Lijm imitatie oog plakte niet

Had nog even snel iets nodig voor Halloween. Even op Google gekeken en kwam bij Feestcenter uit. Hierop 's avonds besteld zodat het de andere dag afgeleverd zou worden. Jammer werd een dag later. Bij het plaatsen van het imitatie oog getracht de bijgeleverde lijm te gebruiken.. Helaas plakte niet en oog viel telkens naar beneden. Hierop werd met leukoplast en verband het oog op zijn plaats gehouden.

Niet geleverd binnen de aangegeven tijd

Grote halloweenbestelling gedaan en omdat 1 product van de vele toch niet leverbaar was, maar de hele bestelling “on hold” gezet waardoor het niet meer geleverd kon worden voor Halloween. Totaal niet zakelijk dus. Heb alles kunnen annuleren, hoop stress op laatste moment. Zij hun geld kwijt en een ontevreden klant erbij die niet snel nog een keer zal bestellen hier. In plaats dat ze het product achterwege hadden gelaten of vervangen hadden, hebben ze dus niet handig gehandeld.

Opgedroogde lijm

Toen ik de verpakking open maakte was de lijm al helemaal hard. Waardoor ik dus nog lijm moest gaan kopen.

Ik heb hier besteld omdat ik het de volgende dag nodig had.

Er werd aangegeven dat er gelijk de volgende dag bezorgd kon worden. Dat is de reden dat ik hier heb besteld. Voor 20 uur bestellen is de volgende dag in huis. Ik bestelde 19:50 en het kwam de volgende dag. Erg blij mee. Kwaliteit is prima.

Blij verrast met aanbod en prijs/kwaliteit verhouding.

Ik kwam per toeval op site van Feestcenter en was blij verrast met het uitgebreide assortiment. Ik heb zelfs meer besteld dan ik van plan was! De levering was vlot en keurig. De kwaliteit is zoals je verwacht van feestkleding van die prijs; goed gemaakt, maar alleen voor carnaval. (ha ha)

Makkelijk besteld en snel verstuurd

Goede afhandeling order

Product is precies zoals omschreven. Bezorgd in goede staat.

Goeie, snelle service

Ik had op een avond besteld, het was de volgende dag al in huis. Prijs is naar kwaliteit, tevreden.

Verkeerde kostuum gestuurd

Verkeerde kostuum gestuurd beetje jammer maar te dicht op halloween om te ruilen beetje jammer !

Goede levering, slecht product?

Ik had een latex-derde-oog besteld voor een Halloween feestje. De levering was heel goed en kwam - zoals beloofd- de volgende dag binnen. Alleen de bijgesloten "liquid adhesive" was solide bij het openmaken van de verpakking waardoor ik snel een oplossing moest verzinnen om het latex oog alsnog aan mijn huid te hechten. (Het goedje opwarmen hielp ook niet).. Misschien heb ik iets verkeerd gedaan maar het was al met al vervelend en heeft er toe geleid dat ik het product niet goed heb kunnen gebruiken en ik halverwege het feest mijn "kostuum" verloor in het toilet.

Alles was goed

Zeer snelle levering

Besteld en binnen 2 dagen binnen. Super service.

Opzich goed

Prima alleen spijtig dat je retour pakket zelf niet bekostigen

Op de vrijdag mijn pakketje besteld en zaterdag om 10.15 was het pakketje al binnen. Super snelle service! Alles was netjes verpakt en compleet. Ik ben tevreden.

Heel blij

Ik was op zoek naar haarbloemen, die heb ik hier gevonden. Juiste grootte en kleur. Niet duur en de volgende dag al binnen. Kortom: heel blij.

Goede ervaring

Snelle levering en snel reactie na vraagstelling.

Snel, goed en niet duur

Goed gesorteerd bedrijf

Tegen goede prijzen!!

alles geregeld zoals staat op de website

Goede site en doet wat er word beloofd

Een product geleverd dat stuk was, na een mail meteen een nieuwe opgestuurd gekregen.

Makkelijk en snel

Site ziet er leuk uit maar komt helaas niet helemaal over een

Ik heb een masker wélke niet helemaal past valt eigenlijk te groot maar ga hem zelf maar aanpassen

Niet zoals verwacht

De tutu was veel doorzichtiger dan op de foto. Levering was wel super snel, de volgende dag werd het al geleverd.