Een goed produkt

Hoewel er een klein probleempje ontstond bij het bestellen is dat fantastisch opgelost. Ik ben tevreden en mijn negen- jarige kleinzoon helemaal.

Ik heb nog niets ontvangen

Ik heb in november een bestelling gedaan, maar nog niets ontvangen.

Goed en snel geleverd

Cadeau voor kerst maar ziet er goed uit en was snel in huis.

De bal was na een dag kapot

De soccerbal is waarschijnlijk lek van binnen en wil niet pompen dus slechte ervaring

Ontvangen zoals beloofd

X

Alles vlotjes zoals het hoort

Comfort aan de beschrijving , snel en mooi ingepakt

Snelle levering. Nog geen ervaring met de bal maar van iemand anders gehoord dat hij goed bevalt.

Zelf gespaard voor de bal. Ben er super blij mee.

Heel goede service

Handvat was stuk van minisoccerbal . Kon gelukkig los handvat bestellen. 1 plus verzendkosten is in verhouding best duur. Kreeg ik tot mijn verrassing 2 toegestuurd. Daar was ik erg blij mee !

Heel leuk product, kind is er blij mee. Kwaliteit valt wat tegen, na 2 dagen al slijtageplekken op de bal en het handvat is niet zo stevig en valt snel uit elkaar.

Alles naar wens!

Goede omschrijving van het product op de website. Product snel en naar wens ontvangen. Je wordt op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, fijn!

Zeer tevreden over het product en de service!

3 x de minisoccerbal met 100 gratis oefeningen besteld om cadeau te geven. Helaas zaten de flyers voor de 100 gratis oefeningen niet in het pakket. Na 1 mail werd het geregeld en netjes nagestuurd. Fijne communicatie.

Mijn zoontje vindt het fantastisch!

De bal was er snel en zoon heeft deze meteen gebruikt en nog niet weggelegd. Gebruikt het om kunstjes te leren/oefenen maar ook wanneer hij boos is dan schopt hij enkele keren op de bal en dit helpt.

Leuke bal en super goede service!

2 ballen besteld voor mijn kinderen, 1 verkeerde kleur ontvangen, maar nadat ik hierover had gemaild kreeg ik meteen alsnog de juiste kleur toegestuurd. Heel netjes en super snel, bedankt!

Ik had een bal besteld die snel geleverd werd, maar helaas lek bleek te zijn. Na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik snel een begripvolle reactie en hebben ze dezelfde dag een nieuwe bal opgestuurd. Prima service.

Leuk oefenspeelgoed, en zorgt voor veel speelplezier!

snelle levering en een leuke aanbieding!

Snelle levering, bal ziet er goed uit

In verband met 5 dec de bal nog niet kunnen gebruiken. Levering was in ieder geval heel snel en verzorgd

Topservice

Donderdag besteld, vrijdag aangekomen, netjes verpakt

Besteld en snel op tijd geleverd

Keurig en snelle service !

Keurig en snelle service !

Super snelle service! Ook naar België!

Binnen de 2 dagen geleverd ,bal nog op pompen en je kan beginnen met de 100 bijgeleverde oefeningen

Correcte afhandeling

Perfect afgeleverd zoals voorgesteld