Duidelijk en helder

Jullie informatie is duidelijk en helder. En fijn om vertalingensregels voor de brief of kaart hebben. Je moet er wel inkomen hoe je het aanpakt als je een adoptiekind hebt, qua verjaardag en kerstdagen. De extra geiften die je kunt doen aan je adoptiekind is ook fijn. Hopelijk wordt het geld goed besteed.

Beste sponsor, Hartelijk dank voor uw review. We willen u graag een leuke tip geven! Schrijf de verjaardag van uw sponsorkind op de kalender! Als u zo'n 6 tot 8 weken voor deze datum een kaart of brief stuurt, vergeet u de verjaardag niet meer. Hartelijke groet van Team Sponsoring

Mooi

Colombia en woord en daad helpen deze kinderen op een goede manier

Snel en inzichtelijk geregeld

Het sponsoren van (de toekomst van) een kind is snel en eenvoudig te regelen. Aandachtspunten zijn wel dat meer aandacht besteed moet worden aan hoe de selectie plaatsvindt van de kinderen die in aanmerking komen voor sponsoring. En ook of en in welke mate het geschonken bedrag echt ten goede komt van het kind. Tenslotte zijn we dankbaar dat Woord en Daad de slagkracht heeft om ter plaatse goed onderwijs te organiseren.

Beste sponsor, Hartelijk dank voor uw review. Kijkt u gerust bij ons veelgestelde vragen op https://www.woordendaad.nl/sponsor-een-kind/veel-gestelde-vragen/ óf stel al uw vragen aan sponsoreenkind@woordendaad.nl. Hartelijke groet, Team Sponsoring

Betrouwbaar en snel

Betrouwbaar en snel. Wel viel me op dat ergens in de correspondentie 'female' werd geschreven bij het geslacht, waardoor ik even begon te twijfelen of ik toch een meisje had toegekend gekregen. Ook valt het me op dat er redelijk vaak spellingsfouten staan in de Nederlandstalige correspondentie. Dat is nog een verbeterpunt. Verder ben ik wat betreft alle andere zaken erg tevreden.

Woord en Daad heb ik leren kennen als een prachtige organisatie die goed functioneert.

Communicatie is goed. Ik steun een groepsproject in Tjaad. Wat meer updates over dit project zou fijn zijn.

Beste sponsor, Hartelijk dank voor uw review. U kunt contact met ons opnemen op sponsoreenkind@woordendaad.nl om te kijken of u bent aangemeldt voor alle updates! Groet van Team Sponsoring

zeer betrouwbare oganisatie met hart voor onze naasten

Na mijn aanmelding was alles binnen een paar dagen geregeld. Je wordt als sponsor op de hoogte gehouden hoe het met je sponsorkind gaat. Ook tijdens het Coronavirus . Het is erg leuk om een aantal keer per jaar post van het kind te krijgen. Zoals Woord en daad alles regelt geeft veel vertrouwen in de organisatie.

Positieve en duidelijke communicatie met de organisatie.

Sinds kort sponsor ik via Woord en Daad een kind, mijn ervaring is positief. De organisatie komt transparant over en verleend mij voldoende informatie.

Helder uitleg en communicatie. Veel betrokkenheid bij het kind.

Aan het begin van mijn sponsorschap heb ik veel informatie ontvangen over mijn sponserkind. Tevens heb ik ook informatie ontvangen betreffende praktische zaken, zoals wat je kan doen bij de verjaardag van het kind en over het versturen van post. Ik had eenmaal een vraag over het versturen van post naar Sierra Leone, en daar kreeg ik telefonisch een duidelijke antwoord op. Heel fijn! Tevens ben ik erg blij met de betrokkenheid die gecreëerd wordt door Woord en Daad. Door updates en post van het kind te krijgen, en de mogelijkheid om post/cadeautjes/schenkingen naar het kind te sturen. De mogelijkheid tot contact met het kind, maakt dat ik mij erg betrokken voel. Dit is voor mij een belangrijke factor geweest in het selecteren van een goed doel waar ik aan wil doneren.

goede samenwerking

de informatie kwam geordend door de bus en is duidelijk. heel bijzonder dat woord een daad dit doet. wij hoorde het van vrienden en werden erg enthousiast.

Ik had meer informatie over ons sponsorkind verwacht!

We hebben ons aangemeld en ons sponsorkind "gekozen", maar buiten de bevestiging hebben we verder erg weinig informatie ontvangen over haar. Dat is jammer.

Persoonlijk en fexibel

We kennen de contactpersoon 'sponsoring' persoonlijk. Dat zal de communicatie positief hebben beïnvloed, in die zin dat de toon ook persoonlijker kan zijn. Ons verzoek om 4 kinderen te sponsoren is door W&D goed opgepakt.

Deskundig, betrouwbaar en dienstbaar

De informatie die we ontvangen is helder en transparant. De betrokkenheid op de mensen voor wie Woord en Daad werkt komt op ons hartverwarmend over.

uitstekend

Prima organisatie met heel veel goede doelen

betrouwbaar en goed werk

Sinds kort sponsor van drie meisjes in drie werelddelen. Dit werd snel en heel correct geregeld. Ik ken Woord en Daad al jaren.

Woord & Daad is erg betrokken met de sponsorkinderen in de wereld.

Na aanmelding van een sponsorkind , ontvingen we na enkele dagen al een map met daarin een foto van ons sponsorkind en verder nuttige informatie. Dat was fijn om te lezen.

Betrouwbare organisatie

Duidelijke en gedetailleerde informatie over kind en afkomst. Suggestie stuur niet automatisch nieuw kind maar kondig dit vooraf aan en geef keuze mogelijkheid

Het is al het 7e kind dat we sponsoren in de lopende tijd denk ik...

Het zou fijn zijn als we haar tot het einde van haar schoolloopbaan zouden kunnen sponsoren.'Het vervelendste bij andere kinderen die we hebben gesponsord was, dat ze van school moesten om diverse redenen. Dat is zó jammer. (doe dit soort enquEtes niet in het Engels...)

weinig ervaring tot nu toe. sponsor sinds december 2019

Weinig ervaring met woord en daad tot nu toe

Betrouwbare organisatie

- Toereikende informatie - Zorgt voor goede besteding van gelden

Communicatie

Inmiddels contact gehad met W&D over mijn opmerkig over de manier van communiceren. Alles is netjes verwoord en uitgelegd. . Bedankt daarvoor.

Beste sponsor, Fijn dat u sinds 1 januari van dit jaar sponsor bent van John Lee! Uw brief (met als briefpapier 'de hond') is in goede orde verzonden naar onze partnerorganisatie. Wij zijn bezig met het vernieuwen van onze sponsortool en nemen uw tip voor het zenden van een bevestiging hierin mee! Bedankt voor het meedenken! U bent nog maar korte tijd sponsor van John Lee. U heeft (als het goed is) 4 contactmomenten van uw sponsorkind, namelijk 2 brieven, een foto en een voortgangsrapport. Rond de maand mei verwachten we weer post uit de Filipijnen. Hopelijk zit de brief van John Lee hierbij! Hartelijke groet, Team Sponsoring

Goede informatie voorziening, duidelijke communicatie. Goed geregeld.

zeer integer en zonder strubbelingen

wij hebben al vele jaren, bijna 30 jaar adoptiekinderen, dat is altijd goed gegaan, we zijn geen mensen die contacten met de kinderen onderhouden, we willen dat wel gaan doen, maar dan ook houden wij het beperkt, in alle bescheidenheid willen wij daarin in afhankelijkheid van God, Die alle dingen bestuurd een klein radertje zijn.

Woord en Daad geeft duidelijke informatie en legt het zonodig duidelijk uit

We hebben het volste vertrouwen in Woord en Daad en zij voeren de taken vervolgens ook uit.

Alles is prima geregeld en duidelijk

Alles is goed geregeld en snel de spullen en info ontvangen. Fijn!

Een organisatie met een heel mooi sponsorproject voor kansarme kinderen!

We zijn al vele jaren sponsor, inmiddels hebben we meerdere sponsorkinderen. We vinden het heel mooi om op deze manier kansarme kinderen te kunnen helpen. Het persoonlijk contact met de kinderen vinden we heel mooi. Als we iets opsturen krijgen we meestal een bedankbrief van het kind. Daar gaat wel een aantal maanden overheen, maar dat is ook logisch. Mooi is het ook om te zien hoe de kinderen zich ontwikkelen. De organisatie is zelf ook goed bereikbaar als je vragen hebt over de sponsoring.