Heden ochtend ontving ik met groot genoegen aangetekend het document met de gewenste vertaling. Hierbij wil ik zeggen dat ik erg tevreden ben met het proces en het resultaat. Groot dank daarvoor. Mocht ik in de toekomst nogmaals behoefte hebben aan vertalingen, zal ik zeker weer gebruik maken van uw services. Veel succes met uw voortzetting.

It was a very smooth and efficient process. Thank you!

Snel professioneel.

Fijne samenwerking, snel, goede voorlichting.

Goed,

Goed, een die document snel klaar

Perfecte service en kwaliteit

Ik had dringend vertaling van diverse documenten door een beëdigd vertaler nodig en ben supersnel en perfect geholpen door Urgent Vertalen. Aandarer!

Richard was really helpful and instantly reacting to my messages. Thank you.

professioneel en eerlijke prijs.

Snelle reactie op aanvraag offerte en eerlijke prijs. 3 dagen van start tot oplebvering product.

Aan de helft van de prijs dan voorgaande offerte en dubbel zo snel

snel en goed

Een heel klein vertaalopdrachtje razendsnel uitgevoerd

Erg professioneel maar ook persoonlijk

Ik kreeg spoedige reacties op al mijn vragen, en hoefde tegelijkertijd erg weinig vragen te stellen. Dit was erg geruststellend. Dank aan heer de Bock en collega's.

Heb verder niets toe te voegen. Via email alles kunnen regelen.

TOP

Snel & TOP

De service is snel en adequaat

Korte doorlooptijd en goed product.

Perfect alles

Het is een topteam

Ik heb een zeer prettige ervaring, ze houden je over alles op de hoogte van wat ze allemaal doen, elke stap wordt eerst overlegd. Kan niet anders zeggen dan een echt topteam.

Super tevreden over de service

De snel geleverde en gunstig geprijsde vertaling was volgens kenners correct

De snel geleverde en gunstig geprijsde vertaling was volgens kenners correct

Ik ben niet nieuw met Urgent Vertalen en keer altijd terug voor de zelfde reden: De service is top! Je word persoonlijk goed geholpen en geadviseerd in wat bij je aanvraag past. Zelfs nu tijdens de Corona periode is hun service net zo goed als altijd. Echt top.

Fast and quality

I liked the service. They responded fast and I got my translation the very next day

Fast - good

100% satisfied

Snel en professioneel

Urgent Vertalen levert kwalitatief uitstekende vertalingen. Zeer snelle en professionele service.

Excelent !!!

Very pleased.

• Ne-ai recomanda? Yes

Goed en snel

Dezelfde dag dat ik een aanvraag deed kreeg ik een offerte. Na goedkeuring heb ik betaald en een paar dagen later kreeg ik de vertaling zowel per mail als per brief. Keurig gedaan

Goede snelle service , alles zo geregeld

Satisfying

I highly recommend Urgent Vertalen, they are very helpful and trustful and get your job done in a short time.

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.