snel en professionele vertaling

Snelle reactie en goede en duidelijke feedbaxk

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering

In een woord uitstekend.

Zeer snel, accuraat en tegen een scherpe prijs.

Goed en snel

Snelle correcte vertaling

zeer professioneel en snel

professioneel en snel.

Snel en nauwkeurig

Document per pdf aangeleverd. Na betaling binnen 2 dagen de vertaling per pdf ontvangen en de dag daarna per post ontvangen.

Alles vlot en correct ontvangen.

Zeer vriendelijke mensen. Je kan ze bellen en wordt dan gelijk en goed geholpen. Ze willen alles voor je doen. In een woord geweldig. Kost wel wat maar dan hoef je zelf niets meer te regelen.

Super snelle service en alles was PERFECT

Ik had een vertaling van mijn Corona vaccinatie’s nodig (in het Engels) binnen 24 omdat ik ging vliegen. Ik had maandag ochtend mail contact met de eigenaar en mijn documenten werden dezelfde dagboot naar mij toe gemaild. De volgende dag lag alles in mijn brievenbus! Kortom in 1 woord: PERFECTE SERVICE

Goede snelle service

Goed geholpen door Joshua, goede vertaling en snelle correcte afhandeling.

zeer professionele vriendelijke behandeling !

deze mensen zijn zeer professioneel èn vriendelijk met een zeer goede service tegen een normale prijs !

Goede afspraak Prima bedrijf In 1 woord exellent ,top

Super snelle afhandeling en komen afspraken na

Super snelle afhandeling. Komen afspraken na. Zeer vriendelijke in communicatie.

Snel en effectief

Snel en effectief

Snelle en efficiënte service

Snelle en efficiënte servic

All the best services you can ask... totally recommend..

I had some documents that need to be translated and legalized urgently. First, it was difficult to find a good translation agency with fast, professional services, and mostly with a reasonable price. Then going to different organizations for the document legalization is a task that takes a lot of time. I am very happy that I found Urgent Vertalen. They offered a perfect end-end service (with a very reasonable price), from document translation to legalization, then post your document as needed. Their team members (Jeffery and Richard) are very friendly, responsive and professional. For me, it was a very pleasant experience. So I completely recommend this company for your document translation and legalization.

Perfect!

Altijd snel, netjes en professioneel.

Snelle services en goede communicatie

Duidelijke informative en mee denken met mijn verzoek

Snelle en betrouwbare service!

Moest een Nederlands testament vertalen naar het Indonesisch. En laten legaliseren. Alles tip top geregeld. En snel!

Vlotte service! Zeer tevreden!

Klantvriendelijk, snel en goed! Mickey was een zeer fijne behulpzame medewerker!

Klasse

Zeer snelle en professionele vertaling van een aantal formele documenten van het Nederlands naar het Frans. Een volgende keer zal ik zeker weer gebruik maken van Urgent Vertalen.

Super en snel

Heel snel, professioneel en vakkundige vertaling. Je krijgt ook per post de originele vertalingen toegestuurd. in een woord:Top!

Snelle, betrouwbare vertaling en goede communicatie

Urgent Vertalen via Google gevonden omdat andere bureaus niet in staat waren om een flinke spoedklus (ruim 4.500 woorden Nederlands naar Engels) te doen. Zeer tevreden over de communicatie met het vertaalbureau en de vertaling was zelfs nog sneller gereed dan gevraagd. Wat mij vooral opviel dat ook de opmaak van het document in het geheel overgenomen is, zodat ik de tekst niet zelf nog opnieuw op moest maken. Kortom, ik beveel Urgent Vertalen zeker aan en zij hebben een nieuwe klant erbij.

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.