Erg tevreden!

Snelle levering. Prachtig hawaii shirt!

Uitstekende service herken je ook als het misgaat. Probleem werd mooi opgelost

Snelle levering, goed product

goed behalve het product was slecht

levering goed ,maar het bestelde, waarvan een was binnen een kwartier stuk.

Slecht/oplichters

Zeer slecht. Pakket retour gestuurd! 3 weken later nog je geld niet terug. Ze zijn ook niet te bereiken.

Verschrikkelijk

Geen communicatie, misleidende tekst op de website.

Zeer slecht

Hier bestellen heeft geen zin. Pakket komt niet aan en geen contact mogelijk. Reageren niet op de mail/telefoon/instagram! Geld is weg.... BESTEL HIER NIET

Zeer slechte kwaliteit

Goedemiddag. De kwaliteit van de kleding was zeer slecht. Na 1 keer dragen laten er allemaal draden los. Dan kun je beter ergens wat huren. Want dit kan zo de bak in. Dan is het toch wel erg zonde van het geld. Mvg Dick Wijnker

Teleurgesteld

De website gaf aan dat mijn artikel vandaag nog zou worden opgestuurd. Op die manier had ik het een dag later in huis kunnen hebben. Dit kwam mij heel goed uit. Mijn bestelling werd echter een dag later om 12 uur opgestuurd. Als ik dat had geweten had ik niet meer besteld.

Pakketje retour verzonden

De kwaliteit was niet mooi en het jurkje paste ik ook niet..

Snel geleverd maar daarna geniet bereikbaar.

Bestellen gaat prima maar krijg jullie via mail en bellen niet bereikt bonnen 48 uur reactie niet dus. Misschien lukt het via deze weg.

Te laat geleverd

Je moet niet beloven voor zo laat besteld morgen in huis en vervolgens 2 dagen te laat leveren. Daarom had ik juist voor jullie gekozen.

Rot op met die review mails

Rot op met die review mails

Slecht

Week moeten wachten op verzenden van carnavalspak. Zelf er achteraan 2 x gemailt toen werd het meteen verzonden. Denk dat ze het vergeten waren. Gelukkig was het optijd binnen voor de carnaval.

Had het 0 gegeven als het kon.

De pakken werden geleverd dat wel. Echter is het een gedoe om de spullen te retouren. Ik wilde namelijk 3 boevenpakken retouren omdat wij ze lasg-minute niet meer nodig hadden. Ik heb contact met ze opgenomen en heb daarna niks meer van hun gehoord. De klantservice is echt slecht.

Verkeerde maat geleverd

Verkeerde maat geleverd en ondanks dat ze binnen 48 uur zouden reageren, geen reactie op mijn e-mail gehad. Dus geen tijdige oplossing aangezien ik het pakje nodig had afgelopen weekend. Levering was wel snel, maar heeft weinig zin als je niet krijgt wat je besteld hebt.

Matige kwaliteit voor de prijs die je betaald

Het carnavalspak is heel dun en daardoor is de prijs te hoog voor datgene wat je krijgt. Ze beweren de volgende dag te leveren, maar het duurde 2 dagen voordat het product geleverd werd.

Heel goede service

Army girl sexy costume zat heel goed Super snelle levering

Heel slecht!

Een week geleden een pakket besteld, waarbij stond ‘voor 5u besteld, volgende dag in huis’. Niet dus. Zelfs een week later niks ontvangen of gehoord. Meerdere keren gemaild waar mijn pakket blijft of een track en trace code, maar nergens reactie op gehad. BESTEL HIER NIET!

Snelle levering en het artikel ziet er zo uit als op de foto

Perfect snelle levering

Ik zat in tijdnood met het bestelde pakket ivm een verjaardag Maar het kwam prima op tijd door de snelle levering

Klantendienst reageert super snel. Product geleverd zoals aangegeven. Mooi kostuum.

Goede service en snelle levering!

Gewoon wat je mag verwachten

Levertijd klopte niet helemaal maar wat wil Je een week voor carnaval. Helaas was het pak niet goed maar werd keurig opgelost.