op tijd geleverd en tevreden van de kwaliteit

tijdig en tevreden

Goed voor het balgeveoel

Netjes op tijd geleverd was ook keurig verpakt. Ook werkt de gratis APP goed en zijn de instructie filmpjes duidelijk. het balletje is van goede kwaliteit.

Goed voor het balgeveoel

Gewoon goed en snel geleverd

Gewedig

Goed advies en snelle correcte levering

Snel besteld en geleverd top service

Goede kwaliteit van de bal

Makkelijk te bestellen snelle levering

Nieuwe handvat is slecht (houdt alleen met tape)

Bal is bekend en ok. echter handvat en ander onderdeeltjes niet ok. Gaan los!

Makkelijk en snel

Het bestellen ging makkelijk en de levering was keurig volgens afspraak.

Bezorging keurig netjes op tijd. Dank u wel !!!

Zie bovenste regel.

Zeer tevreden.

Gemakkelijk online te bestellen en zeer snelle levering.

Snelle Levering en goede service

Snelle Levering en goede service

Niet makkelijk met pompen. Is nog zonder lucht. En de handvat aan touw meteen los gegaan.

Jammer dat je het thuis moet pompen. En dat het niet al opgepomt is.

Snelle levering en goede service!

Nog niet ontvangen

Nog geen beoordeling, hopelijk komt ie voor donderdag?

Goede kwaliteit en snelle levering

Besteld en 2 dagen later in huis op afgesproken tijd. Goed product en goede prijs-kwaliteit verhouding

Donderdag besteld zaterdag binnen. Mijn zoontje vind het helemaal leuk. Alleen het handvat is wel een dingetje. Koortje ingekort en een haar elastiekje er omheen gedaan zodat deze blijft stevig blijft zitten. Verder een prima en leuk balletje.

Goed en snel contact Vriendelijk Goede prijs kwaliteitsverhouding

Leuke bal

Goede snelle levering. Dochters gingen er gelijk aan de gang. We kregen alleen de app pas na 3 dagen werkende.

De app met de oefeningen werkt niet

De app gedownload op een android telefoon. De toevoeging van de oefeningen leek ons juist zo leuk! Helaas is de app disabled. Jammer dat ik dat niet eerder wist.

Handvat gelijk kapot

We hebben hebben met smart op het balletje zitten wachten, maar helaas ging het gelijk al kapot. Het touwtje schiet door het handvat heen.

Slechte start

Goede snelle levering. Het touwtje liet echter vrijwel meteen los van het handvat.

Bestelling goed afgeleverd.

Pakje keurig verzorgt afgekomen. Ervaring met de bal hebben we nog niet. Onze kleinzoon krijgt de bal pas op 3-08!

Goede service. Kapotte bal gekregen, maar direct een nieuwe toegestuurd gekregen

Prima service en snel!

Gewoon prima