Helder & Duidelijk!

Sinds kort heb ik weer een sponsorkindje onder "m'n hoede". Net als de website en het magazine is alle toegestuurde info glashelder. Top! Keep up the good work.

Professioneel & Betrokken

Mooi hoe ze christenen van overal ter wereld met elkaar in contact brengen zodat de financieel beter bedeelden hun gaven in kunnen zetten om anderen de kans te geven hun gaven beter te ontwikkelen.

De beste manier om mensen in hun eigen omgeving voort te helpen..

Via een betrouwbare stichting een kind sponsoren en met de bijbel in aanraking brengen lijkt mij de beste manier om mensen in derde wereldlanden vooruit te helpen in hun leven.

Een betrokken organisatie

Gebruiksvriendelijke site met heldere informatie en betrokken personeel.

Een betrokken organisatie

Ik ben al bijna 20 jaar sponsor via Woord en daad. De communicatie verloopt goed en op de website heb je een overzicht van alle contacten en documenten.

Snelle communicatie maar kan ietsje beter

Ik ben nog maar net sponsor geworden. Een eerste telefonische contact met de organisatie was heel goed. Kreeg uitgebreid antwoorden op mijn vragen dat was heel goed. Ik sponsor nu een jongetje en op de site wordt aangegeven dat er twee keer in het jaar een brief komt.Ook een eerste brief als een soort kennismaking. Deze heb ik helaas Nog niet ontvangen. Bij navraag bij de organisatie is dit alles met de Corona pandemie te maken. De kinderen kunnen niet schrijven. Oké ik begrijp het niet helemaal, ik zal wel begrijpen dat het in de verzending kan de schijn ik niet digitaal vanuit Zuid-Amerika.? Het liefst had ik gehad dat ik direct werd gecommuniceerd dan heb je ook geen verwachting. Maar inmiddels twee maand verder ik wacht gewoon netjes af. De communicatie is snel. De nieuwe site heb ik mijn twijfels bij een gift is niet te zien. Ik vind dat prettig voor mezelf voor de toekomst.

Zeer betrokken bij sponsors en kinderen

W en D stimuleert mij om kinderen te sponsoren. Juist omdat ze proberen zo goed mogelijk contact met de kinderen te krijgen. Jammer dat de website vernieuwd is want hij is niet verbeterd maar verslechterd. Ik kan vanaf de I-pad geen foto meer sturen met de brief. Hopelijk wordt dat snel weer in orde gemaakt. Verder ben ik vol lof over de organisatie. Zeer professioneel hoe alles wordt geregeld en ze zich inzetten voor de arme kinderen in de wereld.

Woord en Daad is een goede organisatie, heel veel kinderen in moeilijke omstandigheden krijgen hierdoor scholing en Bijbels onderwijs en voldoende voedsel en medische zorg. Het contact met Woord en Daad is goed, als je wat vraagt krijg je altijd antwoord. Soms wel eens te veel: Dan kan je iets lezen op MijnWoordenDaad en krijg je ook nog een mail (dat vind ik wel fijn) maar een poosje later krijg je ook nog een papieren brief hierover. Dat is dubbel. Kost Woord en Daad tijd en geld. Het nieuwe MijnWoordenDaad is nog niet helemaal optimaal. Ik mis foto's in de galerij en ook mis ik de knop contact, die er eerder wel was met de mogelijkheid via MijnWoordenDaad direct wat te vragen en daarbij het sponsorkindnummer direct aan te klikken.

Positief

Voldoende informatie en vertrouwen in de opzet van woord en daad

De aanvraag voor een sponsorkind was snel en goed geregeld

De aanvraag voor een sponsorkind was snel en goed geregeld

Goed geregeld

Ondertussen heb ik 3 sponsorkinderen en over het algemeen loopt alles goed. Soms is de sponsortool in de war, maar dat wordt als je een berichtje stuurt weer opgelost.

Duidelijk en helder

Jullie informatie is duidelijk en helder. En fijn om vertalingensregels voor de brief of kaart hebben. Je moet er wel inkomen hoe je het aanpakt als je een adoptiekind hebt, qua verjaardag en kerstdagen. De extra geiften die je kunt doen aan je adoptiekind is ook fijn. Hopelijk wordt het geld goed besteed.

Beste sponsor, Hartelijk dank voor uw review. We willen u graag een leuke tip geven! Schrijf de verjaardag van uw sponsorkind op de kalender! Als u zo'n 6 tot 8 weken voor deze datum een kaart of brief stuurt, vergeet u de verjaardag niet meer. Hartelijke groet van Team Sponsoring

Mooi

Colombia en woord en daad helpen deze kinderen op een goede manier

Snel en inzichtelijk geregeld

Het sponsoren van (de toekomst van) een kind is snel en eenvoudig te regelen. Aandachtspunten zijn wel dat meer aandacht besteed moet worden aan hoe de selectie plaatsvindt van de kinderen die in aanmerking komen voor sponsoring. En ook of en in welke mate het geschonken bedrag echt ten goede komt van het kind. Tenslotte zijn we dankbaar dat Woord en Daad de slagkracht heeft om ter plaatse goed onderwijs te organiseren.

Beste sponsor, Hartelijk dank voor uw review. Kijkt u gerust bij ons veelgestelde vragen op https://www.woordendaad.nl/sponsor-een-kind/veel-gestelde-vragen/ óf stel al uw vragen aan [email protected]. Hartelijke groet, Team Sponsoring

Betrouwbaar en snel

Betrouwbaar en snel. Wel viel me op dat ergens in de correspondentie 'female' werd geschreven bij het geslacht, waardoor ik even begon te twijfelen of ik toch een meisje had toegekend gekregen. Ook valt het me op dat er redelijk vaak spellingsfouten staan in de Nederlandstalige correspondentie. Dat is nog een verbeterpunt. Verder ben ik wat betreft alle andere zaken erg tevreden.

Woord en Daad heb ik leren kennen als een prachtige organisatie die goed functioneert.

Communicatie is goed. Ik steun een groepsproject in Tjaad. Wat meer updates over dit project zou fijn zijn.

Beste sponsor, Hartelijk dank voor uw review. U kunt contact met ons opnemen op [email protected] om te kijken of u bent aangemeldt voor alle updates! Groet van Team Sponsoring

zeer betrouwbare oganisatie met hart voor onze naasten

Na mijn aanmelding was alles binnen een paar dagen geregeld. Je wordt als sponsor op de hoogte gehouden hoe het met je sponsorkind gaat. Ook tijdens het Coronavirus . Het is erg leuk om een aantal keer per jaar post van het kind te krijgen. Zoals Woord en daad alles regelt geeft veel vertrouwen in de organisatie.

Positieve en duidelijke communicatie met de organisatie.

Sinds kort sponsor ik via Woord en Daad een kind, mijn ervaring is positief. De organisatie komt transparant over en verleend mij voldoende informatie.

Helder uitleg en communicatie. Veel betrokkenheid bij het kind.

Aan het begin van mijn sponsorschap heb ik veel informatie ontvangen over mijn sponserkind. Tevens heb ik ook informatie ontvangen betreffende praktische zaken, zoals wat je kan doen bij de verjaardag van het kind en over het versturen van post. Ik had eenmaal een vraag over het versturen van post naar Sierra Leone, en daar kreeg ik telefonisch een duidelijke antwoord op. Heel fijn! Tevens ben ik erg blij met de betrokkenheid die gecreëerd wordt door Woord en Daad. Door updates en post van het kind te krijgen, en de mogelijkheid om post/cadeautjes/schenkingen naar het kind te sturen. De mogelijkheid tot contact met het kind, maakt dat ik mij erg betrokken voel. Dit is voor mij een belangrijke factor geweest in het selecteren van een goed doel waar ik aan wil doneren.

goede samenwerking

de informatie kwam geordend door de bus en is duidelijk. heel bijzonder dat woord een daad dit doet. wij hoorde het van vrienden en werden erg enthousiast.

Ik had meer informatie over ons sponsorkind verwacht!

We hebben ons aangemeld en ons sponsorkind "gekozen", maar buiten de bevestiging hebben we verder erg weinig informatie ontvangen over haar. Dat is jammer.

Persoonlijk en fexibel

We kennen de contactpersoon 'sponsoring' persoonlijk. Dat zal de communicatie positief hebben beïnvloed, in die zin dat de toon ook persoonlijker kan zijn. Ons verzoek om 4 kinderen te sponsoren is door W&D goed opgepakt.

Deskundig, betrouwbaar en dienstbaar

De informatie die we ontvangen is helder en transparant. De betrokkenheid op de mensen voor wie Woord en Daad werkt komt op ons hartverwarmend over.

uitstekend

Prima organisatie met heel veel goede doelen

betrouwbaar en goed werk

Sinds kort sponsor van drie meisjes in drie werelddelen. Dit werd snel en heel correct geregeld. Ik ken Woord en Daad al jaren.

Over Woord en Daad

Via het sponsorprogramma ontvangen zo’n 30.000 kinderen toegang tot christelijk onderwijs, maaltijden en medische zorg. Dankzij de steun van zo'n 23.000 sponsors.