Laden reviews...
Laden reviews...
193 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen snelle levering, vriendelijk personeel en hoogwaardige producten. De beoordelingen benadrukken duidelijke communicatie en betrouwbare verzending. Verpakkingen zijn zorgvuldig en personalisatie wordt gewaardeerd. De algehele ervaring is zeer positief.
snel geregeld, duidelijke afspraken en vriendelijke benadering. Perfect
Beveelt aan
6 May 2026
Keana
Venlo
Klantvriendelijk, meedenkend en een goede service.
Beveelt aan
4 May 2026
Nicolle
Voerendaal
Heeel mooie duurzame verpakking die ik zeker niet weggooi maar een tweede leven geef, er zat ook nog een leuke attentie bij
Beveelt aan
29 April 2026
Corry
Nederweert
Snel geleverd netjes verpakt. Ziet eruit zoals op de site. Goede kwaliteit.
Beveelt aan
29 April 2026
Ann
Zuidplas
Heel blij met onze speelgoedkist. Het was een geschenk voor een baby van 1 jaar. De kist is de perfecte maat en super kwaliteit maar nog belangrijker voor mij is de communicatie met de winkel. Ik kreeg alle antwoorden op mijn vragen en twijfels en daarom kocht ik. En ik ben blij met de service and de baby en hun ouders zijn superblij met de kist. Dus everybody happy! Het is allemaal online gegaan en aan huis geleverd. Ik ga zeker nog bij Shuuske bestellen voor verdere geschenken.
Beveelt aan
28 April 2026
Rachel
Belgie
Professioneel en vriendelijk. Dat is wat de klant wil. Prachtig cadeau
Beveelt aan
27 April 2026
Gertie
Den Bosch
Zeer mooi product en snelle levering, wel problemen met de bevestiging via de website.
Beveelt aan
25 April 2026
Sofie
Aarschot
Wij bestellen mooie houten producten. Worden heel mooi persoonlijk gemaakt met tekst.
Beveelt aan
23 April 2026
Lydia
Linne
het is precies wat ik verwachte degelijke kwaliteit zeker een aanrader
Beveelt aan
20 April 2026
Kenshee
diepenbeek
Goed contact gehad over het ontwerp, snel verzonden en super mooi resultaat. Zeker aan te bevelen!
Beveelt aan
18 April 2026
Danielle
Haelen
Dank je wel Danielle, voor de super mooie beoordeling! We zijn verheugd te lezen dat je over alle aspecten van de bestelling zo te spreken bent! Dat maakt ons werk zo leuk, tevreden klanten :)
We wensen Maj een kist vol prachtige herinneringen en hopen je in de toekomst weer terug te mogen zien in onze webshop ♥
Liefs, team Shuuske.nl
Ontzettend aardig geholpen, zelfs geregeld dat wij de bestelling een dag eerder hebben ontvangen! De poppenwagen is prachtig geworden met personalisering!
Beveelt aan
18 April 2026
Ramon
IJmuiden
Dank je wel voor de goede review, Ramon! Altijd heel fijn om te lezen dat onze persoonlijk service op waarde wordt geschat :) Daar worden wij dan weer heel blij van! En natuurlijk ook heel leuk te lezen dat de poppenwagen zo in de smaak valt!
We wensen Sophie heel veel plezier van haar mooie poppenwagen en hopen je volgende keer weer terug te mogen zien in onze webshop ♥
Liefs, team Shuuske.nl
Ik bestelde een naam van 5 letters van 7 cm. Kreeg een sticker van 7 cm
Beveelt niet aan
14 April 2026
Rhode
Dieren
Dank je wel Rhode, voor de beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent! In de tekst van het artikel staat "Let op: de afmeting die je kiest is de breedte van de sticker. De hoogte zal naar verhouding zijn, afhankelijk van het lettertype.", vervelend dat je dat niet helemaal goed had begrepen.
Op het moment dat er iets niet naar tevredenheid is mag je ons altijd contacteren; we kijken dan samen naar een oplossing. Jammer dat het nu zo gelopen is en we niks meer voor je kunnen betekenen.
Liefs, team Shuuske.nl
Ik bestelde de speelgoedkist met geboortekaartje - heel mooi afgewerkt - prachtig eindresultaat - mail op voorhand ontvangen met voorstel van ontwerp - prijs/kwaliteit vond ik zeker ok - stevig materiaal - snelle levering - zeker een aanrader
Beveelt aan
14 April 2026
Erna
SINT-TRUIDEN
Dank je wel Erna, voor de lieve review! Wat een lieve woorden, we worden er een beetje verlegen en heel erg blij van :)
We wensen Aiden een kist vol speelgoed en een hart vol liefde toe! Hopelijk tot volgende keer in onze webshop ♥
Liefs, team Shuuske.nl
Een mooie nette herdenkings kist besteld met foto. Ik kreeg netjes een proefvoorbeeld toegestuurd en kon dit nog aan laten passen als dit nodig was. Ik was tevreden met het resultaat, vlugge verzending, en al met al een heel net product.
Beveelt aan
10 April 2026
Jeroen
Tilburg
Dank je wel voor de mooie beoordeling, Jeroen. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het resultaat van de herdenkingskist. Het mogen helpen aan een mooie herinnering aan een dierbare maakt ons altijd heel dankbaar.
We wensen je heel veel sterkte toe en hopen dat de herinneringskist mag helpen in het verwerken van het verdriet. ♥
Liefs, team Shuuske.nl
Echt een super schattig rompertje met mutje met de naam bedrukt. En heel mooi ingepakt. Met een leuke kaart erbij
Beveelt aan
9 April 2026
Lau
Venlo
Dank je wel voor je mooie beoordeling, Lau! Super leuk om te lezen dat je zo enthousiast erover bent, dat maakt ons dan weer heel blij :)
We wensen Naya heel veel geluk & liefde toe en hopen je in de toekomst weer terug te zien in onze webshop ♥
Liefs, team Shuuske.nl
Ik had twee bestellingen geplaatst met persoonlijke opmerkingen. Ik werd hierover telefonisch benaderd om alles door te spreken. Resultaat was prachtig, een dierbaar geschenk
Beveelt aan
9 April 2026
Ilona
Kerkrade
Dank je wel voor de super mooie beoordeling, Ilona. We vinden het heel fijn om te horen dat je, dankzij onze persoonlijke service, helemaal tevreden bent met het resultaat. We vinden het altijd heel bijzonder dat we producten mogen maken die troost bieden, een mooiere waardering kunnen we dan ook niet krijgen. We wensen je natuurlijk heel veel sterkte toe en hopen dat de herinneringskisten mogen helpen bij het bieden van troost.
Liefs, team Shuuske ♥
Voor ons kleinkindje wilde wij een spaarpot met naam en geboortedatum wat niet zo goed lukte om online te bestellen . Het is gelukt doordat de mevrouw een persoonlijke app stuurde en zelfs belde om het voor elkaar te krijgen .GEWELDIG ! alsnog Hartelijk bedankt voor deze service!
Beveelt aan
6 April 2026
Ina
Rotterdam
Dank je wel voor de geweldige review, Ina! We worden helemaal vrolijk van jouw berichtje :) Onze persoonlijke service is wat we hopen dat ons onderscheid van andere webshops.
We hopen je dan ook in de toekomst weer terug te mogen zien en te helpen met mooie cadeaus ♥
Liefs, team Shuuske.nl
Goede communicatie
Beveelt aan
5 April 2026
Jos
Breda
Dank je wel voor de mooie review, Jos! Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en levering!
We wensen Emma een spaarpot vol centjes en een leven vol geluk! Tot volgende keer in onze webshop? ♥
Liefs, team Shuuske.nl
Ook het contact via whatsapp en telefonisch fantastisch Prachtig stoeltje geleverd van hele goede kwaliteit. Werd ook zeer goed ontvangen door m’n familie van de jarige Jop. Ik heb het cadeau gegeven nadat m’n neefje 1 werd én die klom er meteen op wat hilarische foto’s opgeleverd heeft.
Beveelt aan
30 March 2026
Robin
Andijk
Dank je wel Robin, voor de goede review! Wauw, wat een mooie woorden! We worden er een beetje verlegen van :) Heel fijn dat je zelf zo blij bent met onze service & het item, maar natuurlijk ook erg leuk te lezen dat de familie van de jarige Jop het zo'n leuk cadeau vond! We zijn nu stiekem wel heel benieuwd naar die hilarische foto's! :)
We wensen Ace heel veel plezier van zijn mooie stoeltje ♥ hopelijk tot volgende keer!
Liefs, team Shuuske.nl
Prachtige herinneringskist besteld voor onze zoon Oliver, waar alle herinneringen, geboortekaartjes etc in bewaard kunnen worden. Nog een cadeau van mijn schoonvader, die vlak daarna helaas kwam te overlijden. Dubbele herinneringen! De bedrukking is ook echt netjes.
Beveelt aan
23 March 2026
Mike
Assen
Dank je wel voor de fantastische review, Mike! Wat zijn we blij dat de herinneringskist zo naar wens is. Maar wat verdrietig dat je schoonvader vlak daarna is overleden; heel veel sterkte met het verlies! Dat maakt de herinneringskist voor Oliver wel nog waardevoller, zo mooi dat je schoonvader deze nog heeft kunnen geven ♥
Liefs, team Shuuske.nl
Mooie gepersonaliseerde herinneringskist. Er werd heel attent met mij meegedacht en het eindresultaat is fantastisch. De kwaliteit van het hout is goed en de kist is van mooie kwaliteit. Dankjewel!
Beveelt aan
22 March 2026
Nel
Zuidplas
Dank je wel Nel, voor de mooie beoordeling! We vonden het heel dankbaar dat we mochten helpen met deze waardevolle bestelling. En we zijn heel blij dat de herinneringskist zo naar wens is geworden.
We hopen dat de kist helpt om troost te bieden en de herinnering aan Kyshan levend te houden ♥
Liefs, team Shuuske.nl
Bestelling(en) prima uitgevoerd en de dame aan de telefoon melde zelfs een foutje in m’n opdracht van de eerste bestelling.!
Beveelt aan
18 March 2026
B A Treebusch v.d. kraaij
Delft
Dank je wel voor de mooie review! We zijn heel blij te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en met het product! Dat tovert een lach op ons gezicht :)
We wensen Mees een spaarpot vol centjes & een hart vol liefde toe! Tot volgende keer? ♥
Liefs, team Shuuske.nl
Nu 2x mooie houten cadeaus gekocht, hele fijne service. Of het nu online is of in de zaak zelf. Cadeau wordt mooi ingepakt. Aanrader voor iedereen!
Beveelt aan
18 March 2026
Anouk
Voerendaal
Snelle levering en mooi eindresultaat
Beveelt aan
11 March 2026
Janneke
Liempde
Dank je wel voor de mooie review, Janneke! Fijn te lezen dat je zo blij bent met het eindresultaat en de snelle levering!
We hopen dat alle mooie herinneringen aan Vastelaovend 2026 in de kist bewaard worden om nog vaak op terug te kijken ♥ Tot volgende keer?
Liefs, team Shuuske.nl
Een spaarpot besteld voor ons dochtertje. Ziet er super mooi uit en van mooie kwaliteit. Eerder ook besteld voor ons zoontje en erg tevreden. Er was een naam sticker te klein afgedrukt. Deze hebben we erbij gekregen om ergens anders op te plakken. Heel leuk.
Beveelt aan
11 March 2026
Ilse
Groningen
Dank je wel voor de super review, Ilse! Wat een berg mooie woorden; wauw! Heel fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn dat jullie weer terugkwamen om een spaarpot te bestellen voor jullie dochtertje ♥ En lief dat je wat zegt over de sticker die erbij zat!
We wensen Macey een spaarpot vol centjes & een hart vol liefde toe! Tot volgende keer!
Liefs, team Shuuske.nl
Hogeweg 67
6367BB Voerendaal
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops