Uitstekend.

Snel, profesioneel en zeer tegemoed komend.

outstanding

Urgent Vertalen is professional and quick giving answers and information. They work was also professional and fast. I had a request where they needed the do a little work and they did provide me excellent service and support. I recommend highly this company!

Maken hun naam ‘urgent’ waar!

Absoluut een aanrader! Moest twee documenten met spoed op vrijdagmiddag beëdigd laten vertalen voor diezelfde dag en deze waren voor het einde van de middag al klaar. Prettige en snelle service voor een goede prijs.

Zeer content.

İk heb gemaild voor een offerte binnen 24u was het proces al begonnen. Geweldig!!!

Deskundig, snel en vriendelijk

Zeer positief, deskundig en snel

Snel, vriendelijk en professioneel geholpen.

Bijzonder snel en accuraat.

Zeer tevreden met de snelle afwikkeling van de vertaling en registratie van mijn documenten en dat alles voor een redelijke prijs.

Goede snelle opvolging en service.

Wij waren reeds in Israël en moesten dringend 2 documenten vertaald hebben met Apostille. Urgent Vertalen heeft dit voor ons snel en goed opgepakt tegen een zeer acceptabel tarief.

Netjes, snel en correct

In het begin niet echt duidelijk welke procedure te volgen. Mail werd strak beantwoord zonder antwoord op vragen. Toen ik dit aangaf werd het meer persoonlijk en werd alles duidelijk en snel geregeld. Ik ben tevredn en beveel Urgent aan.

Snel vertaald, goede legalisatie service en zowel op de post als op de mail! Top!

Aanrader

Hele aantrekelijke prijzen, goede service, snelle verzending. Aan te raden

Snelle vertalingen voor een redelijke prijs

Wanneer wij vertaalwerk hebben, wordt dit direct opgepakt en verwerkt. Goede ervaring met Urgent Vertalen!

Snel duidelijk en netjes

Ik moest een vertaling hebben van het Portugees naar het Nederlands door een officiële beëdigde vertaler. Ik heb eerst een offerte aangevraagd, voor 2 kantjes moest ik €90 euro betalen. En na goedkeuring had ik het in 2 dagen na betaling via iDeal in mijn mail, en na 3 dagen netjes thuisbezorgd.

Snelle correcte vertaling.

Het vertaalde dokument was snel en goed in het Engels opgeleverd.

Zeer snel gehandeld

Ik had binnen 1 dag een beëdigde vertaling nodig. Dit werd snel opgepakt en zoals afgesproken netjes binnen de tijd geleverd.

Snelle en correcte vertaling

Goede vertaalservice met alle diensten online. Betrouwbaar en wettelijk erkend

Snel en goed!

Snel en gedegen.

Snel, word meegedacht met de situatie (service), echter is het alleen best duur

Top! Snel en deskundig!

Uitstekend! Een aanrader!

Snel, duidelijk en professioneel.

Moest enkele documenten vertalen. Geen enkel probleem ervaren bij dit bedrijf

Super snelle service

Ik had met spoed een vertaling nodig in het Italiaans en heb daarover deze middag gebeld. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd ook meegedacht. De offerte had ik binnen een uur en binnen in totaal nog geen vier uur had ik mijn vertaling in de mail. Complimenten voor deze deskundige en snelle service die qua prijs ook nog eens heel erg scherp is.

Snel goed mee denkent

Goede ervaring. Duidelijk en denken mee. Weten meer dan gemeente.

Niet zoals verwacht helaas

Ik heb een beëdigde vertaling laten uitvoeren van het Frans naar het Nederlands. Er was een cruciale fout gemaakt in de vertaling van een woord in alle document. Hierdoor is de vertaling vijf dagen later aangekomen in plaats van de beloofde drie dagen. Documenten zijn wel een goeie orde ontvangen en netjes opgestuurd, zowel via de mail als de post. Als je niet in tijdnood zit zoals ik, dan kan ik dit bedrijf zeker aanraden.

Goedemiddag Sarah, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik zie dat wij in eerste instantie de vertaling conform afspraak hebben geleverd in 3 werkdagen. Helaas was hierin inderdaad een verkeerde woordkeuze gebruikt, waarna wij direct de volgende dag de aangepaste versie aan u hebben toegezonden. Fijn dat u aangeeft dat u buiten de verkeerde woordkeuze om wel tevreden was over onze service. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jeffrey Posthuma, Urgent Vertalen.

Zeer snel en goed geholpen

Moest mijn vertaling binnen een paar dagen klaar hebben en dat is helemaal gelukt! Echt top!

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.