Helpful, reactive, professional

Great quality service and quick turnaround for translation and certification of documents at a reasonable price.

Perfecte Service

N.v.t.

Altijd snel en duidelijk communiceert. Ben heel blij mee geweest. Bedankt.

nice and remembering

very happy to find Urgent "Vertalen, they are responsible ... Appreciate

super

Geweldige service! Zeer snelle respons. Exact wat ik vroeg, zeer flexibel met wijzigingen en meedenkend! Sneller dan ik had verwacht alles weer terug!!

Urgent is snel, flexibel, goed en ze denken met mij mee.

Urgent vertaalt bij tijd en wijle voor ons tender- en offerteteksten voor Franstalige en en Engelstalige offertes die wij voor onze klanten schrijven. Elke keer doen ze dat op alle fronten spot-on. Urgent is snel, flexibel, goed en ze denken met mij mee.

Snel en kwalitatief

Snelle en efficiënte service

Super snel en goed

Ik ben heel tevreden van Urgen vertalen,

uncomplicatet & fast

Correcte en snelle vertaling en

Prettig contact

Snel en eenvoudig en duidelijke stappen om de vertaling te laten maken.

An absolutly wonderful and correct service.

My papers were translated within 24 hours, no fuss and especially, no delay. I know where I'll go the next time I need a professional service! Thanks Urgent Vertalen Chris C

Professionele en vriendelijke behulpzaam

Begrip , duidelijk en geduld te werk. En netjes afgewerkt.

Super snel

Ze waren snel en goed!

Very quick and efficient

Thank you team, always very fast and prompt responses and quick handling of the translation requests.

Good and effective

Highly recommended.

super snel en ongecompliceerd!

Alles liep heel snel, ik had de vertaling per mail dezelfde dag en per post een dag later! alles perfect !

Niks op aan te merken

Ze zijn super snel en professioneel. Ze hebben me geholpen met wat extra informatie en hebben een handig online systeem om offertes te tekenen. Alles ging super snel en soepel en ik had de vertalingen binnen een paar dagen in huis. Helemaal perfect!

Geweldig, behulpzaam en service gericht

Zeker een aanrader! De volgende morgen al af.

Super snel, mega service

Vriendelijke correspondentie, makkelijk te batelen via internetbankieren. Snel antwoord ook op extra vragen

Vlot en duidelijk.

Geen knelpunten meegemaakt

Snel en accuraat

Ik had snel een vertaling nodig en Urgent Vertalen denkt goed mee en gaf goede tips. Zij leveren op tijd en de kwaliteit is goed.

Vriendelijke en accurate services!

Vriendelijke en accurate services.

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.