Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Ik heb hier een trainingsband voor mijn hond gekocht. Ik kreeg snel na betaling een orderbevestiging. Daarna kreeg ik een mail met de vraag of ik een wit of zwart exemplaar wilde (geen keuze mogelijk bij bestellen). De volgende dag ontving het product thuis. Degelijke uitvoering, veel mogelijkheden en eenvoudige handleiding. Direct na 1x dragen was een schroefje kwijt (kennelijk had ik deze niet strak genoeg ingedraaid want daarna is het niet meer gebeurd). Ik heb Petstore toen gevraagd of ik deze bij kon bestellen omdat mijn hond nogal actief is en de kans dat dit vaker zou gebeuren aannemelijk was. Ik kreeg ze toegestuurd en hoefde er niet voor te betalen. Hoe aardig is dat! Al met al hele goede ervaringen met Petstore. Een aanrader!

Ruim assortiment,snelle levering

Blafband gekocht

Snelle levering.. En ontzettend fijn dat ze bezorgen in 't buitenland in ons geval Oostenrijk.. Er zijn weinig nl bedrijven die willen leveren. Dus helemaal top

Goede service en advies

Niet tevreden over een product, zonder problemen een ander product geleverd. Super service

Heel vriendelijke begeleiding

De kattenbak is een droom om enkele dagen gemakkelijk te zijn. Echter is hij niet erg geschikt voor katten van 10 kg. Ze kan haar niet draaien dus alles op de grond naast de kattenbak. Helemaal geurloos is hij niet. Voor de begeleiding en antwoord op mijn vragen ben ik zeer tevreden.

Nieuw cover besteld voor mijn inoppet honden wagen Er stond online een rode op de site maar ik wilden graag een grijzen ik ben het gaan na vragen en en heb hem keurig in het grijs mogen ontvangen echt super

Goede service met juiste prijs/kwaliteit verhouding.

top ervaring

goeie behandeling top contact en prima ervaring groet jan

In alle opzichten betrokken medewerkers en heel helpend bij een calamiteit met gekochte trainingsba

Door deze ervaring met my Petstore zal ik bij de volgende artikel zeker weer bij deze winkel gaan bestellen. Heb groot vertrouwen op goede srvice.

Top medewerking!

Had een product "per direct" nodig en daarvoor zijn ze onder in de kast gedoken om te kijken of er toevallig nog een was en ......... ja hoor, direct opgestuurd, volgende dag ontvangen. Dat noem ik nog eens service!

Snelle levering, op de hoogte gehouden van levering

top service

Zeer goede service! Vragen worden goed en snel beantwoord.

Snel, laagdrempelig en goede service

Eenvoudig bestellen en snel geleverd. Helaas mistte er iets in de verpakking. Iets wat ik niet Petstore kan verwijten maar de fabrikant. Petstore een mail gestuurd met het probleem. Hierop werd direct gereageerd en gehandeld. Een dag later had ik de rest. Top service!

Op tijd geleverd , alles was netjes alleen de bal voor de hond was heel anders dan op de foto, dat was het enige teleurstellende.

Super snel en perfect te volgen hoever het bestelde artikel is

goede service en snelle afhandeling

een aanrader

Goed product en zeer snel geleverd.

Goed product aan schappelijke prijs en geleverd op de beloofde datum.

Mijn ervaring met Petstore was super, zeer tevreden over service en afhandeling. Prijs kwaliteit verhouding goed. Ondertussen één product stuk gegaan. Direct omgeruild onder garantie. Top.

nette en snelle levering

goed product en snel geleverd.

Prettig. Vriendelijke mensen. Aandacht. Alles aanwezig in de store

Super service!

Heb een trainingsband gekocht voor onze hond, levering was snel. Echter geen NL-Gebruiksaanwijzing. Na een week kreeg ik hem in een vriendelijke mail, geheel vertaald, wat een service!! Zeker een aanrader.

Snelle levering goede prijs

Een mooie webshop met grote keus, kwaliteit tegen een goede prijs en snelle levering

Service zonder gezeur

Ik had een blafband besteld. Binnen een week ontbrak een stroompinnetje op de ontvanger. (vrij wilde hond) Gemaild voor een extra setje omdat de blafband anders niet te gebruiken is. Ik ontving alleen rubbertjes. Na reclamatie ontving ik een enveloppe met een scheur erin en verder leeg. De derde zending was zodanig verpakt dat er niets fout kon gaan. Mijn blafband is weer compleet en het bedrijf heeft mijn verhaal geen moment in twijfel getrokken. Er is mij dan ook niets in rekening gebracht terwijl er natuurlijk wel verzendkosten waren. Dit heb ik ervaren als perfecte service

Super goed

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Ik kreeg gisteren avond via tracking status van DHL het bericht dat het adres incorrect was. Begrijp er helemaal niets van. Jullie service is heel goed.

Goede klantenservice!

Prijs, kwaliteit en afhandeling prima!

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan info@mypetstore.eu