. Als ik een hoger cijfer kon geven had ik dat gedaan.

Vriendelijk, kundig en snel.

In stressvolle tijden is het fijn dat er bureaus zijn zoals Urgent Vertalen die kundig èn sneller dan het licht diensten leveren. Dank je wel Joshuah en Edwin!

Zeer professioneel en ontzettend snel

Wij vroegen vrijdag een vertaling aan en maandagochtend hadden we hem al. Echt fantastisch, hartelijk dank

Een van mijn e-mails werd gemist

Het contact verliep in de eerste instantie snel, maar de eerste keer dat ik mijn documenten had opgestuurd werd dit gemist. Daardoor duurde het uiteindelijk vrij lang toen ik mijn vertaling kreeg.

Snel en correct

Vlotte communicatie. Snelle afhandeling. Correct resultaat.

Sublieme combinatie van communicatie, snelheid van uitvoering en beheersing kosten.

Vertaling nodig voor het regelen van een erfenis. Urgent Vertalen heeft niet alleen de nodige stukken vertaald maar ook de officiële status van het document geregeld. Goed luisteren naar de klant zorgt ervoor dat deze klus razendsnel is uitgevoerd. Bedankt Urgent Vertalen!

Top ervaring

Goede communicatie, snelle service, realistische en scherpe prijs en ook nog eens een goede service. Ik zou jullie zeker aanraden.

Geweldig snel!

Snelheid is meer dan waar gemaakt. Hulde. Tot een volgende keer.

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van Urgent, was perfect!

In verband met een onverwacht verzoek van de gemeente moesten een aantal Spaanse documenten vertaald worden. Uw medewerker Joshuah stelde ons gerust. Het zou op tijd goed komen. Hij heeft woord gehouden en vlak voor vertrek naar Spanje waren de documenten vertaald. Fantastisch!

Van Frans naar Nederlands

Aanrader voor iedereen die buitenlandse documenten heeft die beëdigd vertaalt moeten worden. Top Top Top

Ze waren erg snel en super aardig. Mocht ik in de toekomst nog iets vertaald moeten hebben, kom ik zeker terug!

volledige professionaliteit

Zoals in het aanbod van het bedrijf, beëdigde vertalingen evenals service en contact met het bedrijf op het hoogste niveau. Probleemloos, op tijd, volledige professionaliteit.

Snelle, goede service

Goede, snelle service en afhandeling.

Heel smooth verlopen.

Ook tijdens de feestdagen en het hoogtepunt met corona, alles enorm snel en smooth verlopen. Top service.

Heel snel en professioneel.

Goede communicatie, profesioneel en snel

Perfect speedy service at a reasonable price

Digital copy of the certified translation within 24h and the original arrived in 48h. Great service!

Evaluation of Urgent Vertalen

I have been using the translation services of Urgent Vertalen for a few months now. I needed translation from German to Dutch and French, these were done in only a few days and were impeccable. If you need a translation to be done, you can count on them to do this very quickly and precision.

Бързо и коректно обслужване

Много съм доволна от колективната работа бързото обработване на всякакъв тип дукоменти и доставка до вкъщи

• Бихте ли ни препоръчали? Yes

Snel en accuraat zonder poespas.

Ik heb niets aan bovenstaande zin toe te voegen

Heel professioneel, ben erg tevreden.

Ik heb alleen één klein kritiekpuntje, waar jullie ook wel op gereageerd hadden. Ik had in een addres opgegeven waar het document naar toe gestuurd moest worden. Ik handelde namelijk voor mijn moeder ( niet erg bekend met e-mail) die in Nederland woont en ik woon in het buitenland. Ik heb het document netjes op mijn mail addres toegestuurd gekregen, die ik vervolgens naar mijn broer heb doorgestuurd. Alles is goed gekomen, maar het was makkelijker geweest als mijn moeder een fisiek exemplaar had gekregen. Voor de rest alles perfect.

Niet vertrouwelijk!

Vertrouwelijk documenten zijn in een geopende envelop bij de buurvrouw in de brievenbus gedaan! Geen garantie dat mijn vertrouwelijk documenten niet op straat zijn gekomen.

Beste Michiel, Na aanleiding van de review heb ik geprobeerd telefonisch contact met u te hebben, helaas zonder succes. Zoals afgesproken hebben wij de beëdigde vertaling per traceerbare post aan u toegezonden, waarbij de locatie van de zending door u live gevolgd kon worden. Onze bordrugenvelop wordt normaal gesproken in de brievenbus gedeponeerd en indien deze vol of te klein is belt de koerier aan om het in uw hand af te geven. Deze werkwijze en tracering zorgt normaliter juist voor een veel betrouwbaardere zending dan een reguliere postverzending via PostNL, andere opdrachtgevers koppelen deze werkwijze aan ons terug als zeer positief. Dat de envelop bij uw buren is afgeleverd (en zij vervolgens de envelop van u openen) is voor ons dan ook een bijzondere constatering die wij zullen terugkoppelen met de verzender, onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Uitstekende klantenservice, goede en snelle vertaling, goed contact igv vragen. Alles netjes en snel afgehandeld.

Vertaler en legaliser

Mij ervaring bij urgent vertaal is goede vertaling en hen zorg ook voor legaliser en ik ben tevreden

Zeer goed!

Mijn ervaring was zeer goed! Ik vond nestjes en snel! Ik zal zeker aan iemand anders jullie aanraden!

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.