Snel besteld, snel geleverd en netjes verpakt.

Positief.

Snel en goede info

Levering was niet compleet

Ik heb 2 outfits besteld en bij 1 ervan misten een petje. 2 maal met de klantenservice gemaild maar nul reactie.

Zeer slecht!

Pakket zou afgelopen vrijdag bezorgd zijn door Post.nl, helaas is pakket niet geleverd. Bij contact met Feestcenter wordt ik telefonisch terugverwezen naar de mail voor klantenservice, iedere dag gemaild en gebeld tot op heden, niemand belt terug of laat iets horen. Nu vijf dagen verder en geen pakket binnen. Enorm slechte service dus. Ik ben geen fan van slechte reviews maar het bedrijf laat mij nu geen keuze. Er kan altijd iets mis gaan maar sta klanten te woord en kijk naar een passende oplossing. Dit is echt niet klantvriendelijk.

Een hele goede service. Alleen moest wel de kosten betalen om het retour te sturen voor 7,25. Omdat het niet door de brievenbus kan.

Veel retourkosten

Als je online besteld en het artikel voldoet niet betaal je meer dan 7 euro om het artikel terug te sturen. Bedrijf heeft geen antwoordnummer of vergoeding. Je gooit dan een hoop geld weg zonder dat je een goed product hebt.

Super goed!

Mijn ervaring ,gewoon super goed! Goede prijs, en super snel bezorgd. Volgende dag pakketje al binnen!

Slecht

Mijn pakket kwam te laat, en de helft van mijn kostuum miste ik. De kwaliteit was erg slecht. Geen aanrader en bestel hoer dan ook zeker nooit meer…

Snelle service, pakken zoals omschreven

prima service

wel eerst een mailtje gestuurd met vragen over product, maar daar geen reactie op gekregen

Snel, goede kwaliteit...heel erg tevreden!

Ik heb lang moeten googlen om op deze site terecht te komen. Ik was op zoek naar een ridderpak/ harnas. Hetzelfde pak was bij andere firma's tot 30.eiro.duurder. de levering was bijzonder snel. Binnen de 3 dagen. Gelukkig op tijd voor het verkleedmoment. Goede kwaliteit.

Snelle service. Prihs kwaliteit

Ik zocht een hippiebroek voor de Toppers. De prijs bij jullie is prima. Niet te duur. En het artikel was snel binnen.

Perfecte maat

Voor weinig geld prima kleding, zoals ik wilde!

Niks geleverd gekregen

6 augustus dingen bestelt 9 augustus zou het binnen komen bij post nl staat sat het is afgekeverd maar niks gehad post nl gebelt hun kunnen er niks aan doen heb feest center 2 keer gemailt geen reactie over de telefoon niet bereikbaar

voor 23:00 uur besteld, morgen in huis bullshit

Ik had besteld op maandag en kreeg mijn pakje pas op zaterdag aan! ik had dit vrijdag nodig. nu zit ik met de brol die ik niet meer kan gebruiken. Geen feedback van de klantenservice. Eerste en laatste keer besteld!

Super snelle levering

Drie super leuke poncho's binnen mooie kwaliteit qua prijs En een snelle levering erv blij mee

Werkt perfect

Prettig geholpen aan de telefoon

Ik werd snel gebeld nadat ik een mail had gestuurd met vraag . De vraag werd serieus genomen en een bestelling kon zonder probleem bij gevoegd worden zonder extra verzendkosten.

Jammer dat zo'n duur pak al kapot uit de verpakking komt!

Politie pak waarbij de riemlus al kapot is!

Prima.

Snelle levering en op tijd.

Op het laatste moment kleding nodig, prima geholpen met wat accessoires ook

Valt zwaar tegen

Opblaaspop voor Sara cadeau besteld. Pop is nog géén 90 cm! Lijkt wel een kind ipv een vrouw. Is verpakt in een doos waar je €7.95 verzendkosten voor betaald, had oom in een envelop door de brievenbus gepast

Beschrijving van product kan beter

Bestellen en levering gingen prima en snel. Het product was niet helemaal wat ik verwachte.

Helaas onjuist advies betreft maat ontvangen, maar goed en snel opgelost door artikelen gratis retour te mogen sturen. Bedrag werd vervolgens ook snel gecrediteerd. Zou hier de volgende weer bestellen!