Positief

Fijn om aan het begin een informatiemap te krijgen. Hier stond alle benodigde informatie in. Verder was na de aanmelding alles snel geregeld.

snelle communicatie en duidelijke informatie

Toen ik de foto van Zoila op de site zag voelde ik dat ik haar moest helpen via Woord en Daad. Nadat ik mezelf had aangemeld kreeg ik binnen een paar dagen de papieren al. Dit pakket bestond uit goede en duidelijke informatie. Ik geloof dat Woord en Daad een betrouwbare organisatie is. Ik zal het daarom ook zeker aanbevelen bij anderen.

Prima, duidelijk

Snelle informatie over sponsorkind.

Slechte communicatie.

Erg slechte communicatie, namen en adressen wijzigen lijken ze niet te begrijpen en post blijft maar naar verkeerde adressen gaan.

• Would you recommend us? No

Beste Wilco, Zoals we telefonisch besproken hebben betreuren we de fout in onze administratie. Wij hopen dit vandaag nog goed te zetten in ons systeem. Hartelijke groet, Marianne van Team Sponsoring

Een goede organisatie die ons in staat stelt om kinderen in armoede te helpen!

We vinden het heel fijn dat Woord en Daad het mogelijk maakt om kinderen op de Filipijnen te helpen. We vinden het mooi dat we nog echte handgeschreven brieven en handgemaakte tekeningen krijgen van de kinderen en dat we ook dingen op kunnen sturen naar de kinderen of een extra gift over kunnen maken. Ook de communicatie met het kantoor verloopt goed, ze maken er werk van als je vragen hebt. Laatst hadden we al een hele tijd geen post ontvangen. Alles werd opgespaard, omdat we aan hadden gegeven dat de post van onze kinderen in één keer verstuurd mocht worden. Toen ik om post vroeg, kregen we ineens zo'n 15 brieven tegelijk. Nu is dit veranderd, maar krijgen we soms 3 enveloppes op 1 dag. Dat is een beetje jammer van de portokosten. Maar we begrijpen dat het moeilijk is om dit soort dingen goed te organiseren.

Beste sponsor, Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Erg fijn om te horen! Wat betreft de post is het inderdaad mogelijk om dit verzameld te ontvangen. Zo ontvangt u het eens per kwartaal. Als dit niet uw voorkeur heeft, is het voor ons helaas veel werk om de post bij elkaar te zoeken. Het kost ons dan minder om de poststukken een voor een te versturen. Hartelijke groet, Marianne van Team Sponsoring

Goede informatie

Goede voorlichting gehad.

Vriendelijk en snel

Toen ik net sponsor was geworden had ik wat vragen, hier werd heel snel antwoord op gegeven en dat was erg prettig. Verder is al de informatie rondom de sponsoring erg duidelijk, dus dat is erg fijn.

Goede communicatie en duidelijke uitleg

Doormiddel van de brieven via de post wordt je netjes op de hoogte gehouden, van alles wat er gebeurt. Ook krijg je emails over opendagen of informatie dagen die er zijn zodat je niks hoef te missen.

Goede informatievoorziening

Goede en snelle informatievoorziening. Ben erg blij met de duidelijke brieven.

• Would you recommend us? No

Makkelijk om een sponsoring te regelen.

De gegevens die je krijgt als je een kind sponsort zijn uitgebreid. Voor mij is het alleen niet helemaal duidelijk hoe je makkelijk een brief kunt sturen naar het kind.

Goede service en snelle reacties

Aangezien ons sponsorkind met het programma was gestopt, moesten/wilden wij wisselen. Wij hadden de tijd nodig om na te denken en die werd ons ook gegeven. Ze gaven ons goede informatie over de telefoon en reageerden snel op onze berichten. Ik heb echter nu al een tijdje ons kind gesponsord en nog geen bericht van haar gehad. Ik ga ervan uit dat alles goed gaat, maar ik zou graag meer over haar te horen krijgen. Dit ligt uiteraard niet geheel aan de organisatie.

Mooi om uw positieve reactie te lezen en ook goed dat u aangeeft dat u graag meer over haar wilt horen. Per jaar ontvangt u 2 brieven, een foto en een voortgangsrapportage van school. Zodra we post binnenkrijgen sturen we het door naar de sponsor. We hopen eind november de post te ontvangen. Dan gaan de vrijwilligers aan de slag om de post zo snel mogelijk door te sturen.

Ik heb goede ervaringen met Woord en Daad

Voor vragen zijn zij beschikbaar. De website en het proces zijn duidelijk. Ik zou deze organisatie aanraden.

We kregen voldoende informatie over het sponsorkind, sponsorprogramma, ed.

Goed werk, sympatieke medewerkers

idem

We blijven goed geïnformeerd

We staan achter het goede doel.

My experience with this organization is good.

If you make a mistake yourself they they provide good and friendly help. In addition this organization makes happier lives and families and I am really happy to support this.

Fijn om mensen via een sponsering te helpen

Goeie ervaring. Ik zou het alleen wel leuker vinden als de brieven die je krijgt wat persoonlijker zijn. Zodat je er weet hoe het leven van een sponser kind er uit ziet. Verder is het een mooi programma.

zo het tot nog toe gaat is het goed

ik heb nog niet zo lang ervaring mee kan er weinig over zeggen

Mooie stichting, duidelijk en betrokken

Ik vind het zo geweldig gaaf om een kindje aan de andere kant van de wereld te mogen helpen. Het is fijn dat je informatie over het kind en haar situatie krijgt, maar vooral vind ik het prettig dat je op een leuke manier contact kan houden. Doormiddel van brieven en kaarten. De website is duidelijk, de communicatie ook. Fijn dat er wordt meegedacht over het geven van giften. Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm tevreden ben!

is nog kort-maar alles overzichtelijk en duidelijk

te kort om oordeel te geven

enyou to snonsor a child

Good

Good experience, no unexpected things.

goede organistatie

goede afhandeling van de vragen je krijgt een mail wanneer je sponsor kindje bijna jarig is en je krijgt gelijk een link mee hoe je een kaart of brief kan sturen en voorbeeld zinnen er bij. Makkelijker kan het niet!!!!

Betrokken

Ik ben al jaren bekend met Woord en Daad. Uit dankbaarheid steun ik iemand, die dat nodig heeft. Dat heeft de volle aandacht. Woord enDaad heeft ook die focus op het individu en zijn of haar omgeving. Bij vragen krijg ik innen korte tijd duidelijk antwoord. Nieuws heb ik ontvangen aan het begin en hoop in de komende tijd frequent iets te horen, te lezen of te zien van hoe het gaat. Van harte aanbevolen!