Woord & Daad is erg betrokken met de sponsorkinderen in de wereld.

Na aanmelding van een sponsorkind , ontvingen we na enkele dagen al een map met daarin een foto van ons sponsorkind en verder nuttige informatie. Dat was fijn om te lezen.

Betrouwbare organisatie

Duidelijke en gedetailleerde informatie over kind en afkomst. Suggestie stuur niet automatisch nieuw kind maar kondig dit vooraf aan en geef keuze mogelijkheid

Het is al het 7e kind dat we sponsoren in de lopende tijd denk ik...

Het zou fijn zijn als we haar tot het einde van haar schoolloopbaan zouden kunnen sponsoren.'Het vervelendste bij andere kinderen die we hebben gesponsord was, dat ze van school moesten om diverse redenen. Dat is zó jammer. (doe dit soort enquEtes niet in het Engels...)

weinig ervaring tot nu toe. sponsor sinds december 2019

Weinig ervaring met woord en daad tot nu toe

Betrouwbare organisatie

- Toereikende informatie - Zorgt voor goede besteding van gelden

Communicatie

Inmiddels contact gehad met W&D over mijn opmerkig over de manier van communiceren. Alles is netjes verwoord en uitgelegd. . Bedankt daarvoor.

Beste sponsor, Fijn dat u sinds 1 januari van dit jaar sponsor bent van John Lee! Uw brief (met als briefpapier 'de hond') is in goede orde verzonden naar onze partnerorganisatie. Wij zijn bezig met het vernieuwen van onze sponsortool en nemen uw tip voor het zenden van een bevestiging hierin mee! Bedankt voor het meedenken! U bent nog maar korte tijd sponsor van John Lee. U heeft (als het goed is) 4 contactmomenten van uw sponsorkind, namelijk 2 brieven, een foto en een voortgangsrapport. Rond de maand mei verwachten we weer post uit de Filipijnen. Hopelijk zit de brief van John Lee hierbij! Hartelijke groet, Team Sponsoring

Goede informatie voorziening, duidelijke communicatie. Goed geregeld.

zeer integer en zonder strubbelingen

wij hebben al vele jaren, bijna 30 jaar adoptiekinderen, dat is altijd goed gegaan, we zijn geen mensen die contacten met de kinderen onderhouden, we willen dat wel gaan doen, maar dan ook houden wij het beperkt, in alle bescheidenheid willen wij daarin in afhankelijkheid van God, Die alle dingen bestuurd een klein radertje zijn.

Woord en Daad geeft duidelijke informatie en legt het zonodig duidelijk uit

We hebben het volste vertrouwen in Woord en Daad en zij voeren de taken vervolgens ook uit.

Alles is prima geregeld en duidelijk

Alles is goed geregeld en snel de spullen en info ontvangen. Fijn!

Een organisatie met een heel mooi sponsorproject voor kansarme kinderen!

We zijn al vele jaren sponsor, inmiddels hebben we meerdere sponsorkinderen. We vinden het heel mooi om op deze manier kansarme kinderen te kunnen helpen. Het persoonlijk contact met de kinderen vinden we heel mooi. Als we iets opsturen krijgen we meestal een bedankbrief van het kind. Daar gaat wel een aantal maanden overheen, maar dat is ook logisch. Mooi is het ook om te zien hoe de kinderen zich ontwikkelen. De organisatie is zelf ook goed bereikbaar als je vragen hebt over de sponsoring.

goede communicatie en trage post

De communicatie van woord&daad vind ik goed via de telefoon. Maar ik vind het vervelend dat ik taal nog teken van Maria Lizet krijgt, zo is het voor mij erg onwezenlijk dat ik er iemand mee helpt. Ook omdat ik nog geen informatie heb terug ontvangen.

Beste Anja, Hartelijk dank voor het invullen van de review! Jammer dat u aangeeft nog geen brief van uw sponsorkind te hebben ontvangen. Wij zullen persoonlijk contact met u opnemen. Hartelijke groet, Marianne van Team Sponsoring

Goede organisatie, dus steunen!!

Ga zo door!

bijzonder weinig informatie

In oktober hebben we ons aangemeld voor een sponsorkind. We hebben een meisje toegewezen gekregen en daarna niets meer gehoord. Hoe vaak moet je een brief/kaart/cadeautje sturen? Geen idee... Hoe lang van te voren bijvoorbeeld stuur je een verjaardagskaart? Wel kregen we onlangs te horen dat ons sponsorkind binnenkort jarig is (over 2 maanden!!), maar verder hebben we geen idee hoe nu verder. Kortom: wat verwachten jullie van ons? ps zelf op de website kijken doen we natuurlijk al, hebben ook iets gestuurd met kerst, maar of we dat goed gedaan hebben weten we niet. Het is dat we familieleden hebben die al jaren kinderen sponsoren bij u, anders voelden we ons een beetje aan ons lot overgelaten..

Beste sponsor, Wij zien dat wij op 4 november 2019 het welkomstpakket naar u toegestuurd hebben. Hierin zit alle informatie die u nodig hebt! Wij zullen per e-mail naar u persoonlijk uw vragen beantwoorden! Hartelijke groet, Team Sponsoring

Positief

Fijn om aan het begin een informatiemap te krijgen. Hier stond alle benodigde informatie in. Verder was na de aanmelding alles snel geregeld.

snelle communicatie en duidelijke informatie

Toen ik de foto van Zoila op de site zag voelde ik dat ik haar moest helpen via Woord en Daad. Nadat ik mezelf had aangemeld kreeg ik binnen een paar dagen de papieren al. Dit pakket bestond uit goede en duidelijke informatie. Ik geloof dat Woord en Daad een betrouwbare organisatie is. Ik zal het daarom ook zeker aanbevelen bij anderen.

Prima, duidelijk

Snelle informatie over sponsorkind.

Slechte communicatie.

Erg slechte communicatie, namen en adressen wijzigen lijken ze niet te begrijpen en post blijft maar naar verkeerde adressen gaan.

• Would you recommend us? No

Beste Wilco, Zoals we telefonisch besproken hebben betreuren we de fout in onze administratie. Wij hopen dit vandaag nog goed te zetten in ons systeem. Hartelijke groet, Marianne van Team Sponsoring

Een goede organisatie die ons in staat stelt om kinderen in armoede te helpen!

We vinden het heel fijn dat Woord en Daad het mogelijk maakt om kinderen op de Filipijnen te helpen. We vinden het mooi dat we nog echte handgeschreven brieven en handgemaakte tekeningen krijgen van de kinderen en dat we ook dingen op kunnen sturen naar de kinderen of een extra gift over kunnen maken. Ook de communicatie met het kantoor verloopt goed, ze maken er werk van als je vragen hebt. Laatst hadden we al een hele tijd geen post ontvangen. Alles werd opgespaard, omdat we aan hadden gegeven dat de post van onze kinderen in één keer verstuurd mocht worden. Toen ik om post vroeg, kregen we ineens zo'n 15 brieven tegelijk. Nu is dit veranderd, maar krijgen we soms 3 enveloppes op 1 dag. Dat is een beetje jammer van de portokosten. Maar we begrijpen dat het moeilijk is om dit soort dingen goed te organiseren.

Beste sponsor, Hartelijk dank voor uw mooie reactie. Erg fijn om te horen! Wat betreft de post is het inderdaad mogelijk om dit verzameld te ontvangen. Zo ontvangt u het eens per kwartaal. Als dit niet uw voorkeur heeft, is het voor ons helaas veel werk om de post bij elkaar te zoeken. Het kost ons dan minder om de poststukken een voor een te versturen. Hartelijke groet, Marianne van Team Sponsoring

Goede informatie

Goede voorlichting gehad.

Vriendelijk en snel

Toen ik net sponsor was geworden had ik wat vragen, hier werd heel snel antwoord op gegeven en dat was erg prettig. Verder is al de informatie rondom de sponsoring erg duidelijk, dus dat is erg fijn.

Goede communicatie en duidelijke uitleg

Doormiddel van de brieven via de post wordt je netjes op de hoogte gehouden, van alles wat er gebeurt. Ook krijg je emails over opendagen of informatie dagen die er zijn zodat je niks hoef te missen.

Goede informatievoorziening

Goede en snelle informatievoorziening. Ben erg blij met de duidelijke brieven.

• Would you recommend us? No

Makkelijk om een sponsoring te regelen.

De gegevens die je krijgt als je een kind sponsort zijn uitgebreid. Voor mij is het alleen niet helemaal duidelijk hoe je makkelijk een brief kunt sturen naar het kind.

Spijksedijk 16 4207 GN Gorinchem

Over Woord en Daad

Via het sponsorprogramma ontvangen zo’n 30.000 kinderen toegang tot christelijk onderwijs, maaltijden en medische zorg. Dankzij de steun van zo'n 23.000 sponsors. Contact 0183 - 611800 [email protected]