Niet tevreden, zonder problemen terugbetaald, sterk!

Kijk hierboven

snelle levering, nette producten

Snelle levering van nieuwe producten. Product kwalitatief goed. Garantie afhandeling kan sneller. Wel goed afgehandeld en volledig vergoed.

snelle service

doen er iets aan om het probleem op te lossen

ik heb een reismand gekocht en de kleur is niet zoals ik heb besteld

de kleur die ik heb besteld was roze met grijs.deze is roze met donker roze.maar ik heb hem niet terug gestuurd omdat ik hem de zelfde dag nog nodig had.dus nu zal ik deze dan toch moeten houden wel jammer ieder geval.

Tevreden over de nieuwe webshop

De oude eigenaar had er een zooitje van gemaakt. Uiteindelijk heeft de nieuwe eigenaar het netjes opgelost met mij en is mijn geld terug gestuurd.

Wat een goede service

In april heb ik een correctie band voor mijn hond gekocht die ik netjes ontving. Sinds vorige week laadde hij niet op en heb ik gemaild naar klantenservice. Dezelfde dag nog antwoord gekregen met advies en verzoek om antwoord. Aangezien dit niet werkte, weer contact gezocht en direct kreeg ik antwoord dat ik een nieuwe band zou krijgen welke de volgende dag al bezorgd werd. Mijn complimenten voor de goede zorg en snelle afhandeling.

Geweldige service

Nadat ik een mail gestuurd had over een kapotte halsband van onze trainingshalsband, dezelfde dag reactie en actie! Binnen 1 week werd er een nieuwe band gestuurd om de kapotte te vervangen. Super service!

Misleidend webshop en slechte service

Ben al lange tijd aan het wachten op mijn bestelling. Het product moest nog nageleverd worden. Na een aantal weken nog niks ontvangen of gehoord. Maar op de website staat dat de artikel nog wel op voorraad is? Ook nog steeds geen reactie op mijn berichten gehad.

Goed advies ontvangen op mail, snel ontvangen en tevreden

Sorry dat ik het zeg hoor maar ..... waardeloos

Ben ik een zeur, dacht het niet. Op de website staat dat je het product de volgende dag in huis hebt als je het vóór 17 uur hebt besteld. Dus op 25 februari voor de 1e keer hondevoer besteld rond 9.00 uur en betaald met Ideal. Op 28 februari heb ik het ontvangen. Van mij krijgt iedereen een 2e kans dus opnieuw een bestelling gedaan op 24 maart om 10 uur en weer met Ideal betaald. Vandaag 27 maart krijg ik bericht dat het pakket is aangemeld bij Post NL. Als ALLES MEEZIT heb ik het hondenvoer dus zaterdag in huis. Zoals gezegd als alles meezit want het kan zomaar maandag worden. Zal ik ze nog een 3e kans geven.... ik weet het niet

Snel geleverd ondanks dat het overal druk is vanwege corona. Bij het artikel stond al vermeld dat voor 17.00 uur de volgende dag geleverd word maar ook dat ze vanwege corona de levertijd niet volledig konden garanderen. Daar heb ik begrip voor. Voer kwam uiteindelijk dagje later.

Verkeerde omschrijving product + geen reactie mail

Ging specifiek op zoek naar corrigere9halsband waarmee gezwommen kan worden. Op site staat bij de omschrijving: de hond kan er mee zwemmen. In de handleiding thuis staat van niet! Aangezien ik verkeerd ben voorgelicht wil ik niet zelf voor de retourkosten opdraaien dus een mail gestuurd waar ik geen reac9op krijg. Erg slecht.

dag erna in huis en prima mail contact

Katastrophe

Die Lieferung erfolgte zügig. Leider war das Produkt defekt. Der Lieferant antwortet nicht auf emails und verweigert die Annahme der Retoure. Unseriös? Meine Empfehlung: Finger weg!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sie weigern sich, den Artikel selbst zurückzugeben, weil Sie der Meinung sind, dass dies zu lange dauert. Sie fordern einen neuen Artikel an, ohne dass wir den alten Artikel überprüfen können

Goed en snel

Onduidelijke service

Product nog niet ontvangen

Goedendag, levertijd van dit artikel bedroeg 1-5 werkdagen. Bestelling is geplaatst op 10 maart. uiterlijke leverdatum is dan 17 maart. Het artikel heeft u ruim binnen de 5 werkdagen ontvangen.

Goede service en snelle levering

Ik had een vraag en die werd gelijk beantwoord. Zeer goede service en mijn bestelling is snel geleverd. Top!

Ik heb het product nog steeds niet ontvangen!

Slecht!

geen levering

Ik had zeker geen slechte ervaringen maar nu gaat het mis. Wacht op een trainingshalsband, krijg mail en app dat dit is verzonden. Trackentrace volgt niet, pakket ook niet. Zo jammer dat communicatie moeilijk is. Als je mailt standaard een reactie dat er binnen 48 uur contact is. Via de app ook niet snel een reactie of helemaal geen. Ik heb nu een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil hebben, ik wacht nog op een reactie ...

Waardeloos!!

Ik heb een trainingshalsband voor mijn hond besteld; 1-2 werkdagen levertijd; na 4 dagen nog niets ontvangen. Je kunt ze niet bellen. Reactie op mail duurt ook lang. Vervolgens zouden ze het uitzoeken. Dat was 3 dagen geleden; nog niets gehoord. Dus niets ontvangen en geld kwijt; misschien komt het nog goed maar de communicatie met dit bedrijf is echt slecht. Iets verkopen is niet moeilijk; het gaat erom hoe de service is als er iets mis gaat ( wat altijd kan natuurlijk). Dit scoort bij dit bedrijf voor mij een vette onvoldoende,

zeer goed

Goede service en product

na mijn e-mail meteen antwoord

Dacht dat ze mijn bestelling vergeten waren maar ik had niet goed gelezen dat het pas na 21 februari verzonden zou worden ,mijn fout dus. Na mijn e-mail meteen een vriendelijk antwoord.

Ben zeer tevreden

Heb de trainingsbanden on half 2 s nachts besteld en had ze een dag later in huis. Helemaal top👍👍👍👍

Mijn ervaring is voor 95% ok

ik moet het produckt nog testen spijtig dat er geen uitleg bij is en dat het meer of een week geduurd heeft voor het is aangekomen

Zondag besteld en met een levertermijn van 1 à 2 werkdagen op donderdag nog niets ontvangen

De heren komen hun levertermijn duidelijk niet na. De mails staan bij mij, zoals ze eerder vermeldden NIET in de spam. Ik kreeg wel op maandag een mail met daarin de melding dat het pakketje verzonden was. Dit was ook het laatste contact. De beloofde track en trace kwam er niet. Het pakketje al evenmin. Ik wacht er nog steeds op. Duidelijk aan vorige reviews is het verzenden niet hun sterkste kant. Hopelijk is de na service dit wel. De beoordelingsmail kregen we dus al wel. (Geen goed idee, als deze arriveert voor de zending zelf!) Trouwens, bij andere webwinkels lukt dit wel. Gisteren 19u30 elders een fietstas besteld (Nederland) en vandaag om 12u10 keurig door PostNL in België bezorgt. Zo zie je maar: HET KAN

Hoofdstraat 277 1611 AG Bovenkarspel

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan [email protected]