Vergeten te versturen

Met spoed besteld ,waren ze het vergeten te versturen. Daarna post nl in gebreken gebleven.

Levertijd was 2x zolang als aangegeven.

Levering lukte niet binnen de aangegeven dagen. Anders gaf ik 5 sterren. Verder echt tevreden.

Snel en correct

Snel en correct

Transactie naar tevredenheid afgehandeld

Ik kocht een item om een apparaat te repareren, het item paste niet en ik heb het zonder problemen retour kunnen zenden.

levering viel tegen vier dagen zitten wachten op product

had meer verwacht

Goedendag, ten tijde van bestellen stond de levertijd van dit type hondenvoer op 1-4 werkdagen. Deze is keurig binnen de aangegeven levertijd geleverd. Jammer dat u de brokken niet lekker vind en u de aangegeven levertijd niet heeft gezien.

Goed afgehandeld

Levering van produkt was wat aan de late kant.

Waardeloos

Halsband voor de hond besteld wat overigens goed ging. Helaas was de halsband te klein dus netjes retour gestuurd.. geen bericht dat ze het ontvangen hebben , gemailt maar moesten track en trace ...tja die is weg en krijg nu steeds herinnering van afterpay... telefonisch niet te bereiken ...dus als dit opgelost is bestel ik er niets meer

U bent zelf verantwoordelijk voor het bewaren van de track en trace. Dit dient als bewijs van verzending en aflevering. Als het pakket bij ons was aangekomen dan hadden wij de bestelling uiteraard geannuleerd en AfterPay hiervan op de hoogte gesteld. Advies is dan ook om toch even goed te zoeken naar de track en trace zodat we sowieso kunnen zien of het pakket inderdaad is verzonden en wat er bij PostNL is gebeurd met het pakket. Verzender is altijd verantwoordelijk voor een pakket. Wij hebben uw klacht per mail keurig beantwoord en u bovenstaande informatie gestuurd.

Vlotte levering

Bestelling na 3dgn aangekomen gelijk het op de site staat

Netjes verzorgd en snel geleverd!!

Zie hierboven

Slecht

Voor een product met levertijd van 1-2 werkdagen meer als een maand moeten wachten. Helpdesk telefonisch niet te bereiken. Klantenservice enkel via mail te bereiken, waarna je na 2 dagen pas een antwoord krijgt. In die mails wordt er vanalles beloofd, wat niet wordt nagekomen. Bepaalde vragen die ik stel aan de klantenservice worden gewoon genegeerd. Kortom van het begin tot het einde een slechte ervaring, ga niet meer bestellen via my petstore.

Goede site overzichtelijk Al paar keer besteld altijd alles netjes gekregen. En snel geleverd.

Wel oke

Op zicht wel snel alleen ontbrak er 2 dingen . Telefonisch niet bereikbaar mail bericht gestuurd geen terug ontvangen producten lagen 2 dagen later producten ontvangen. Tip telefonisch en mail wat verbeter puntjes. Besteling beter na kijken met leveren.

Snelle levering en het product voldoet aan de verwachtingen.

Top.

Alles suuuper !! Bedankt :)

Heel goed.

Alles op tijd. Netjes etc

Op tijd geleverd, precies wat ik bestelde 👍🏼

Bestelling netjes geleverd

Een blaftrainingsband gekocht voor onze mechelaar.nu 2 dagen en merk nu al verbetering in haar blaffen .positief tot nu

Goede/snelle service alleen product beschadigt afgeleverd.

Ik heb afgelopen week een placemat gekocht voor onder de voer- en drinkschaal van onze kleine viervoeter. De bestelling, betaling en afhandeling van de bestelling ging erg snel en gemakkelijk. Helaas bij het ontvangen van het product de volgende dag bleek het flink beschadigt in de doos te zitten. Ik heb via de email contact opgenomen met MyPetstore en wacht geduldig af op een reactie en een juiste oplossing.

Slecht

Geen contact, een berichtje via mail chat is helemaal niets Juluie zijn heel slecht te benaderen.

Goedendag, uw mail is op 19 september keurig beantwoord met enkele vragen van onze kant. Hier hebben wij geen reactie meer op mogen ontvangen. Uw beoordeling is dan ook jammer om te lezen aangezien wij wel gereageerd hebben.

Houden zich niet aan afspraak

Voor oudere mensen is de bestelling en retour sturen een probleem

Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering.

Levering iets vertraagd maar verder prima! 👍

Trainingshalsband voor de hond besteld. Levering iets vertraagd (volgens email) maar netjes netjes verpakt en met een Nederlandse beschrijving erbij! Al met al dus tevreden! 👍🐕😊

Prima product

Op tijd ontvangen

Zeer snel verzonden. En erg netjes verpakt

Goede ervaring aanrader

Product is net zoals beschreven, mijn hond is er erg enthousiast over. Vlotte levering. Ben tevreden.