exellent

Waarom excellent ? Vanwege uitstekende bereikbaarheid en zeer vlotte , correcte en professionele afhandeling . Ik bood mijn vertalingen op woensdag aan en vrijdag had ik ze , als toegezegd , op mijn adres in Spanje inclusief apostill stempel. Een oceaan van accuratesse vgl met de eindeloze bureaucratie in Spanje .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel top niks te klachen

Professioneel, snel en goedkoop

Ik ben heel blij met urgent vertalen, heb ze al naar een vriendin doorverwezen. Ze hebben me goed snel en goedkoop een beëdigde vertaling geleverd, als ik weer moet vertalen weet ik waar ik moet zijn!

snel

dringend verlating nodig, goed en snel geholpen, vertaling kwam binnen 2 werkdagen. Tevreden, wel prijzig, maar tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en een supersnel proces.

Het hele proces gaat supersnel maandag documenten geüpload en woensdag de vertaling per mail en donderdag in de brievenbus.

snelheid is top

Werkt heel prettig met Urgent vertalen. Heel snel vertaald. Alles elektronisch. Heerlijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

duidelijke offerte en goede prijs

Werkzaamheden worden zeer vlot opgepakt en afgerond waardoor de stukken snel in huis had. Enige nadeel is dat de stukken aangetekend worden opgestuurd , en je geen invloed hebt op dag en tijd van bezorgen door postnl.

Good service

Very quick and efficient!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

duidelijke telefonische informatie, goede en snelle opvolging

Goede informatie over de procedure met de ambassades, jammer dat kantoor alleen in Den Haag gevestigd is.

Prettig, snel en correct

Wederom een fijne samenwerking en contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele snelle service en niet duur.

Had heel snel een offerte ontvangen en het document zelf werd binnen een dag opgeleverd. Vertaling was goed.

Snel en professionele service

Snel en professionele service, korte wacht tijd.

Snelle goede service

Ik ben heel tevreden. Het contact verliep heel goed. Jullie waren goed en snel bereikbaar. En vriendelijk. Het werk is goed gedaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle service en zeer prettig in contact!

Super snelle service en zeer prettig in contact!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

response fast and get my letter in time

i also did part of the translation of the the driving license, which should have been done by the translator, but im fine with it.

Great service

Super quick response , reliable and very helpful and friendly! Highly recommended!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en perfect afgehandeld!

Zeer tevreden met de snelle reactie op mijn e-mail . Had de beëdigde vertaling met spoed nodig en binnen 3 dagen resultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Awesome service, quick and totally helped me out!

Ik had op het allerlaatste moment een paar vertalingen nodig en het personeel van urgent vertalen hielp mij fantastisch en ik had niet eens het gevoel dat ze met hun ogen aan het rollen waren omdat ik natuurlijk de zoveelste klant ben die iets urgent nodig had. De naam wordt zeker waargemaakt bij jullie!

Heel fijn samen gewerkt.

Ik heb heel fijn gewerkt met Jeffrey, zou hem zeker aanraden.

Vlot en goed!

Prettig contact. Snelle oplevering van een nette vertaling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, simpel en een hele goede vertaling!

Het proces gaat heel snel en de vertaling is er in no time!

prima services

goede services ,snel opgepakt . prima .

Snelle en goed service

Snelle en goed service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Relatief persoonlijk voor een vertaal bureau

Ik vroeg om de vertaling van in het Frans geschreven diploma's naar het Nederlands. Ik had helaas geen persoonlijk contact met de vertaalster maar kon wel al mijn bemerkingen door het bureau doorgeven. Ik heb zelf veel tijd moeten doorbrengen aan het controleren van de vertaling en had gelukkig zelf genoeg kennis van het Nederlands om de fouten, gerelateerd aan de specificaties van mijn vak, te zien en laten corrigeren. Gelukkig kon ik dat doen. Maar het zou een minpunt zijn geweest als ik zelf geen kennis van de taal had gehad. Contact was uiterst fatsoenlijk en vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Je krijg meteen antwoord op je vragen alles is duidelijk en en goed

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.

Filter op Taal