Top service!

Meteen na mijn online aanvraag een duidelijke offerte ontvangen. Snelle en duidelijke communicatie. Na goedkeuren van de offerte is mijn vertaling de zelfde werkdag nog verzonden. Alles goed verpakt, geprint op papier van uitstekende kwaliteit. Ik schrijf niet snel een review, maar deze service is echt top! Een aanrader!

Één woord: Superservice!

Super klantvriendelijk, supersnel vertaald, geweldige service omtrent legalisering... En SNEL!

Snel dat geleverd wat ik nodig had!

Snel reactie op de aanvraag, duidelijke afspraken. Prettig contact.

Super goed en professioneel

Vaker gebruik gemaakt van de diensten. Altijd rap, met goede kwaliteit en duidelijke toelichting. Absolute aanrader!

Snel, kundig en perfect op tijd

Snel een vertaling nodig van medische documenten voor mijn studie in het buitenland. Binnen 3 dagen na het accepteren van de offerte is alles vertaald, gelegaliseerd en teruggestuurd.

slecht

Zo snel gaat het ook niet. Als er woorden zijn die letterlijk overgenomen moeten worden, fout overgenomen worden dat lijkt mij dan een grote fout.

Ik had veel geluk dat ik gewoon op internet Urgent Vertalen vond. Op dezelfde dag ontving ik een berekening voor vertaaldiensten. Het was niet goedkoop voor mij, besloot ik er nog eens over na te denken. Maar de omstandigheden waren van dien aard dat ik dringend de vertaling van diploma's uit Oekraïne nodig had om de universiteit binnen te komen. Daarom schreef ik naar de manager en letterlijk de volgende dag ontving ik een concept om de details te verduidelijken. De volgende dag ontving ik een afgewerkte digitale versie van de vertaling met postzegels, en twee dagen later had ik een envelop in mijn brievenbus met een beëdigde vertaling van diploma's naar het Nederlands. Ik ben zeer tevreden. Bedankt voor de uitstekende kwaliteit en snelheid van de vertaling!

Snel en efficiënt

Vanaf het begin was mijn ervaring zeer positief, ze reageerden onmiddellijk op mijn e-mail en binnen een paar dagen was mijn document klaar. Er blij om ze te kiezen!

Ik was erg blij met deze dienst

Weer super geregeld

Snel, professioneel en klant vriendelijk!

Snelle, kwalitatieve vertalingen

Zeer positief

Erg duur geworden

In februari heb ik 4 pagina's laten vertalen voor rond de 75 euro. Nu in Juli betaal ik voor 6 pagina's 275 euro. Nadat ik er een melding van heb gemaakt kreeg ik 50 euro korting. Absurde stijging van de prijs

Client-oriented and quick, thank you!

Client-oriented and quick, thank you!

Fast and effective service

I have had a great experience with this service. I needed a sworn translation of my diplomas and it was done perfectly in 24 hours.

snel, goede kwaliteit vertaling en klantgericht

snel, goede kwaliteit vertaling en klantgericht

Professioneel

Zeer snelle en goede communicatie, heel makkelijk bereikbaar, kwalitatief zeer goed

Deskundig en snel

Snel

Ik ben supergoed geholpen.aardige meneer en snelle service dank hiervoor

Professioneel en adequaat ontzorgd

Wat een goede en vlotte service!

Helemaal top

Heel vriendelijk mensen en supersnelle service.

Beter dan afspraak=afspraak

Verrassend beter.

Ik ben tevreden over de service

De documenten werden snel vertaald, ik ben zeer tevreden

Ik was geholpen door Kenny, een zeer deskundig iemand die me door het proces heeft geholpen en begeleid. Alles was snel, goedkoop en perfect gedaan! Wanneer nodig kom ik hier terug!!

Efficient and transparent

They delivered my service in 24 hours and they were super clear about the amount of the payment (the cheapest I heard of)

Top service!!!’

Ik werd helemaal vrolijk van dit bureau zulke snelle service en al je wensen geen probleem. Plus nog een zeer goed advies en dat allemaal voor een goede prijs :) dankjewel zeer tevreden!!!!

Javastraat 10

2585 AS Den haag

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.