gewoon goed

snelle afhandeling en er miste iets maar dat was binnen 3 dagen ontvangen

prima service snelle verzending

snelle verzending goede kwaliteit prima verpakt

buggy opnieuw verstuurd is goed opgelost ben er blij mee en ook mijn pup

3 januari grote honden buggy besteld was zei de bezorger afgegeven bij de buren maar was niet zo want ze was in een instelling al 6 weken en volhouden de bezorger dat het daar was afgegeven is door de bezorger niet goed gegaan is na 10 dagen na onderzoek een nieuwe bezorgt dat was wel klasse de andere waar is deze is gebleven toen de andere nieuwe kwam werd deze op de stoep gezet bezorger liep al weg slordig als je iets koop moetje de gene die het heeft besteld aan de deur afgeven en de koper er voor tekenen vind ik de my petstore heeft het verder netjes opgelost

Dag Fia, na uitgebreid onderzoek en klacht bij de pakketdienst DPD waar het pakket 6 januari geleverd zou zijn, maar niet is aangekomen hebben we 16 januari een tweede buggy naar je toegestuurd welke op tijd voor je nieuwe puppy is geleverd. We denken dat we hiermee een goede en passende oplossing hebben geleverd. We stellen het enorm op prijs om hiervoor een nette beoordeling te krijgen. Dit lag buiten onze macht en is ons inziens geen 1 waard. Linda MyPetstore

Super goede klantenservice

Wij hadden een Trainingshalsband voor onze hond gekocht. We zijn erg tevreden over het product. Helaas waren we een pinnetje verloren. We kregen gratis en snel nieuwe pinnetjes opgestuurd!

Bestelling is de volgende dag bezorgd...wat ze ook beloven.Service vindt ik uitstekend. Ga vanaf vandaag altijd bij hun bestellen.

Goed product op tijde geleverd

Goeie service snel geleverd Niks te klage

Goede service!

Mooie prijzen, snelle levering en goede service

Tot volle tevredenheid!

Na onze derde antiblafband kwamen we via onze plaatselijke Hondenschool bij My Petstore. Na mail contact kregen we telefonisch deskundig advies.Deze anti blafband is een succes.

Behulpzaam, niet te flauw (coulant), snel antwoord op vragen en snelle bezorging

Had een keer een tril-halsband gekocht die niet beviel. Ondanks dat ik ‘m dus wel een paar keer gebruikt had, mocht ik het na iets van 3 maanden gewoon nog ruilen tegen iets anders (wel uiteraard in nieuwstaat). Maar dat klantvriendelijke loont zich dan ook, want bij dit soort winkels kom ik altijd terug. Of ik raad ze van harte aan. Ik ben dus erg tevreden.

Kundig en behulpzaam

Al diverse keren goed advies gekregen! De zender van de trainingshalband was stuk, we konden zonder probleem een losse zender bestellen! Binnen een week hebben we hem al in huis.

Goed en optijd

Hele fijne ervaring

Snelle en keurige reactie op mijn vraag. Artikel ook razendsnel verzonden. Niets dan goeds als het gaat om mijn ervaringen.

A

Heb nog niks aangekregen dus kan geen ervaring geven tot nu toe

Helemaal goed

Geleverd zoals besteld, gewoon goed.

Goed product en snelle levering

Goed product snelle levering

Product zoals omschreven.

Snelle levering en reactie

Bestelde artikel had een een te korte band voor de nek van onze Duitse Herder dit per mail aangegeven en gelijk langere bandjes opgestuurd gekregen echt perfecte service!

Super snelle levering

Voor onze hondjes werkt de blaf band niet. De Petshop is een toffe webshop met goede service.

Super service!

Snelle verzending

Bizonder goed

Doen precies wat besteld is, producten bijzonder goed

Stuurde in de avond een mailtje met een vraag en de volgende ochtend meteen een hulppakket reactie. Aanrader!

Бърза доставка и чудесен избор на артикули .

Добре организирано .

• Бихте ли ни препоръчали? Yes

Alles correct verlopen

De bestelling correct en snel verlopen

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan [email protected]