Uitstekende & snelle service

De offerte was snel binnen en na ondertekenen had ik binnen een paar dagen een gelegaliseerde vertaling in huis. Top! Ik kan Urgent Vertalen aanraden.

Geweldig bedrijf dat jou direct duidelijkheid geeft.

Vanaf het eerste contact gaf het mij al een zeer goed gevoel. Je krijgt zeer snel antwoord(en) op al je vragen. Dan volgt er eer zeer duidelijke offerte. Alles kan je regelen vanaf je laptop. Binnen 2 dagen was alles geregeld en werd het naar mij toegezonden. Ik kan alleen naar zeggen: Chapeau!

Snel en correct

De offerte aanvragen was heel gemakkelijk en zeer snel ontvangen, ook bood Urgent vertalen een goede prijs. Ik heb 2 opdrachten geplaatst en beide keren had ik mijn document binnen 24 uur na betaling binnen. Vragen van mijn kant werden vlot en zeer professioneel en vriendelijk beantwoord. Ik raad Urgent Vertalen zeker aan!

Nou 2 keer gebruik genomen van hun diensten gewoon perfect!

Snelle en goede vertaling! Had hem binnen 1 dag al binnen via de mail en zelfs via de post!

Excellent

good price and excellent service

Praat ik met de vertaler of een tussenpersoon?

Super snel en professioneel geholpen

Edwin heeft ons heel goed geholpen. Bedankt Edwin.

Snel en vakkanundig!

Fijne communicatie en de collega's denken goed mee. Bij de volgende vertalingsopdracht maak ik graag weer gebruik van Urgent Vertalen.

Zitten er bovenop ! Top bedankt !

Snelle response. Denken mee. Tot nu altijd "geleverd" !

Na opdracht, in mijn geval zeer prijzig voor vertaling van 2,5 A4 pagina’s tekst ter vertaling en legalisering, zeer vlot alles afgehandeld.

Fantastisch bedrijf, zéér snelle vertalingen. Geweldige communicatie

Mijn ervaring is dat ik een ieder dit bedrijf kan aanbevelen! Geweldige service! Zéér snelle vertalingen! Enorm fijn communicatie!

Uitstekende en snelle service, 10 sterren!

Richard heeft in 1 dag een document voor mij vertaald en gelegaliseerd bij de Rechtbank, zodat ik van de VS naar Nederland kon vliegen om mijn zieke opa te bezoeken. Dit document moest officieel worden vertaald op verzoek van de Amerikaanse immigratiedienst. Door de urgente aard van deze zaak, telde elke minuut. Dankzij Richard en Urgent Vertalen heb ik afscheid kunnen nemen van mijn opa en zijn crematie kunnen bijwonen, en daarvoor ben ik hen enorm dankbaar.

Translating from spanish

I had to translate 3 documents from spanish, they were done quickly and at a very fair price.

Goede en snelle service!

Voor toekomstige vertalingen kijk ik niet meer verder, ik ga direct naar Urgent Vertalen!

Efficient en goed afgehandeld

De vertaling van mijn diploma, was snel klaar. Zeer tevreden over!

Super goed !!

Kennis van zaken, snel, adequaat en profesioneel zijn steekwoorden die naar boven komen als het gaat over mijn ervaring met Urgent Vertalen. ZEKER AANTERADEN !!!!!!

Snel, en een perfecte vertaling

Snelle afhandeling, snelle levering van de benodigde vertaling. De naam "Urgent Vertalen" doet zijn naam eer aan... Vooral zo door gaan dames en heren!

uitstekende goede communicatie & dienstverlening

Mijn opdracht werd heel snel bewerkt ondanks het feit dat ik hem na 17.00 indiende. De communicatie, offerte en betaling werden meteen geregeld, en de opdracht sneller en goedkoper uitgevoerd dan door mij verwacht. Bovendien kreeg ik waardevolle advies en een even snelle dienstverlening over de legalisering van de vertaling.

Zeer snel en redelijk geprijsd

Bonnen par dagen reactie en daarna alles zer snel ontvangen

Snel, scherpe prijs en professioneel

Ik heb de communicatie, afhandeling, oplevering en snelheid van Urgent Vertalen als zeer goed ervaren. De vertaalde documenten hadden precies dezelfde structuur als het origineel en de stempel met handtekening op elke zijde laat goed zien dat het om een beëdigde vertaling gaat. Zeer tevreden met het resultaat

Goede en snelle service, niets op aan te merken

Heel goed en snel geholpen, met veel vakkennis

Zie boven

Super correct

Correct en snel behandeld.

Uiterst vriendelijk en betrouwbaar

Fijne service en snel je vertaling klaar.

Super blij!

Snelle vertaling van Costa Ricaanse documenten en dat voor een zeer nette prijs. Ben super tevreden, bedankt!

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.