Helaas niet goed

Hadxeen neuspiercing van magneet maar deed niets. Weggegooid geld

snel, voordelig

Helaas niet helemaal het product dat ik zocht maar dat lag niet aan Feestcenter.nl.

na 3 weken bestelling nog steeds niks ontvangen en geen contact mee te krijgen

bijna 3 weken geleden een bestelling gedaan en nog steeds niks ontvangen. Ze zijn onbereikbaar en reageren niet op emails.

Niet ok

Produkt online was anders dan ontvangen

Super goede service en zeer snelle levering!!

Super top nagels staan super gaaf .

Superwinkel

Mooi product en snelle levering

Leveren goede kwaliteit spullen ,ga zo door.

Goede levering van spullen.

geweldig

bestellen, betalen, bezorgen. alles volgens afspraak!

Goede prijs en op tijd geleverd

Leuk assortiment, op tijd geleverd en goede prijs

Snel ontvangen en goed geïnformeerd.

Blij met spulletjes en de snelle levering!!

Retouren

Verzendkosten betalen en retour kosten betalen.

Snel en prima

Snel en goed voor de prijs van het product.

Er was goed contact over mijn bestelling. Ze konden het niet op tijd leveren dus ik heb heel netjes mijn geld terug gehad. Top

Ronduit slecht

Ik heb een pak gekocht van 35€. Kwaliteit is relatief in orde voor dat geld. Ik heb nergens een maattabel gevonden, dus ik heb het pak in Large besteld. Uiteraard is deze nu veel te groot, dus ik heb eigenlijk 35€ weggegooid. Op de website stond: Voor 20:00u besteld is volgende dag geleverd. We hebben deze besteld omstreeks 19:55, wat bij mijn inziens nog steeds voor 20:00u is. Ik heb deze dinsdag besteld, maar vrijdag pas aangekregen.

Wel op voorraad, maar toch niet op voorraad

Bestelling gedaan van carnavalspakken. Stond op voorraad, was toch niet op voorraad. Zonde! (Het geld wel snel terug trouwens, wat dat betreft prima).

MAKEN HUN BELOFTES NIET NA

OP DE WEBSITE WAS ER GENOEG VOORRAAD ALS IK HET VERKLEEDPAKJE BESTELDE MAAR WAS BLIJKBAAR NIET IN VOORRAAD ZODAT IK HET NIET TIJDIG TOEKREEG !

Goed.

Bestelde spullen worden snel bezorgd.

prima kwaliteit

Er werd op de site wel aangegeven wanneer er voor 20.00 besteld was, het de volgende dag in het zou zijn. Dit was alleen niet zo maar voor de rest netjes geleverd

Zeer goed georganiseerd bedrijf

Goed geholpen, snelle reactie, en direct verzonden.

Valse beloftes wat betreft leverdatum

Ik bestelde dinsdagavond na 20u een pak voor Carnaval. Aangezien het carnavalfeest op de school van mijn zoontje al op vrijdag was, was ik blij dat ze nog op donderdag konden leveren. Daarom bestelde ik voor 20€ een carnavalspak wetende dat mijn zoon dit vrijdag nog kon dragen. Helaas kreeg ik woensdag nooit een verzendbevestiging. Bellen naar de klantenservice kon niet want het was te druk. Na een mailtje kreeg ik snel het antwoord dat het pak uiterlijk ZATERDAG pas bij mij zou geraken, te laat dus. Had ik dat geweten, dan had ik ergens anders besteld. Ergens waar men WEL levert op de beloofde leverdatum.

Slecht

2weken voor carnaval bestel...krijg een mail dat niet op voorraad is en 14 feb weer in magazijn word verwacht en dan zo snel mogelijk op sturen. Het is inmiddels de 20ste nog steeds niks krijg niks terug in mn mail en telefonisch niet bereikbaar. Ik moet het vandaag hebben anders wil ik mijn geld terug

Beste Rob, Bedankt voor je bericht. Helaas hebben de kostuums vertraging opgelopen vanuit de leverancier, van wie wij zeer afhankelijk zijn bij niet voorradige producten. Morgen kunnen wij deze kostuums bij je leveren. Aangezien je het vandaag wil hebben, heb ik de bestelling geannuleerd en het bedrag teruggestort. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Team Feestcenter

geen goede comunicatie

bestelling niet ontvangen comunicatie niet geweldig late reactie dure verzendkosten al met al geen ontvangst van mn bestelling en klantenservice reageerd niet op vragen tot nu toe

Beste Joshua, Bedankt voor je review. Wij hebben in totaal vier keer gereageerd op je e-mails. Ook hebben wij nadat je een artikel geannuleerd hebt, dit eruit gehaald en het bedrag teruggestort. Toen het pakketje daarna niet traceerbaar was, hebben we het resterende bedrag ook teruggestort. Betreffende de verzendkosten, staat dit duidelijk op onze pagina beschreven en ben je hier zelf akkoord mee gegaan tijdens het plaatsen van een bestelling. Bij bestellingen onder de €15 rekenen wij handelingskosten van €2,95 (boven de €15 komen deze te vervallen). Door de carnavalsdrukte kan het zijn dat de reacties iets later kwamen en hiervoor willen wij onze excuses aanbieden. Een fijne carnaval toegewenst. Team Feestcenter.nl

niet telefonisch bereikbaar

Vervelend dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn (wegens drukte) en ik geen track en trace heb voor het pakket wat vandaag geleverd wordt (gisterochtend besteld). Ik wacht af..

Tevreden😊

Ik heb voor voor de eerste keer een kostuum besteld op deze site. De maat klopte, het kostuum zag er precies hetzelfde uit en zat lekker. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle bezorging