Goede en vriendelijke service

Altijd doen ze hun uiterste best om je te helpen mooie en overzichtelijke winkel. Mooie collecties. Ik kom er heel graag.

Hele goede service

Had schoenen gekocht en die moesten opgerekt worden , ze zinnetjes in Hillegom gebracht zodat ik niet steeds naar Noordwijk hoefde te rijden

Fijne schoenen

2 paar schoenen gekocht en zeer tevreden

Al ruim 40 jaar klant!!!!

Service-en klantgericht. Altijd vriendelijk en behulpzaam, empathisch vermogen... Mooie, draagbare collectie, ruime keus in merken, voor ieder wat wils.... In deze, ruim 40 jaar als klant, een goede, leuke, gezellige band opgebouwd.... Blijf wie jullie zijn, m.a.w jullie zelf...dan blijf ik nog járen jullie winkel binnenlopen.

Snelle afhandeling, juiste levering

Betrouwbaar

Snel en zonder problemen

Het was er de volgende dag al

Vriendelijk en deskundig

Zeer vriendelijk en deskundig.

Heel tevreden

Goed en snel

Snel verzonden! 2 suggesties: milieuvriendelijker verpakking en wat persoonlijker? (handgeschreven bedankje?).

Goeie service, snel bezorgd.

Prima geholpen

Een defect aan een schoen is verholpen door Een paar nieuwe schoenen!

Goed geholpen

Goed geholpen, fijne verkopers.

Deskundig en vriendelijk personeel

Zie boven

In een woord...uitstekend

Goed telefonisch bereikbaar, voorkomend , prima medewerking en snelle levering

Prima winkel, ruime keuze

Altijd vriendelijk geholpen

Mooie collectie

Veel keus en heel fijn geholpen.

Zeer snel geleverd en goede prijs!

Zeer snel geleverd en goede prijs!

Zeer snelle levering.

Kwaliteit schoenen, gemakkelijk te bestellen op website en snelle levering.

De laarsjes die ik had besteld had zat een suède fout in. Dit is perfect/correct opgelost. En ook supersnel gereageerd en verzonden. Dank je voor de goede service. Ik ben heel blij met de prachtige laarsjes.

Ontgoocheling

Schoenen waren super mooi maar kon er niets mee doen want keer een 37 en een 37-1/2 Wat heel spijtig is want dat wil zeggen dat er naar de artikelen die opgestuurd worden niet gekeken wordt. Wat spijtig is want dat bezorgd de cliënt zorgen. Nu moet ik wel zeggen dat men mij altijd super vriendelijk heeft te woord gestaan en de gemaakte kosten zeer snel terugbetaald werden. Grtjes siska

Deskundig, vriendelijk personeel geven goed advies. Blij met mijn mooie sneakers.

TOP

GEWOONWEG KLASSE, GOEDE EN SNELLE OPVOLGING! DE