Snel geleverd ondanks dat het overal druk is vanwege corona. Bij het artikel stond al vermeld dat voor 17.00 uur de volgende dag geleverd word maar ook dat ze vanwege corona de levertijd niet volledig konden garanderen. Daar heb ik begrip voor. Voer kwam uiteindelijk dagje later.

Verkeerde omschrijving product + geen reactie mail

Ging specifiek op zoek naar corrigere9halsband waarmee gezwommen kan worden. Op site staat bij de omschrijving: de hond kan er mee zwemmen. In de handleiding thuis staat van niet! Aangezien ik verkeerd ben voorgelicht wil ik niet zelf voor de retourkosten opdraaien dus een mail gestuurd waar ik geen reac9op krijg. Erg slecht.

dag erna in huis en prima mail contact

Katastrophe

Die Lieferung erfolgte zügig. Leider war das Produkt defekt. Der Lieferant antwortet nicht auf emails und verweigert die Annahme der Retoure. Unseriös? Meine Empfehlung: Finger weg!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sie weigern sich, den Artikel selbst zurückzugeben, weil Sie der Meinung sind, dass dies zu lange dauert. Sie fordern einen neuen Artikel an, ohne dass wir den alten Artikel überprüfen können

Goed en snel

Onduidelijke service

Product nog niet ontvangen

Goedendag, levertijd van dit artikel bedroeg 1-5 werkdagen. Bestelling is geplaatst op 10 maart. uiterlijke leverdatum is dan 17 maart. Het artikel heeft u ruim binnen de 5 werkdagen ontvangen.

Goede service en snelle levering

Ik had een vraag en die werd gelijk beantwoord. Zeer goede service en mijn bestelling is snel geleverd. Top!

Ik heb het product nog steeds niet ontvangen!

Slecht!

geen levering

Ik had zeker geen slechte ervaringen maar nu gaat het mis. Wacht op een trainingshalsband, krijg mail en app dat dit is verzonden. Trackentrace volgt niet, pakket ook niet. Zo jammer dat communicatie moeilijk is. Als je mailt standaard een reactie dat er binnen 48 uur contact is. Via de app ook niet snel een reactie of helemaal geen. Ik heb nu een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil hebben, ik wacht nog op een reactie ...

Waardeloos!!

Ik heb een trainingshalsband voor mijn hond besteld; 1-2 werkdagen levertijd; na 4 dagen nog niets ontvangen. Je kunt ze niet bellen. Reactie op mail duurt ook lang. Vervolgens zouden ze het uitzoeken. Dat was 3 dagen geleden; nog niets gehoord. Dus niets ontvangen en geld kwijt; misschien komt het nog goed maar de communicatie met dit bedrijf is echt slecht. Iets verkopen is niet moeilijk; het gaat erom hoe de service is als er iets mis gaat ( wat altijd kan natuurlijk). Dit scoort bij dit bedrijf voor mij een vette onvoldoende,

zeer goed

Goede service en product

na mijn e-mail meteen antwoord

Dacht dat ze mijn bestelling vergeten waren maar ik had niet goed gelezen dat het pas na 21 februari verzonden zou worden ,mijn fout dus. Na mijn e-mail meteen een vriendelijk antwoord.

Ben zeer tevreden

Heb de trainingsbanden on half 2 s nachts besteld en had ze een dag later in huis. Helemaal top👍👍👍👍

Mijn ervaring is voor 95% ok

ik moet het produckt nog testen spijtig dat er geen uitleg bij is en dat het meer of een week geduurd heeft voor het is aangekomen

Zondag besteld en met een levertermijn van 1 à 2 werkdagen op donderdag nog niets ontvangen

De heren komen hun levertermijn duidelijk niet na. De mails staan bij mij, zoals ze eerder vermeldden NIET in de spam. Ik kreeg wel op maandag een mail met daarin de melding dat het pakketje verzonden was. Dit was ook het laatste contact. De beloofde track en trace kwam er niet. Het pakketje al evenmin. Ik wacht er nog steeds op. Duidelijk aan vorige reviews is het verzenden niet hun sterkste kant. Hopelijk is de na service dit wel. De beoordelingsmail kregen we dus al wel. (Geen goed idee, als deze arriveert voor de zending zelf!) Trouwens, bij andere webwinkels lukt dit wel. Gisteren 19u30 elders een fietstas besteld (Nederland) en vandaag om 12u10 keurig door PostNL in België bezorgt. Zo zie je maar: HET KAN

Niet normaal

Heb het 27 januari besteld en na nog eens telefonisch kontakt 13 februari ontvangen . Dus ......noit meer

Goedendag, zoals u ten tijde van bestellen heeft kunnen lezen stond de levertijd van de stroomband op 13 februari. U heeft ons op 13 februari dan ook een mail gestuurd dat u het pakket heeft ontvangen (13 februari) en wilde retourneren.

Wat een shit bedrijf

Na bestelling die niet doet, retour gemeld en gestuurd, word pakket geweigert, hoop mail verkeer, waar tijden overheen gaan, krijg je retourlabel van hun toegestuurd, die je gelieve eerst moet betalen voor dat je jet kunt downloaden, reactie van bedrijf, dat is niet de gang van zaken, excuus voor ongemak, jammer dat u niet te vreden bent. Eerste en gelijk laatste keer hier wat besteld

Goedendag, het pakket heeft u na een onjuist adres gestuurd. Hier kunnen wij helaas niets aan doen, Wij hebben u na mailcontact binnen 24 uur een retourlabel gestuurd waar ons adres al op stond voor geprint, De retourkosten voor dit artikel zijn in dit geval voor u omdat u gebruikt maakt van het herroepingrecht.

Aanrader. Snel geleverd.

Wacht nog steeds op mijn verzending

Dikke bagger site, Heb maandag voor 17:00 besteld en dan word het nog dezelfde dag verzonden staat op de site!!! Nou tis inmiddels woensdag 21:00 nog geen reactie, nog geen bestelling nog geen track en trace geen antwoord om mijn mail. Etc Maar je krijgt wel een beoordelings formulier Nou dan vul ik die even in. Wat een slechte service

Beste Arjan, het product is dezelfde dag nog verzonden. Zoals ook al reeds in de mail is aangeven en is bevestigd door uzelf is alle info in de spambox terecht gekomen.

Niet kunnen leveren, wel correct afgehandeld

Ik had een trainingshalsband besteld,waar er nog eentje van in voorraad was. Heb bericht gehad dat hij verzonden was maar uiteindelijk bleek dat het verzendbedrijf het pakket kwijt was. Binnen een goeie week zou ik hem toch krijgen, bovendien zou ik 10% korting krijgen en de verzendkosten retour. Ik kreeg na een aantal dagen echter bericht dat de container in China nog moest vertrekken. Om reden dat het daardoor nog enige tijd zou kunnen duren, voordat ik de band zou ontvangen, heb ik gevraagd het bedrag dat ik betaald had terug te storten. Binnen drie dagen had ik mijn geld terug. Netjes afgehandeld.

Netjes ben erg tevreden

Ik heb 2 blafbandjes gekocht en het werkt super , geen geblaf meer sinds dien , Zeker aan te raden

Zeker aan te raden

Prima ervaring

Bestel 2 schepnetten van 12 cm en krijg 1 van 8 cm

Krijg niet wat je besteld

Goedendag, u heeft inderdaad het verkeerde artikel ontvangen en wij hebben u vandaag direct de juiste maten toegestuurd en toegezegd dat u het schepje van 8cm mocht houden als compensatie.

Tot nu niet goed, geven geen reactie op mijn mail inverband met retour zending.

Heb training band hond gekocht,na ontvangst van de band voldoet die niet aan mijn eisen en wil hem retour sturen. Wat ik al zeer moeilijk vind inverband met alle dingen die je moet doen om iets terug te sturen. (Kan toch ook gewoon met een retour label sturen met order nummer lijkt mij) maar goed contact gezocht via de mail ,zou worden gereageerd binnen 48 uur nu dik drie dagen verder nog steeds geen reactie 🙁

Goedendag, uw mail is keurig dezelfde dag beantwoord. Graag uw spambox controleren. Op onze website staat duidelijk vermeld dat u niet op goedkeuring hoeft te wachten voor het retourneren. U mag altijd zonder opgaaf van reden iets retour sturen. Moeilijk om te retourneren is het zeker niet. Stappenplan staat op onze site vermeld: 1. retour melden via mail 2. artikel samen met pakbon retour sturen.