Mijn ervaring met deze bedrijf is heel erg goed,ze zijn klantvriendelijk en als er wat is,dan sturen

Mijn ervaring is klantvriendelijk en helpen je met alles

Prima en vertrouwelijke service

Komen afspraken na en bieden professionele hulp.

heel snel ,duidelijk, proffesionel

Good service

very quickly en good service

Snel, goed, betaalbaar

Accuraat

De lijnen van communicatie waren kort. Binnen de termijn papieren ontvangen. Correct geholpen via de mail en telefonisch. Dank u wel.

Het bedrijf doet wat het moet doen en de mogelijkheid om de vertaling via de rechtbank laten bekrachtigen is super! Snelle reactie, duidelijke offertes, aanpasbaar indien mogelijk en snel resultaat.

Mijn ervaring was met urgent very very good

Mijn ervaring was met Urgent Very very good

Splendid!

Very punctual and professional!

Het was een heel gedoe om mijn diploma zelf gelegaliseerd te krijgen voor Dubai, maar Urgent Vertalen regelde het in twee werkdagen. Echt top, Richard Jeelof, bedankt!!

Goed maar slechte afdruk

De vertaling is prima maar afdruk is slecht te lezen...inkt bijna op? En de envelop had geen versteviging waardoor het document gekreukt was.

Goedemiddag Jacqueline, Bedankt voor de feedback. Wij sturen inderdaad standaard de vertalingen in een bordrug-envelop (met kartonnen achterkant) om kreukels te voorkomen, vreemd dat dit naar u alsnog in een normale envelop is verzonden, we zullen een nieuw exemplaar aan u toesturen.

Veel geld om uw vertaling te laat te ontvangen!

Veel geld om uw vertaling te laat te ontvangen!

In de door u aanvaarde offerte gaven wij aan 2 a 3 werkdagen nodig te hebben voor uw vertaalopdracht. Wij geven aan op dat moment de scans aan u op te leveren en vervolgens de hardcopy per post te versturen. De vertaling ontvangt u uiteindelijk niet in 2 a 3 werkdagen, maar zelfs al binnen 24 uur, veel eerder dan gepland. Wij hebben u nog aangeboden om via een koeriersdienst het sneller (de volgende dag) te laten ontvangen in België, hier wilde u geen gebruik van maken. Dezelfde middag zoals afgesproken per aangetekende post vanuit Nederland naar uw adres in België verzonden waar u het 3 werkdagen later heeft mogen ontvangen. Alles dus foutloos en veel eerder dan verwacht door u ontvangen.

Ontzettend snel, vlot en gemakkelijk zaken doen

Top kwaliteit zo snel leveren is een kunst. Dat kunstje beheerst Urgent Vertalen als geen ander.

Super service en snel geholpen

Top service goed en direct geregeld

Snel en makkelijk afgehandelt

Mijn vertaling was snel klaar, de service was goed en het eindproduct goed in orde

Snel service...

Zeer vertrowbaar

Zoals die naam zegt Urgent, doe als het is. Vriendelijke customer service. Ik ben heel dankbàar.

Ze hebben het snel vertaald maar niet zoals ik gevraagd had overigens was het wel oke

Duurde even voordat alles rond is met back en forward mailen maar daarna was het snel gedaan en snel thuis!

prettig, doeltreffend, snel en met een goed resultaat.

Voor mij een prettige ervaring. Binnen een korte tijd na mijn aanvraag, na uitgebreid overleg lag er een mooie vertaling die zeer goed verzorgd was. Ik was blij verrast met het resultaat en zal Urgent vertalen zeker aanbevelen.

Snel

Vriendelijk en snel

Snel, correct en niet duur.

Snelle respons op mijn aanvraag, een snelle en correcte afhandeling en dat ook nog voor een schappelijke prijs.

Positief

Snel en goed zoals beloofd

Correct en rap

De naam Urgent Vertalen doet zijn eer aan!

Goed maar prijzig

Goede en snelle officiële vertaling en service, wel prijzig voor a4 tje totaal 135€

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.