Filters

1

Zondag besteld en met een levertermijn van 1 à 2 werkdagen op donderdag nog niets ontvangen

De heren komen hun levertermijn duidelijk niet na. De mails staan bij mij, zoals ze eerder vermeldden NIET in de spam. Ik kreeg wel op maandag een mail met daarin de melding dat het pakketje verzonden was. Dit was ook het laatste contact. De beloofde track en trace kwam er niet. Het pakketje al evenmin. Ik wacht er nog steeds op. Duidelijk aan vorige reviews is het verzenden niet hun sterkste kant. Hopelijk is de na service dit wel. De beoordelingsmail kregen we dus al wel. (Geen goed idee, als deze arriveert voor de zending zelf!) Trouwens, bij andere webwinkels lukt dit wel. Gisteren 19u30 elders een fietstas besteld (Nederland) en vandaag om 12u10 keurig door PostNL in België bezorgt. Zo zie je maar: HET KAN

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet normaal

Heb het 27 januari besteld en na nog eens telefonisch kontakt 13 februari ontvangen . Dus ......noit meer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, zoals u ten tijde van bestellen heeft kunnen lezen stond de levertijd van de stroomband op 13 februari. U heeft ons op 13 februari dan ook een mail gestuurd dat u het pakket heeft ontvangen (13 februari) en wilde retourneren.

1

Wat een shit bedrijf

Na bestelling die niet doet, retour gemeld en gestuurd, word pakket geweigert, hoop mail verkeer, waar tijden overheen gaan, krijg je retourlabel van hun toegestuurd, die je gelieve eerst moet betalen voor dat je jet kunt downloaden, reactie van bedrijf, dat is niet de gang van zaken, excuus voor ongemak, jammer dat u niet te vreden bent. Eerste en gelijk laatste keer hier wat besteld

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, het pakket heeft u na een onjuist adres gestuurd. Hier kunnen wij helaas niets aan doen, Wij hebben u na mailcontact binnen 24 uur een retourlabel gestuurd waar ons adres al op stond voor geprint, De retourkosten voor dit artikel zijn in dit geval voor u omdat u gebruikt maakt van het herroepingrecht.

10

Goed

Aanrader. Snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Wacht nog steeds op mijn verzending

Dikke bagger site, Heb maandag voor 17:00 besteld en dan word het nog dezelfde dag verzonden staat op de site!!! Nou tis inmiddels woensdag 21:00 nog geen reactie, nog geen bestelling nog geen track en trace geen antwoord om mijn mail. Etc Maar je krijgt wel een beoordelings formulier Nou dan vul ik die even in. Wat een slechte service

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Arjan, het product is dezelfde dag nog verzonden. Zoals ook al reeds in de mail is aangeven en is bevestigd door uzelf is alle info in de spambox terecht gekomen.

8

Niet kunnen leveren, wel correct afgehandeld

Ik had een trainingshalsband besteld,waar er nog eentje van in voorraad was. Heb bericht gehad dat hij verzonden was maar uiteindelijk bleek dat het verzendbedrijf het pakket kwijt was. Binnen een goeie week zou ik hem toch krijgen, bovendien zou ik 10% korting krijgen en de verzendkosten retour. Ik kreeg na een aantal dagen echter bericht dat de container in China nog moest vertrekken. Om reden dat het daardoor nog enige tijd zou kunnen duren, voordat ik de band zou ontvangen, heb ik gevraagd het bedrag dat ik betaald had terug te storten. Binnen drie dagen had ik mijn geld terug. Netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes ben erg tevreden

Ik heb 2 blafbandjes gekocht en het werkt super , geen geblaf meer sinds dien , Zeker aan te raden

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeker aan te raden

Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
2

Bestel 2 schepnetten van 12 cm en krijg 1 van 8 cm

Krijg niet wat je besteld

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, u heeft inderdaad het verkeerde artikel ontvangen en wij hebben u vandaag direct de juiste maten toegestuurd en toegezegd dat u het schepje van 8cm mocht houden als compensatie.

1

Tot nu niet goed, geven geen reactie op mijn mail inverband met retour zending.

Heb training band hond gekocht,na ontvangst van de band voldoet die niet aan mijn eisen en wil hem retour sturen. Wat ik al zeer moeilijk vind inverband met alle dingen die je moet doen om iets terug te sturen. (Kan toch ook gewoon met een retour label sturen met order nummer lijkt mij) maar goed contact gezocht via de mail ,zou worden gereageerd binnen 48 uur nu dik drie dagen verder nog steeds geen reactie 🙁

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, uw mail is keurig dezelfde dag beantwoord. Graag uw spambox controleren. Op onze website staat duidelijk vermeld dat u niet op goedkeuring hoeft te wachten voor het retourneren. U mag altijd zonder opgaaf van reden iets retour sturen. Moeilijk om te retourneren is het zeker niet. Stappenplan staat op onze site vermeld: 1. retour melden via mail 2. artikel samen met pakbon retour sturen.

10

goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden klant

goede service, snelle levering, speciaal voer voor onze ierse setter (brokken van yourdog) goedkoper als bij andere aanbieders, goede communicatie en track en trace waar pakket zich bevindt..

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit, Aardige website.

De kwaliteit van de aangeboden spullen is goed. De website is overzichtelijk. Nadeel is dat de beloofde leverdatum niet wordt nagekomen. (Dagen te laat alle keren dat ik bestelde)

  • Aanbevelen? Ja
7

Duurt lang voor probleem opgelost is

Hoop dat het juiste bestelde artikel binnen kort geleverd wordt Had verkeerde artikel gekregen,. Nog maar even wachten met beoordeling. Nu bericht gekregen dat ze gaan versturen. Kan nog niet zeggen of ik jullie aanbeveel Het probleem netjes opgelost en het juiste artikel gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ontvangen

Na de nodige mailtjes , bleek het pakketje bij pdf kwijt geraakt, opnieuw verstuurd, bij d e buren op nr 90 geprobeerd te bezorgen en niet op 90 A. Nog geen pakket. Wederom opnieuw verstuurd, en nu toch ontvangen. Jammer dat dit z o moeizaam is verlopen, waar het ook maar fout is gegaan. Tip aan my pet store, spring niet gelijk in de verdediging, maar probeer het op een vriendelijke manier op te lossen. Trainingsdag werkt prima overigens.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedendag, dank voor uw bericht. Wij hebben u gisteren een mail gestuurd dat wij contact zouden opnemen met de koerier en u vandaag iets zouden laten weten. U heeft vandaag dan ook bericht van ons gehad dat wij morgen een nieuwe stroomband gaan opsturen en dat wij de verzendkosten gaan terugbetalen ter compensatie. Wij hebben uw mailtjes keurig binnen de 24 uur beantwoord. Uw reactie wat betreft dingen afschermen vinden wij uiterst bijzonder. Echter wensen wij u veel succes met het trainen van uw hond. Mocht u nog vragen of tips willen dan horen wij het graag.

10

Snel geleverd en naar verwachting

Goede ervaring snel en het goede product.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed, snel, leuke site, mail snel beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snel geleverd, goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Goede betrouwbare website, heb mijn ( allereerste bestelde) product op de aangegeven tijd ontvangen, zowel fijn zijn als ik het ook bij een postNL afhaalpunt op zou kunnen halen zodat ik er niet voor thuis hoef te blijven. Het product werkt zoals omschreven, heel fijn om zo relaxed te kunnen wandelen met de 🐶.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Kwam op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
5

Het bestelde artikel voldeed niet aan mijn verwachtingen.

Geen ervaring omdat ik het artikel direct heb geretourneerd. Reden: geen nederlandse instruktie ( wel zeer noodzakelijk )en het geheel geen proffessionele uitstraling.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima!

Prima! Op tijd geleverd,goede producten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering. Prima produkt.

Wij hebben CBD olie 4% besteld voor onze kat. Ivm zware pijnen waarvoor hij al 24 uurs medicatie krijgt. Met dit erbij kijkt die weer blij. Laat zich niet meer onder sneeuwen door de andere katten. En als over 5 weken alles goed gaat, gaan we kijken, is in overleg met de dierenarts, om de zware pijnmedicatie van de dierenarts af te bouwen. Tot nu toe heel blij met dit product.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hoofdstraat 277

1611 AG Bovenkarspel

468700109

[email protected]

Over My Petstore

Van de huisdierenwebshop MyPetstore (www.online-dierenwinkel.eu) is de activa sinds 15 mei 2020 in het bezit van Blue Orange Business - My Petstore. U krijgt vanaf deze datum met Linda als eigenaar te maken. Ons doel is om op een eerlijke wijze dierenvrienden te helpen met mooie producten. Onze opdrachten zijn te herkennen aan ORD55555 (vijf cijfers achter ORD). Als u vragen hebt dan kunt u een mailbericht sturen aan [email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.