Snelle levering, goed produkt

Kinderen zeer tevreden

Zeer leuk ‘speelgoed’ Stevig materiaal Correcte levering

Hele snelle levering

Overnachting overtroffen

Snel geleverd, mooi met een filmpjes via internet kan ik alles opzoeken en zelf oefenen. Blij mee

Zeer snel geleverd

Besteld en binnen 2 dagen binnen Mooi product

Bal oals omschreven, alleen de verpakkingsdoos mist

Leuke speelse bal. Misten alleen de eigen verpakkingsdoos. Dit was namelijk een cadeau. Omdat de bal los in een doos kwam zullen wij nu creatief moeten zijn om hem leuk aan te kleden.

Kan nog niet beoordelen

Nog niet ontvangen

Snelle levering en goede service

Iets in de bestelling was mij onduidelijk, kreeg zelfs op zondag gelijk reactie en verduidelijking.

Leuke bal en snelle levering

De minisoccerbal zal zeker een success zijn hier in huis. Snelle levering!

Geweldig artikel

Het houdt mijn zoontje lekker bezig. Hij kan binnen met de bal spelen en hij wordt er ook nog eens behendiger van. Hij vindt het helemaal geweldig en pakt de bal het liefst meteen als hij wakker is. Bijkomend voordeel is dat hij in de natte, koude dagen minder achter een scherm zit

Doen wat ze beloven

Snel en doen wat ze beloven

Topproduct

snelle levering en kids zijn er super blij en actief mee

Goede snelle levering goed product. Helaas werkt de iOS app niet!

Goede service en snelle levering! Handvat ontbrak en werd na mail meteen extra verzonden.

Snel en netjes verpakt

Zoals de foto als omschrijving, zo ontvang je ook het product. Top!!!

Super goede service, en zeer vriendelijk geholpen. Denken echt mee met de klant! Ik ga Minisoccerbal zeker aanbevelen!

Voldoet aan de verwachtingen

Super snelle service!

Slecht

2 ballen gekocht. Waarvan er 1 al niet op te pompen was en de andere nadat mijn zoon hem twee keer gebruikt had het touw er af was geknapt.

Heb de soccerbal besteld en binnen een week had ik hem binnen. Ben er zeer tevreden over

Slechte ervaring

Kreeg de bal snel binnen maar bij het pompen bleek hij niet opgepompt te kunnen worden door waarschijnlijk een gaatje in de bal, de lucht komt er weer uit. Hierover telefonisch contact opgenomen, ik werd niet vriendelijk geholpen en leek het als of het aan mij lag. Verder moest ik een mail sturen en dit er in vermelden. Dit heb ik netjes gedaan maar geen reactie terug mogen ontvangen.

snelle bestelling en goede kwaliteit

het product kwam snel aan

Een trap en het knopje van het touwtje was stuk!

Mijn dochter heeft een tijd moeten wachten op deze bal, maar na één trap was het knopje losgeschoten van het touwtje en dus niet meer bruikbaar. Zwaar teleurgesteld kind!

De jongens hebben er veel plezier van

Er gaat geen dag voorbij dat de jongens niet met de minisoccerbal aan het oefenen zijn. Heel blij mee, zo blijven ze in deze tijd toch lekker met de bal bezig 😊⚽️

Goed product en snelle levering.

De bal brengt veel plezier bij mijn zoon van 12 in deze tijd. De kwaliteit is prima en de snelle levering ook. Top dus.

37 Reelaan Enschede 7522LS