Uitstekende service..!!!

Hele mooie speelgoedkist en snel geleverd! Wij zijn blij!

Beugel past niet

De beugel voor de kinderwagen was aan 1 kant goed geboord maar de andere kant zaten de gaten niet op de juiste plaats en ze waren te klein. Na 4 dagen pas reactie dus zelf maar op maat gemaakt door nieuwe gaten te boren en de andere dicht te smeren, had toch iets beter verwacht voor die prijs. We kunnen niet weken wachten met het kado voor ons kleindochter.

Snelle verzending, mooi gemaakt.

Het spaardoosje ziet er heel mooi uit, snelle verzending.

Correcte levering.

Duidelijke website, en levering correct en veilig ingepakt.

Ontzettend leuke cadeaus, zeer vlotte levering. De cadeautjes die ik heb gekocht zijn echt heel mooi en leuk. Een hele vriendelijke toon in de kota. Echt een aanrader!!

Wij zochten een leuke kraam cadeau, dat speciaal moest zijn. Dat is het zeker geworden.

Mooi product en goede service!

Er zat een klein foutje in de spelling van de letters op het product, dit heb ik gemeld. Er werd vrijwel direct gereageerd met een passende oplossing.

Zeer tevreden!

Snelle service, duidelijke communicatie en leuke extra opties (lettertypes, kleur, inpakken, persoonlijk kaartje)

Prima ,mooie letters voor op de broodtrommel

Netjes afgeleverd

Dit is het vierde hobbelpaard wat ik daar gekocht heb en altijd naar alle tevredenheid, echte aanrader.

Mooie spullen, snelle levering

Leuke gepersonaliseerde blokkentoren

Echt een heel tof kraamkado. Inmiddels al 3x netjes afgewerkt en afgeleverd binneneen week. Jammer dat je niet nog nét wat specifieker het lettertype en kleuren (van het geboorte kaartje b.v.) kan kiezen. Een voorbeeld van het samengestelde eindresultaat zou een pré zijn. Daarom goed de instructies lezen die bij de invulvelden staan voor precies het gewenste resultaat.

Superlief

Ik werd hartelijk, persoonlijk en superlief geholpen door Mandy.. De vlaggelijn was supermooi en netjes gemaakt. En hoewel het druk was is het toch gelukt om vlaggen vlot te versturen. De ontvangers van de vlaggelijnen, want drieling, waren blij verrast.

Mooie kist, fijne communicatie

De communicatie over hoe de kist eruit kwam te zien verliep erg goed. Er werden meerdere voorbeelden opgestuurd en de reactiesnelheid was heel goed. Er werd ook advies gegeven over wat mooier zou staan. Je kan ook iets laten plaatsen op de zijkant van de kist! De kist zelf ziet er mooi uit!

Mooi en snel!

Heel blij met de naamslinger!

Fijne webshop

Leuk assortiment, vriendelijk geholpen via WhatsApp. Gelukkig het favoriete knuffeldoekje voor mijn zoon nog kunnen vinden. Zeker niet de laatste keer dat ik hier iets bestel!

Uitstekende communicatie en snelle service

Fijn dat ik zo snel antwoorden kreeg op mijn vragen. De gepersonaliseerde Nijntje spaarpotten zijn prachtig geworden. Dank je wel voor jullie goede en snelle service.

Goed product

Goede kwaliteit, snelle levering, vriendelijk contact

Zeer tevreden met de bestellingen die ik doe bij Shuuske!

Goede service en snelle levering!

Ik was wat laat met het bestellen van een gepersonaliseerd kraamcadeau. In overleg kon deze alsnog heel snel geleverd worden, superfijn!

Spaarpot is superleuk geworden.

Wordt snel verstuurd, goed verpakt en het product is precies zoals verwacht. Heel leuk!

Alles prima

Snelle levering, goed materiaal.

Hoi Maurice, Bedankt voor je review! We hopen dat de kiepwagen voor Joep een mooi plekje heeft gekregen. Liefs, Team Shuuske

Heel erg blij met de aankoop

De spaarpot vrachtwagen is super! Precies zoals beschreven en zoals op de foto’s ! Super leuk om kado te geven!!

Hoi Fieke, Wat leuk om te horen dat u de vrachtwagen zo mooi vind. We hopen dat het cadeautje net zo goed is ontvangen door de ouders van Dean. Liefs, Team Shuuske

Speciaal kraamcadeau

Al diverse keren cadeaus besteld en kan ze binnen 2 tot 3 dagen al ophalen, fijne service.

Hoi Meriam, Super bedankt voor je reactie! Heel leuk om te horen dat u al vaker bij ons heeft besteld. Dat doet ons goed! We hopen u snel weer te zien bij ons in het atelier. Liefs, Team Shuuske

Hogeweg 67 6367BB Voerendaal