Zeer goed ennsnelle reactie op je vragen

Zit er goed uit snelle levering

De levering was snel , maar niet compleet. Volgens de site zou er ook een handig rugzakje twv€7,95 bijzitten. Deze zat helaas niet in de doos mee verpakt.

Geweldige bal om je skills mee te verhogen

Binnen 1 dag al bezorgd. Goede kwaliteit bal, mooie felle kleuren ook. Heerlijk om binnen en buiten bezig te zijn met diverse oefeningen. Ik ben overigens wel benieuwd wanneer de IOS app het weer doet.

Life saver op vakantie

Onze zoon kan de hele dag door voetballen. Tijdens het wachten op de trein of vliegtuig of tijdens een wandeling in de stad.

Snelle levering leuk product.

Leuk voor de Kids om mee bezig te zijn. Enig minpuntje vind ik dat de handgreep erg makkelijk en snel uit elkaar valt. Op deze wijze moet je iedere keer de juiste lengte bepalen.

Al na één nachtje slapen kun je lekker ballen.

Alles ging zeer vlot. Prima.

De bal is goed maar de bezorging minder.

De bestelling had enkele dagen vertraging maar dat komt door de corona crisis. Toen ik het pakket binnen kreeg was hij aan een zijde al opengemaakt zonder dat ik er zelf aan had gezeten. Ik vond dit wel een beetje raar maar ik liet het maar voor wat het was. Toen ik het pakketje openmaakte was de bal al opgepompt ( normaal is de bal niet opgepompt. ) Het handvat dat aan de bal zit kan je op lengte instellen. Mijn handvat was wel al beschadigd en de bal was opgempompt dat niet hoort dus ik heb een gevoel dat me bal tweede hands is. Als ik dit had geweten had ik de bal waarschijnlijk niet gekocht. Maar al met al de bal zelf is een goede en handige manier om te leren of je voetbal kunsten te verbeteren.

Goeie kwaliteit, mis de app

Jammer dat je pas achteraf te horen krijgt dat de app niet werkt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn kinderen zijn erg blij met de minisoccerbal en zijn er praktisch mee vergroeid op dit moment 😀

Superleuk!

Mijn zoon van 9 vindt het heel leuk en is de hele dag aan het oefenen 😊

Prima trainings attribuut

Ik zie meteen veel plezier bij het gebruik van de minisoccerbal als kinderen er mee aan de slag gaan.

Snel nodig als prijs voor de RODA ‘23 challenge! In deze tijd heel belangrijk!!!

Cadeau voor ons neefje

We hebben de mini soccerbal online gekocht en laten bezorgen, ivm geen verjaardag ivm het coronavirus. Het cadeau werd de volgende dag al bezorgt bij ons neefje voor zijn verjaardag, top dus. Hij is er super blij mee en oefent er elke dag mee.

Een must-have in deze Corona tijd!

Ideaal voor buiten en binnen, zeker nu in deze Corona tijd.

Super aanbieding, nu ook een bal voor m'n dochter gekocht, kan ze samen met grote broer oefeningen doen buiten in deze g Corona tijd

Super voor de ontwikkeling voor het balgevoel

Het is een mooi product om het balgevoel te ontwikkelen, en leuk speelgoed om mee te spelen. Inderdaad wel teleustellend dat de app het niet doet..

Jammer dat je na de bestelling pas te horen krijgt dat de app niet werkt

Voor mijn zoontje juist gekozen voor een wat duurdere soccerbal ivm de app die erbij geleverd zou worden. Pas bij levering kreeg ik de melding dat de app niet werkt. Het was mijn inziens klantvriendelijker geweest de klant hierover vooraf te informeren en evt klant een korting aan te bieden.

idee is fantastisch

Mijn zoon speelt er erg graag mee, ikzelf ben wat minder enthousiast wegens geen app op apple App Store, handvat is erg fragiel

Prima dienstverlening

Eerste levering liep een beetje mis, nl foute kleur van bal nr 2. Geen probleem tot omwisseling, echter liet de Belgische post wat op zich wachten, last minute werd een nieuwe opgestuurd op 23/12 en zowaar kwam het reeds op 24/12 in te ochtend aan bij ons... maw perfect net op tijd om onder de kerstboom terecht te kunnen komen... oef vanavond 2 gelukkige zonen! nogmaals dank aan het team!

Goeie kwaliteit, mis de app

Verzending en verpakking allemaal hartstikke goed!! Kan geen gebruik maken van de app... Dat is erg jammer. Ik hoop dit snel wordt opgelost. Kwaliteit is prima.

Optijd Goed verpakt Een leuke ervaring

Mijn zoon is zeer tevreden , het handvat is een probleem en is in mijn ogen niet echt degelijk. De app voor Apple is niet beschikbaar en dat is jammer , ik heb er een mail voor gestuurd en deze zou over enkele dagen terug beschikbaar zijn in de App Store .

Mijn zoon is tevreden,!

Snelle service, mijn zoon was zeer blij ermee.. Wel jammer dat het handvat snel stuk was door te laten vallen... Mooie kleuren, leuke uitvinding

Supersnelle levering

Snelle levering en goed verpakt, kleinzoon is er heel erg blij mee

Super service!

Snelle, adequate en uiterst vriendelijke reactie op gestelde vraag.