Fijne webwinkel, Roel heeft me goed geholpen.

Spullen retour gestuurd, na ruim 2 weken nog steeds geen refund mogen ontvangen...

Plaatje voldoet niet aan de inhoud.

De verhouding van de foto (boa) en de inhoud valt erg tegen. Had meer volume verwacht.

Slecht

ik heb ongeveer 10 euro betaald voor een slinger dat helemaal verkleurd was

Kleding ruim twee weken te laat bezorgd, geen telefonisch contact mogelijk

Er wordt aangegeven voor 20:00 besteld, morgen in huis. Mijn pakket deed er ruim twee weken over. Festiviteit is allang geweest. Formulier op website ingevuld dat, indien het pakket nog verzonden moest worden, dit niet meer hoefde. Toch verzonden. Ik hoop dat er nog contact gezocht wordt, kosten voor retourzending ga ik niet op mij nemen. Telefonisch niet te bereiken. Wat een teleurstelling!

De zoekfilter werkte prima. Iniedergeval voor mij zoekopdracht

Fijn. De zoekfilter werkte prima. Iniedergeval voor mijn zoekopdracht

Niet geleverd volgens principe " vandaag besteld, morgen in huis"

Bovenstaand heeft natuurlijk ook met de feestdagen te maken. Maar ik heb donderdag 26 december (2e kerstdag) besteld wat ik zondag de 29e wilde gebruiken en pas dinsdag de 30e kreeg ik bericht van verzending. Het pakket zelf kwam nog later. Wel ruim assortiment met goede prijzen. Als ik weer iets nodig ben zal ik nog een keer een poging doen.

Te lang wachten op mijn bestelling

Op de site staat voor 20.00 uur besteld (bij de info 19.00 uur) volgende dag in huis, en dat is volgens mij niet bijna een week. Groot verbeterpunt; maak je beloftes voor leveren waar... Geleverde artikelen zijn overigens prima!

Super snelle levering

Super snelle levering Betaalbaar en goede kwaliteit

Beloftes niet nakomen

Bestelling gedaan op 25 december, 3 januari (te laat) pas geleverd gekregen. Op de website wordt groot gepromoot dat als je voor 16:00 uur besteld je het de volgende dag binnen hebt. Ik begrijp dat er sprake is van zon- en feestdagen, maar dan moet je niet zulke beloftes doen. Ze sturen het tenslotte zelf pas 30 december op! Vervolgens schrijf je een mail om voor een retourformulier en dan krijg je als reactie dat het zeer duidelijk op de website heeft gestaan. Wat totaal niet waar is, met als gevolg moet je de order zelf terugsturen op eigen kosten. Absurd.

Matig

Je moet zelf overal achteraan bellen. Van producten die er niet meer zijn storten ze wel meteen het geld terug. Telefoon opnemen duurt ook erg lang, heb wel 20 minuten aan de lijn gehangen(met de melding;u bent de eerst wachtende) en heb later maar eens teruggebeld.

Men zeg wat men doet en doet wat men zegt.

Levering was erg snel.

Zeer slechte ervaring, ivm niet op tijd leveren bestelling

Op de website staat: voor 20.00 uur besteld is morgen in huis. Het werd morgen en de dag erna en de dag daarna. Mailcontact leverde de informatie op dat er een besteld onderdeel niet op voorraad was. Afleveradres veranderd naar huisadres zodat het op zaterdag geleverd kon worden. Nadrukkelijk gevraagd om alles wat er wel was uiterlijk vrijdag voor 17.00 uur te versturen omdat de eerste voorstelling op maandagochtend zou zijn. Niks geleverd op zaterdag, niet op maandag (eerste voorstelling dus met in de haast geknutselde alternatieven gedaan). Dinsdag gebeld: er bleek nog steeds niets verstuurd te zijn dus de hele bestelling gecanceld want de 2e en 3e voorstelling waren op dinsdagochtend en dinsdagavond. Bijzonder teleurstellend.

Snelle levering en duidelijke website

Fijne winkel om te shoppen. Omschrijving klopt met wat je verwacht!

De zilveren kettingen zijn goed. De rode niet

De zilveren kettingen zijn mooi. De rode zijn niet goed geverfd. Bij de helft van de rode kettingen zie je gedeeltelijk zwarte sterren. Erg jammer

Verrast door de hoogte verzendkosten.

Het pakketje werd de volgende dag aangeboden, prima. Ik vind echter de verzendkosten van 7,95 behoorlijk!

Snel, handig en goede service

SLECHTE ervaring

Ik heb een (grote) bestelling geplaatst op Maandag (met spoed, want woensdag had ik alles nodig). Er stond dat het binnen 24 uur bezorgd zou worden.. echter op dinsdag niks ontvangen. zelfs geen bericht. dus toen ik er ZELF achteraan heb gebeld heb, werd duidelijk dat niet alle producten op voorraad waren. Toen heb ik de trade-off gemaakt dat het beter is om de producten die niet voorradig waren buiten beschouwing te laten. Uiteindellijk is de bestelling pas woensdag laat in de middag (echt net op tijd) bezorgd . Mijn vraag: als een bestelling niet wordt verstuurd, waarom ontvang ik hier geen bericht van ? informatie en communicatie is key!

Goex

Snelle levering .goede sevice.

netjes geleverd

Kleding was precies hetzelde als op de afbeelding, alles keurig verpakt in hoezen

zoals beloofd en snelle levering

snelle levering en product zoals plaatje

Prima en snel

Producten waren prima en op tijd. Wel erg kwetsbaar. Kwaliteit mag wat beter

Heel goed en snel je wordt up to date gehouden

Het is altijd afwachten wat je ontvangt. Prettige site en de tussentijdse informatie over het bezorgmoment is erg fijn. Hele snelle service en korte wachttijd.

Snel, goed, duidelijk.

Duidelijke informatie, goede beschrijvingen, snelle levering en goede voortgangsinformatie.