Goede service en snelle reacties

Aangezien ons sponsorkind met het programma was gestopt, moesten/wilden wij wisselen. Wij hadden de tijd nodig om na te denken en die werd ons ook gegeven. Ze gaven ons goede informatie over de telefoon en reageerden snel op onze berichten. Ik heb echter nu al een tijdje ons kind gesponsord en nog geen bericht van haar gehad. Ik ga ervan uit dat alles goed gaat, maar ik zou graag meer over haar te horen krijgen. Dit ligt uiteraard niet geheel aan de organisatie.

Mooi om uw positieve reactie te lezen en ook goed dat u aangeeft dat u graag meer over haar wilt horen. Per jaar ontvangt u 2 brieven, een foto en een voortgangsrapportage van school. Zodra we post binnenkrijgen sturen we het door naar de sponsor. We hopen eind november de post te ontvangen. Dan gaan de vrijwilligers aan de slag om de post zo snel mogelijk door te sturen.

Ik heb goede ervaringen met Woord en Daad

Voor vragen zijn zij beschikbaar. De website en het proces zijn duidelijk. Ik zou deze organisatie aanraden.

We kregen voldoende informatie over het sponsorkind, sponsorprogramma, ed.

Goed werk, sympatieke medewerkers

idem

We blijven goed geïnformeerd

We staan achter het goede doel.

My experience with this organization is good.

If you make a mistake yourself they they provide good and friendly help. In addition this organization makes happier lives and families and I am really happy to support this.

Fijn om mensen via een sponsering te helpen

Goeie ervaring. Ik zou het alleen wel leuker vinden als de brieven die je krijgt wat persoonlijker zijn. Zodat je er weet hoe het leven van een sponser kind er uit ziet. Verder is het een mooi programma.

zo het tot nog toe gaat is het goed

ik heb nog niet zo lang ervaring mee kan er weinig over zeggen

Mooie stichting, duidelijk en betrokken

Ik vind het zo geweldig gaaf om een kindje aan de andere kant van de wereld te mogen helpen. Het is fijn dat je informatie over het kind en haar situatie krijgt, maar vooral vind ik het prettig dat je op een leuke manier contact kan houden. Doormiddel van brieven en kaarten. De website is duidelijk, de communicatie ook. Fijn dat er wordt meegedacht over het geven van giften. Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm tevreden ben!

is nog kort-maar alles overzichtelijk en duidelijk

te kort om oordeel te geven

enyou to snonsor a child

Good

Good experience, no unexpected things.

goede organistatie

goede afhandeling van de vragen je krijgt een mail wanneer je sponsor kindje bijna jarig is en je krijgt gelijk een link mee hoe je een kaart of brief kan sturen en voorbeeld zinnen er bij. Makkelijker kan het niet!!!!

Betrokken

Ik ben al jaren bekend met Woord en Daad. Uit dankbaarheid steun ik iemand, die dat nodig heeft. Dat heeft de volle aandacht. Woord enDaad heeft ook die focus op het individu en zijn of haar omgeving. Bij vragen krijg ik innen korte tijd duidelijk antwoord. Nieuws heb ik ontvangen aan het begin en hoop in de komende tijd frequent iets te horen, te lezen of te zien van hoe het gaat. Van harte aanbevolen!

Hele fijne organisatie!

Ik sponsor nu een paar maanden een kind en het sponsorprogramma gaat geweldig, ik krijg tekeningen en een seintje als ze weer bijna jarig is! In een woord geweldig!

Ondanks dat ik er nog niets van heb gezien, geloof ik dat jullie goede dingen doen.

Doordat mijn moeder altijd betrokken geweest is bij Woord en Daad, weet ik dat het een goede, betrouwbare organisatie is. Eerlijk gezegd had ik wel iets keer (mogelijkheid tot) interactie verwacht met mijn sponsorkind. Ik ben zelf ook lang op reis geweest, waardoor ik misschien mogelijkheden over het hoofd gezien heb. Ik zal me daar nog eens in verdiepen in de hoop ook iets van hem te horen.

efficient

Very direct en efficient.

Goede communicatie en leveren verzorgd werk

Snel en duidelijke afhandeling.

correct

De contacten via de mail vinden we fijn. Het is goed om op de hoogte te blijven van bv schoolrapport, en omstandigheden in Colombia. Dit geeft een stukje betrokkenheid.

Sinds mijn eerste sponsorgeld géén enkel contact meer.

De info over sponsor zijn en over Wislet was oké. Maar alles gaat stilzwijgend en zonder contact verder. Ik blijf met vragen zitten. Is mijn pakket voor Wislet aangekomen in Gorinchem en doorgestuurd? Heeft Wislet het ontvangen? Wanneer kan ik post uit Haïti verwachten? Ik wil graag contact over en (soms) van Wislet en duidelijkheid wat ik hiervan kan verwachten. Ik merk zo niks van "mijn" kindje.

Beste Lia, Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer dat u met vragen blijft zitten, we willen u graag verder helpen. U kunt er vanuit gaan dat uw pakket in Gorinchem is aangekomen als u deze niet retour heeft ontvangen. Wij zullen deze doorsturen naar onze partnerorganisatie. Deze pakketten kunnen wij volgen en u kunt er zeker van zijn dat deze ook bij onze partnerorganisatie aankomt. Helaas kunnen wij niet garanderen dat u hoort wanneer uw post bij Wislet is aangekomen, omdat de post per school nog gesorteerd en rondgebracht wordt. Daarnaast hebben wij veel kinderen in ons sponsorprogramma, waardoor wij nog niet per kind een bevestiging kunnen sturen van de ontvangen post. Op dit moment zijn wij bezig met het verbeteren van de poststroom tussen kind en sponsor, zodat sponsors snel wat van hun sponsorkind horen. U kunt er vanuit gaan dat Wislet minimaal 2 keer per jaar post zal sturen naar u, maar omdat dat vaste schrijfmomenten en de post lang onderweg is weten wij ook niet exact wanneer deze bij ons binnenkomen. Daarnaast ontvangt u jaarlijks een nieuwe foto en een voortgangsrapport. Mocht u tips hebben over de sponsoring en correspondentie, wilt u die dan aan ons doorgeven? Alvast dank daarvoor! Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Hartelijke groet - Team Sponsoring

We krijgen altijd trouw de brieven van onze sponsorkinderen, er is ook altijd voldoende informatie bij. Zelf ben ik via school (Calvijn College) meerdere keren met Woord en Daad op reis geweest naar diverse projecten (Bangladesh, Filipijnen en Colombia), dat gaf een goed beeld over de partner organisaties.

Altijd vlot geholpen

Altijd al financieel kinderen gesteund

be blessed

Van Susmita hebben we nog geen ervaring. Van de andere kinderen is de beleiding bij u in goede handen. We vinden het fijn, dat deze kinderen onderwijs krijgen uit Gods Woord.

Goede voorlichting voor het sponsor programma

Op familie dagen een kindje gesponsord. Kregen goed uitleg over programma. Ook later bij vragen werden we goed geholpen.

Good!

Goede zorg voor de armsten van de wereld. Betrokken en barmhartig!

Spijksedijk 16

4207 GN Gorinchem

Over Woord en Daad

Via het sponsorprogramma ontvangen zo’n 30.000 kinderen toegang tot christelijk onderwijs, maaltijden en medische zorg. Dankzij de steun van zo'n 23.000 sponsors. Contact 0183 - 611800 [email protected]