Prima maar weinig respons sponsorkind

Goede organisatie maar ik zou graag meer contact willen met het sponsorkind

Betrouwbaar

We hebben nu 2 kinderen die we adopteren. Krijgen wel de indruk dat het allemaal goed verloopt Zou het wel leuk vinden als je sponsorkind jarig is en je maakt geld over voor de hele klas etc, Dat je dan iets terugkrijgt van hoe dat georganiseerd wordt ik de klas. En dan bedoel ik met beelden. Moet toch mogelijk zijn in dit digitale tijdperk.

Het is fijn een kind voort te kunnen helpen!

Ik heb pas sinds december een sponsorkind, dus kan ik nu nog niet goed mijn oordeel geven. Maar de eerste contacten met Woord en Daad verliepen fijn! Het voelt eerlijk en betrouwbaar!

Betrouwbaar, eerlijk en transparant!

Betrouwbaar, eerlijk en transparant!

Betrouwbare organisatie

Goede club met hart voor de zaak en goede verantwoording in wat er met je gift gebeurt!

goed.

Ik heb sinds oktober dit jaar een sponsorkind en het is nog wat te vroeg om een mening te geven maar tot nog toe gaat het goed. kontakt met sponsorkind word goed geregeld. Communicatie per mail ook goed. Fijn om digitaal brieven, kaarten te sturen naar je sponsorkind in MijnW&D. Had wat problemen met mijn account , maar alles is snel opgelost.

Betrouwbaar en goed contact.

Wat is het een zegen om op afstand voor deze kindjes te mogen zorgen die het zoveel minder hebben dan wij. Het geeft een goed gevoel te weten dat ze een goede maaltijd krijgen en bovenal christelijk onderwijs. Wij hebben inmiddels vele jaren ervaring met Woord en Daad en zijn in alles zeer tevreden.

Betrouwbaar en goede communicatie

Fijn om mailtjes te ontvangen zodat je er telkens aan herinnerd wordt om weer even post te sturen naar het sponsorkind

Goed contact.

We wilden als school een kindje financieel sponsoren. Het proces verliep snel en duidelijk. We hebben veel extra's ontvangen om het in de klassen te vertellen.

Gedegen en betrouwbaar

Gedegen en betrouwbaar baseer ik op het feit dat het langlopende projecten zijn. In mijn visie kun je pas iets bereiken als je jarenlang je inzet voor een bepaald doel. Bijvoorbeeld kinderen sponseren. Zoiets maak je af of je begint er niet aan! Via Woord en Daad maakt je zo'n traject af. Dat vind ik de kracht van Woord en Daad.

zeer tevreden

geen klachten, altijd prima tewoord gestaan

Tevreden!

Woord en Daad doet mooi werk en ze doen het goed. Pas een 2e kindje aangevraagd, correspondentie hierover verliep vlot en was duidelijk. Enige tip: iets meer informatie over de post die verstuurd wordt. Je kunt nu online verstuurde post inzien, maar als ik een pakketje stuur, wordt er dan ook geregistreerd dat het kind iets heeft gekregen? Een soort ontvangstbevestiging zou mooi zijn. Maar is wel weer extra werk. Alle lof voor Woord en Daad.

Fijne ervaring en goed contact

Nog te kort sponsor om een echte mening te geven.

Zie bovenstaande zin.

Eenvoudig en duidelijk

Is nog te kort om hier een duidelijke mening over te kunnen geven. Geen respons na het versturen van een cadeautje voor Scaina vinden wij niet leuk. Daardoor weten wij niet of het cadeautje is aangekomen

Mijn ervaring is positief

De aanmelding als sponsor verliep via een goede communicatie. De informatie over het sponsorkind is helder. Op deze wijze is er een vorm van betrokkenheid bij het kind dat je sponsort. Er zijn goede mogelijkheden om schriftelijk met het sponsorkind contact te heben.

Top! Betrouwbaar en fijn gevoel.

Fijn contact vanaf het begin en erg betrouwbaar. Alleen maar lof!

erg goed en duidelijk

ik vind dat Woord en Daad de sponsering erg duidelijk regelt, en de communicatie loopt ook erg soepel en snel. kleine tip: laat de sponsor weten wanneer de door hem/haar gestuurde post is aangekomen bij het kind

Als je post verstuurt, W&D zorgt voor goede tools..

Woord en Daad zorgt ervoor dat post versturen heel laagdrempelig is. Nieuws van de sponsorkinderen is goed geregeld. Het mooiste vind ik als op de Werelddagen de sponsorkinderen aan het woord komen. Dit stimuleert om contact te houden. Woord en Daad is een goede organisatie! Zegen en blijf nederig.

Fijne organisatie

Ze zijn te bereiken wanneer je ze nodig hebt. Alles op de site is zeer duidelijk. Heel fijn om zo een gezin te steunen

De stichting mag vele mensen tot zegen zijn

De stichting maakt haar naam waar ‘Woord en daad’.

Goed en betrouwbaar

Ondertussen heb ik 5 sponsorkinderen, in Tsjaad, de Filipijnen en in Colombia. Ik ben nog niet zolang sponsor, maar ik krijg 2 x per jaar een brief. De communicatie was heel goed vanuit Woord en Daad.

snel in gang gezet

we hebben ons aangemeld voor een sponsorkindje in Sierra Leone. alles is snel geregeld

Zeer betrouwbare & visiereike partner

Brede inzit wereldwijd en niet alleen focus op gebieden die 'tijdelijk in het nieuws zijn'. Woord & Daad gaat voor de lange structurele termijn.

Spijksedijk 16

4207 GN Gorinchem

Over Woord en Daad

Via het sponsorprogramma ontvangen zo’n 30.000 kinderen toegang tot christelijk onderwijs, maaltijden en medische zorg. Dankzij de steun van zo'n 23.000 sponsors. Contact 0183 - 611800 [email protected]