nette en snelle levering

goed product en snel geleverd.

Prettig. Vriendelijke mensen. Aandacht. Alles aanwezig in de store

Super service!

Heb een trainingsband gekocht voor onze hond, levering was snel. Echter geen NL-Gebruiksaanwijzing. Na een week kreeg ik hem in een vriendelijke mail, geheel vertaald, wat een service!! Zeker een aanrader.

Snelle levering goede prijs

Een mooie webshop met grote keus, kwaliteit tegen een goede prijs en snelle levering

Service zonder gezeur

Ik had een blafband besteld. Binnen een week ontbrak een stroompinnetje op de ontvanger. (vrij wilde hond) Gemaild voor een extra setje omdat de blafband anders niet te gebruiken is. Ik ontving alleen rubbertjes. Na reclamatie ontving ik een enveloppe met een scheur erin en verder leeg. De derde zending was zodanig verpakt dat er niets fout kon gaan. Mijn blafband is weer compleet en het bedrijf heeft mijn verhaal geen moment in twijfel getrokken. Er is mij dan ook niets in rekening gebracht terwijl er natuurlijk wel verzendkosten waren. Dit heb ik ervaren als perfecte service

Super goed

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Ik kreeg gisteren avond via tracking status van DHL het bericht dat het adres incorrect was. Begrijp er helemaal niets van. Jullie service is heel goed.

Goede klantenservice!

Prijs, kwaliteit en afhandeling prima!

Goede service!

Eerste blafband werkte niet, toen netjes een andere opgestuurd gekregen die het wel doet. Top!

Na klacht over defecte halsband goed geholpen

Na het melden van een defecte blafband, zeer goed geholpen. Zonder probleem ontvangen we een nieuwe. Zeer klantvriendelijke vrouw!

Ze hebben een uitstekende service. Heb een artikel aangeschaft die niet werkte en deze werd meteen de volgende dag omgeruild zonder extra kosten in rekening te brengen.

Fantastisch!!!!!!

Via de mail contact gehad over een bestelling! Werd super/ snel/erg aardig en begripvol op gereageerd! Ontzettend blij met de oplossing!!!!!!

Goede snelle service

Had iets besteld maar dat was toch niet wat ik wilde. Teruggestuurd en kreeg vrijwel meteen een bericht dat ze het geld teruggestort hebben.

Geen woorden voor

Snelle levering,snelle reactie en super goede klanten service.

Redelijk snelle levering.

De levering was redelijk snel maar had sneller gekund, voor de rest een 9 voor de extra beschrijving.

Super klantgericht.

Had een deel van set besteld. Toen kreeg ik mail of dit de bedoeling was of ik dacht de hele set te bestellen. Ik had me inderdaad vergist en dacht de hele set te bestellen. Dit hebben ze direct opgelost. De volgende dag was het geleverd. Top!

Super webwinkel

Super webwinkel. Niet duur, goed en vriendelijk advies en contact met klantenservice. Levertijd is snel.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snelle levering, ook een snel antwoord op mijn vraag. Ook tevreden over het produkt. Er zat alleen een engelstalige gebruiksaanwijzing bij, maar men had er zelf een nederlandse vertaling bij gedaan!

Het is keurig opgelost. Geruilt en deze werkt uitstekend. Geen klachten meer. Ga zo door.

Snelle reactie

Ervaring van kenissen alles positief

perfect en heel snel geleverd top

snelle levering en super afgehandeld

super

super

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en vooral de zeer goede service

Super maakte mijn bestelling compleet

Ik had alleen een zender besteld en geen halsband. Ze hebben mij hier op attent gemaakt. Ze aangegeven dat ik dan een fout heb gemaakt en ze hebben me netjes geholpen zodat ik alles heb wat ik nodig heb.

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan [email protected]