Uitstekende en snelle service, 10 sterren!

Richard heeft in 1 dag een document voor mij vertaald en gelegaliseerd bij de Rechtbank, zodat ik van de VS naar Nederland kon vliegen om mijn zieke opa te bezoeken. Dit document moest officieel worden vertaald op verzoek van de Amerikaanse immigratiedienst. Door de urgente aard van deze zaak, telde elke minuut. Dankzij Richard en Urgent Vertalen heb ik afscheid kunnen nemen van mijn opa en zijn crematie kunnen bijwonen, en daarvoor ben ik hen enorm dankbaar.

Translating from spanish

I had to translate 3 documents from spanish, they were done quickly and at a very fair price.

Goede en snelle service!

Voor toekomstige vertalingen kijk ik niet meer verder, ik ga direct naar Urgent Vertalen!

Efficient en goed afgehandeld

De vertaling van mijn diploma, was snel klaar. Zeer tevreden over!

Super goed !!

Kennis van zaken, snel, adequaat en profesioneel zijn steekwoorden die naar boven komen als het gaat over mijn ervaring met Urgent Vertalen. ZEKER AANTERADEN !!!!!!

Snel, en een perfecte vertaling

Snelle afhandeling, snelle levering van de benodigde vertaling. De naam "Urgent Vertalen" doet zijn naam eer aan... Vooral zo door gaan dames en heren!

uitstekende goede communicatie & dienstverlening

Mijn opdracht werd heel snel bewerkt ondanks het feit dat ik hem na 17.00 indiende. De communicatie, offerte en betaling werden meteen geregeld, en de opdracht sneller en goedkoper uitgevoerd dan door mij verwacht. Bovendien kreeg ik waardevolle advies en een even snelle dienstverlening over de legalisering van de vertaling.

Zeer snel en redelijk geprijsd

Bonnen par dagen reactie en daarna alles zer snel ontvangen

Snel, scherpe prijs en professioneel

Ik heb de communicatie, afhandeling, oplevering en snelheid van Urgent Vertalen als zeer goed ervaren. De vertaalde documenten hadden precies dezelfde structuur als het origineel en de stempel met handtekening op elke zijde laat goed zien dat het om een beëdigde vertaling gaat. Zeer tevreden met het resultaat

Goede en snelle service, niets op aan te merken

Heel goed en snel geholpen, met veel vakkennis

Zie boven

Super correct

Correct en snel behandeld.

Uiterst vriendelijk en betrouwbaar

Fijne service en snel je vertaling klaar.

Super blij!

Snelle vertaling van Costa Ricaanse documenten en dat voor een zeer nette prijs. Ben super tevreden, bedankt!

Good service.

Your company has "the correct" competences.

Snel , duidelijke prijs opgaven. En snel uitgevoerd echt top!!!!!

Prettig, vlot, goed verzorgd, zeer tevreden: een betrouwbare aanrader!

Nadat we "Urgent" op internet hadden gevonden en contact hadden gelegd, verliep dit contact ook gedurende het proces vlot en prettig. Ik werd op de hoogte gehouden van de status: stuk binnen, naar de vertaler, vertaald, naar de rechtbank voor een stempel, scan in huis per e-mail, verzending per aangetekende per post. En dat allemaal binnen de beloofde termijn van 3-4 dagen. Ik ben zeer tevreden!

zeer vlotte en goede service !! Zeer aan te bevelen

zeer vlotte en goede service !! Zeer aan te bevelen

Ten zeerste aanbevelen .Snelle afhandeling en service ..

Super service, regelen alles en heel snel. Echt een aanrader !

Fijn om mee samen te werken.

De snelheid waarmee men mijn zaak heeft gedaan was geweldig. Alles via email verzonden en binnen een dag lag weer vertaalt terug in mijn mailbax. Grandioos!!!

Goed gedaan!

Hartelijk dank voor de snelle uitvoering van de bestelling! de vertaling van de geboorteakte was binnen 24 uur klaar! Perfect!

Good

I expected the legislation also but It was not possible which is ok. Othet things were fine

Zeer snel en correct

snelle en adequate dienstverlening

Snelle en zorgvuldige vertaling van documenten. Prettig contact via telefoon en email

Over Urgent Vertalen

Wat maakt Urgent Vertalen uw perfecte (ver)taalpartner? Wij kennen, als geen ander, de sterke punten van onze onderneming. Klanten noemen ons snel, voordelig en communicatief. Bovenal staat snelheid van handelen centraal bij Vertaalbureau Urgent Vertalen. Bij het vertaalbureau van Den Haag worden geen spoedtarieven in rekening gebracht. Wij vinden het logisch dat u uw documenten zo snel als mogelijk goed vertaald retour wenst te ontvangen. Doorgaans vertalen onze vertalers 1500 tot 2500 woorden per dag. Wanneer u uw documenten toch sneller nodig heeft, vinden wij samen met u een oplossing. Flexibel en helder.