Goed werk. Snel geleverd!

Vlotte en correcte afhandeling

Afspraken worden nagekomen en vlot uitgevoerd

super snel

Bijzonder snel

Hartsikke tevreden

Super snel vertaald door urgent vertalen. Kreeg het document netjes over de mail en via de post terug. Nogmaals bedankt.

Snelle professionele dienstverlening

Op maat aangeleverde vertaling van uitstekende kwaliteit en vormgeving. Snel en betrouwbaar.

Snel en nauwkeurig uitgevoerd

Binnen en paar werkdagen was alles bij mij thuis. Mooi gedaan.

Snel, professioneel en vriendelijk!

Zeer vriendelijke communicatie, heel snelle afwikkeling. Zeker aan te bevelen!!!

Snelle en goede service

Binnen een paar uur reactie op mijn verzoek. Snelle afwerking van de opdracht. Komt professioneel over. Zeker aan te raden.

Professioneel, accuraat, doortastend en ontzorgend.

Quick easy translation service

I like the prices

super snel

het beste vertaalbureau dat je kan vinden in NL. vriendelijk en altijd zoekend naar het beste oplossing voor elke opdracht.

Snel en goed!

Snelle reactie op offerte aanvraag, Na opdracht tussentijds op de hoogte gehouden, en binnen 2 dagen gereed.

Heel goed service en kommunilatie ook heel goed.

Doen geen andere woord

geweldige service

fantastische service, precies wat we nodig hadden en supersnel. We geven een 10 met een griffel.

Geen klachten.

Heel goed.

WAS wat ik verwachte.

DE vertaling van het ziekenhuis rapport was duidelijk en goed.

Kan beter

Snelle offerte, maar ruim 1 werkdag voor 1 zinnetje vertalen is erg lang. Tevens na 2 weken reminder moeten sturen i.v.m. gevraagde aangepaste factuur (op andere naam), maar wel meteen reminder op laatste vervaldag originele datum gehad.

Fijne service, goede bereikbaarheid, mooie beëdigde vertaling.

Goed, professioneel en snel geregeld.

Ook heb ik de telefonische afhandeling als prettig en duidelijk ervaren.

Erg Snel en duidelijk

Ik zal zeker weer Urgent gebruiken voor vertalingen

Professioneel, Persoonlijk, Punctueel

Professioneel, Persoonlijk, Punctueel

Snelle en uitstekende service

Wat een fijne ervaring met Urgent Vertalen. Snel, to the point en goede service. Had het nog nooit eerder gebruikt en heel blij mee.

Proffesioneler en snelle service

Mijn ervaring was snel en goed met oog voor detail.

Super snel en goed.

(Heel) Snel en goed

Zeer snelle vertaling van goeie kwaliteit!

Ik had met spoed een vertaling nodig voor een aanmelding aan een buitenlandse universiteit. Ik zat helemaal te stressen omdat ik snel een vertaling nodig had maar urgent vertalen leverde binnen 3 dagen een vertaling van goede kwaliteit!

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.