duidelijke site, vlotte levering

duidelijke site, vlotte levering

Prima bedrijf, en producten

Duidelijke site, snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Echt een heel leuk cadeau om te geven! Super geworden!

Snel, zorgvuldig en mooi

Houten spaarvrachtwagen met naam kleinzoon. Prachtig houtwerk. Snel verzonden en keurig verpakt. Mooi cadeau. Zeer tevreden.

Service perfect had nog een vriendelijke medewerkster aan de lijn. En het koffertje en cape zo leuk. Echt super

Heb een gepersonaliseerd koffertje besteld als kraamkado. Was binnen een dag geleverd, zag er superleuk uit en omdat ze 15 jaar bestaan had ik een prijs gewonnen en kreeg ik er een hele leuke knuffel bij! Superleuk om te geven, ik ga hier zeker nog eens bestellen!

Wat een leuke cadeautjes hebben jullie. Via via van jullie gehoord. Hier kom ik nog vaker ! Medewerkers heel vriendelijk, een echte aanrader !

uitstekend

snelle levering en er ontbrak een klein onderdeeltje. Deze werd direct opgestuurd. Goede service.

Snel en simpel

Snelle levering en duidelijke communicatie over de levering

Blij mee

Een leuke spaarpot besteld voor een bruiloft. Ik kreeg hem binnen met helaas een spelfout. Na het snelle handelen van deze lieve mensen heb ik de dag erna alsnog een nieuwe gekregen op tijd voor de bruiloft! Super bedankt voor de goede service. En de mooie spaarpot natuurlijk

Super! Zeker aan te bevelen.

Goede, mooie producten!

De producten zijn van goede kwaliteit en ook nog eens stuk voor stuk prachtig. Het personeel is vriendelijk en beantwoorden je vragen direct. Bedankt voor de fijne service.

Hele mooie producten.

Prachtig koffertje

Nog mooier dan op de foto.

Prima assortiment

Mooie duurzame producten, snelle levering.

Mooie, goede producten. Snelle levering en duidelijke site !! Zeker een aanrader .

Helemaal goed

Een cadeautje besteld voor het zoontje van mijn nichtje. Het cadeau is goed ontvangen! Persoonlijk cadeau; spaarpot vosje met naam en hartje erop. Het zag er mooi uit. De verzending was snel en het was goed en keurig verpakt. Ik had ervoor gekozen om het in te laten pakken in cadeauverpakking. Dit zag er erg vrolijk en goed verzorgd uit.

Een mooi product, mooi op tijd geleverd!

Had een spaarpot vrachtwagen besteld voor een geboorte. Ziet er prachtig uit, daar kun je echt wel mee aan komen!

Uitstekende service..!!!

Hele mooie speelgoedkist en snel geleverd! Wij zijn blij!

Beugel past niet

De beugel voor de kinderwagen was aan 1 kant goed geboord maar de andere kant zaten de gaten niet op de juiste plaats en ze waren te klein. Na 4 dagen pas reactie dus zelf maar op maat gemaakt door nieuwe gaten te boren en de andere dicht te smeren, had toch iets beter verwacht voor die prijs. We kunnen niet weken wachten met het kado voor ons kleindochter.

Snelle verzending, mooi gemaakt.

Het spaardoosje ziet er heel mooi uit, snelle verzending.

Correcte levering.

Duidelijke website, en levering correct en veilig ingepakt.

Ontzettend leuke cadeaus, zeer vlotte levering. De cadeautjes die ik heb gekocht zijn echt heel mooi en leuk. Een hele vriendelijke toon in de kota. Echt een aanrader!!

Wij zochten een leuke kraam cadeau, dat speciaal moest zijn. Dat is het zeker geworden.