Fijn, om samen voor anderen te zijn.

Ik ben nog geen jaar sponsor van een jongen uit Burkina Faso. Als je via het nieuws op de hoogte gebracht wordt wat daar gebeurt, dan ben je blij dat je een steentje bij mag dragen.

• Hoe zou u de communicatie tussen u als sponsor en Woord en Daad omschrijven? ruim voldoende
  • Beschikt u over de juiste informatie als sponsor? Jawel, hoewel je vaak veel meer wilt weten.
  • In hoeverre ervaart u dat Woord en Daad transparant is in haar communicatie over kindsponsoring, prijzen en beleid? goed

De organisatie communiceert open en duidelijk over het sponsorprogramma.

De eerste contacten met ons sponsorkind zijn gemakkelijk via het online portaal. De communicatie vanuit woord en daad is helder en helpend.

• Hoe zou u de communicatie tussen u als sponsor en Woord en Daad omschrijven? Goed
  • Beschikt u over de juiste informatie als sponsor? Ja
  • In hoeverre ervaart u dat Woord en Daad transparant is in haar communicatie over kindsponsoring, prijzen en beleid? Heel duidelijk en transparant.

Zinvol

Zinvollen goed

• Beschikt u over de juiste informatie als sponsor? Ja
  • In hoeverre ervaart u dat Woord en Daad transparant is in haar communicatie over kindsponsoring, prijzen en beleid? Prima

Ontzettend Dankbaar

Ontzettend blij met ons sponserkind tis een druppel op een gloeiende plaat maar het voelt fijn om iets te kunnen betekenen voor een ander aangezien wij het zo Ontzettend goed hebben hier

• Hoe zou u de communicatie tussen u als sponsor en Woord en Daad omschrijven? Prima
  • Beschikt u over de juiste informatie als sponsor? Ja
  • In hoeverre ervaart u dat Woord en Daad transparant is in haar communicatie over kindsponsoring, prijzen en beleid? Ontzettend duidelijk

Goede ervaring!

Via Mijn W&D is er een goed contact met sponsorkind. Wel vind ik dat er regelmatig wijzigingen zijn in het contact met sponsorkind. Dit is niet altijd even helder.

• Beschikt u over de juiste informatie als sponsor? Niet altijd
  • In hoeverre ervaart u dat Woord en Daad transparant is in haar communicatie over kindsponsoring, prijzen en beleid? Goed

Ik vind het mooi dat er een relatie wordt gelegd

En dat ik daardoor direct er voor ons sponsorkind en zijn familie kunnen zijn, maar ook andersom bidden zij voor ons.

• Hoe zou u de communicatie tussen u als sponsor en Woord en Daad omschrijven? De communicatie is heel goed
  • Beschikt u over de juiste informatie als sponsor? Ja
  • In hoeverre ervaart u dat Woord en Daad transparant is in haar communicatie over kindsponsoring, prijzen en beleid? Transparant

Duidelijk en goeie communicatie

Mooi om via een betrouwbare weg te kunnen sponsoren. Goeie en mooie opties om wederszijds iets van contact te hebben

Goed geregeld

Goed geregeld. Fijn dat alles digitaal kan. Zouden het fijn vinden als je de extra giften ook kan zien in je overzicht, zodat je van voorgaande jaren kan zien welke giften je allemaal hebt gegeven. Inmiddels is dit opgelost, maar wij hebben eerder diverse mails en brieven ontvangen omdat wij niet het volledige jaarbedrag betaald zouden hebben. Dit terwijl wij in februari begonnen zijn en dus wel het juiste bedrag hadden overgemaakt. Misschien is dit in het vervolg wel een aandachtspunt om nieuwe sponsors niet mee lastig te vallen.

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking, betrouwbaar, goed overleg, vriendelijk

Alles is heel goed geregeld.

En ze staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en informatie te geven.

Duidelijke informatie en communicatie

Sinds maart dit jaar pas een sponsorkind dus nog weinig ervaring. Tot nu toe verloopt alles duidelijk en digitaal!

Woord en Daad is een betrouwbare organisatie

Woord en Daad is altijd open over wat er met het geld gebeurt. Eén ding vind ik op dit moment jammer, dat je via Mijnwoordendaad maar 1 foto kan verzenden naar het sponsorkind. Dit ervaar ik als beperkend.

Communicatief prima, betrouwbaar

We sponsoren 1 kind, betrouwbare christelijke organisatie, goede communicatie.

positief

kleine bjidrage kan ik 'n kind helpen

Geweldig top en betrouwbaar

Ben zeer tevreden en had me geen betere stichting kunnen wensen ga zo door

Prima maar weinig respons sponsorkind

Goede organisatie maar ik zou graag meer contact willen met het sponsorkind

Betrouwbaar

We hebben nu 2 kinderen die we adopteren. Krijgen wel de indruk dat het allemaal goed verloopt Zou het wel leuk vinden als je sponsorkind jarig is en je maakt geld over voor de hele klas etc, Dat je dan iets terugkrijgt van hoe dat georganiseerd wordt ik de klas. En dan bedoel ik met beelden. Moet toch mogelijk zijn in dit digitale tijdperk.

Het is fijn een kind voort te kunnen helpen!

Ik heb pas sinds december een sponsorkind, dus kan ik nu nog niet goed mijn oordeel geven. Maar de eerste contacten met Woord en Daad verliepen fijn! Het voelt eerlijk en betrouwbaar!

Betrouwbaar, eerlijk en transparant!

Betrouwbaar, eerlijk en transparant!

Betrouwbare organisatie

Goede club met hart voor de zaak en goede verantwoording in wat er met je gift gebeurt!

goed.

Ik heb sinds oktober dit jaar een sponsorkind en het is nog wat te vroeg om een mening te geven maar tot nog toe gaat het goed. kontakt met sponsorkind word goed geregeld. Communicatie per mail ook goed. Fijn om digitaal brieven, kaarten te sturen naar je sponsorkind in MijnW&D. Had wat problemen met mijn account , maar alles is snel opgelost.

Betrouwbaar en goed contact.

Wat is het een zegen om op afstand voor deze kindjes te mogen zorgen die het zoveel minder hebben dan wij. Het geeft een goed gevoel te weten dat ze een goede maaltijd krijgen en bovenal christelijk onderwijs. Wij hebben inmiddels vele jaren ervaring met Woord en Daad en zijn in alles zeer tevreden.

Betrouwbaar en goede communicatie

Fijn om mailtjes te ontvangen zodat je er telkens aan herinnerd wordt om weer even post te sturen naar het sponsorkind

Goed contact.

We wilden als school een kindje financieel sponsoren. Het proces verliep snel en duidelijk. We hebben veel extra's ontvangen om het in de klassen te vertellen.

Over Woord en Daad

Via het sponsorprogramma ontvangen zo’n 30.000 kinderen toegang tot christelijk onderwijs, maaltijden en medische zorg. Dankzij de steun van zo'n 23.000 sponsors.