Prettige website, goede uitleg over de produkten

Goed geholpen.

Iedereen was behulpzaam. Alles verliep heel vlot.

Goede ervaring Had een vraag over het product Kreeg meteen antwoord

Wat een topservice!

Bestelling geplaatst, echter niet compleet in mijn nadeel. Direct een reactie of het wel klopte wat ik bestelde? En vulde het aan zodat we geen extra verzendkosten hoefde te betalen. Dat noem ik nog eens meedenken met de klant! Top!

Top service en klantvriendelijkheid

Ik ben buitengewoon tevreden met de service en klantvriendelijkheid van My Petstore. Ik ben zelfs verrast met een tweede ontvanger als service van de zaak. petje af! Hartelijk dank en ik kom graag bij jullie terug zodra ik iets nodig heb voor mijn dieren.

Oplossingsgericht, vriendelijk, persoonlijk, deskundig, snel

Toen we een vraag hadden over een product, reageerde tot onze verbazing de eigenaresse van de webshop zelf. Zij had gezien dat onze vraag, zonder dat we dat wisten, ging over een onvolkomenheit in de website nadat deze zeer recentelijk was aangepast. Direct nam deze eigenaresse een beslissing in ons voordeel en in haar nadeel, nam daarbij ook nog ons schuldgevoel daarover van ons weg en voorzag ons (digibeet als we zijn) ook nog van gebruikers adviezen die niet in de gebruiksaanwijzing vermeld werden! Webwinkel onpersoonlijk? Nou, in dit geval dus alles behalve! Complimenten!

Goede kwaliteit en geweldige service.

Er ontbrak eerst een adapter. Ik mailde daarover en meteen dezelfde dag kreeg ik al antwoord. Binnen een week had ik de gewenste adapter ontvangen !

Prima. Ik had geen T&T ontvangen dus een mail gestuurd. Binnen een uur antwoord terug dat men er achteraan ging en ik zou zsm meer horen. Dst is ook zo gegaan.

Snelle leveri g, goed product

Had de blafband snel in huis, ondanks de kerstdrukte. Werkt goed

Doet wat het moet doen

Na een foutje bij levering , heel vlug en correct recht gezet .een dikke pluim aan de verkopers

Alles volgens afspraak keurig geregeld.

Levering keurig volgens afspraak en besteld apparaat voldoet aan de (omschreven) verwachtingen. Aan te bevelen.

Snelle levering super blij

prima geholpen, snel en effectief!

Ik ben snel en goed geholpen, naast het feit dat er doorgevraagd werd waardoor ik het juiste product bestelde!

prima service

was makkelijk te bestellen, moeten nog beginnen met het werken met de band.

Uitstekende

Goed verpakt goed product,

slecht al 14 dagen op bestelling aan wachten

slecht

Goedemorgen, helaas hebben wij geen invloed op de pakketdienst. Er is een extreme vertraging bij Belgische B-post door de lockdown van winkels. We hebben u vrijdag als oplossing een tweede zending toegestuurd. De reden om ons hiervoor met een 1 te beoordelen is spijtig, helaas hebben wij hier geen schuld aan en hebben veelvuldig getracht met de pakketdienst het op te lossen. Met diervriendelijke groet, MyPetstore - Online Dierenwinkel

Zeer snelle en goede klantendienst

super

super website, reliable and fast

Zeer klanrvriendelijk

Het product bleek na een paar weken niet te voldoen. Zonder problemen geld terug! Ke

Snelle service en goede verhouding tussen prijs en kwaliteit

Snelle service en goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.

Heel goed bevallen

Makkelijk betalen met Ideal en heel snel geleverd

snel en efficiënte service

direct reactie bij het stellen van een vraag. prima klantenbeleving!

Snelle service maar helaas niet helemaal goed

Ik ben blij met de snelle service. Ik zou al contact op nemen. Het beeldscherm is niet pas. Ik krijg halve cijfers. Dit is niet handig. De 1 zie je niet . De 2 de voorste en dwarse streepjes. T lijkt wel of hij al eens gebruikt is. Ook o.dat de halsband aan channel 2 is en niet op 1 Wat kan ik hier aan doen. Vriendelijke groeten Annalies Abma

Snelle levering. En had er zelf een briefje bij omdat de gebruiksaanwijzing engels was. En als ik t dan vertaald wou hebben moest mailen.

Niet tevreden, zonder problemen terugbetaald, sterk!

Kijk hierboven

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan [email protected]