Snelle levering en mooi kostuum!

Mijn dochtertje kon niet wachten tot haar heksenpak aankwam. Gelukkig werd hij de eerstvolgende mogelijkheid bezorgd. Het kostuum ziet er goed en degelijk uit en ze is er erg blij mee!

Snelle levering, makkelijk te bestellen

Snel kunnen vinden, snel kunnen bestellen en snel geleverd!

Super leuk politiepakje

Erg leuk politiepakje en goede kwaliteit! Ook snel geleverd

Helaas te laat ontvangen.

Op de webstek stond vandaag besteld morgen in huis. Helaas zijn de producten vandaag de dag (5 dagen later) nog niet binnen.

mijn pakket is niet binnen gekomen

heb 2 keer een mail gestuurd nog niet geantwoord

goude service, rare korting(?)

Het product was perfect naar wens, optijd geleverd en al dus dat is zeker een plus! Alleen kreeg ik ipv korting juist 2 euro extra voor betaling? mogelijk een foutje geweest. mvg

Tegenvallend

Geen reactie op gestuurde mail om mijn bestelling retour te zenden!!!

Levering niet optijd slechte retour adviesen

Er komt een aftel balk nog 1:30 de tijd voor te bestellen volgende dag geleverd was dit na 17:00 ja dat was het zeker waarom komt die balk er dan nog als het toch niet tijdig kon worden geleverd. Ik kan op jullie website weinig info terug vinden ivm het artikel te passen en eventueel te retourneren . Eventjes over het product in de verpakking ziet dit er wel ok uit. * Levering retourneren en info raad ik hun niet aan *Heb je veel tijd of ben je tijdig met het bestellen van u kostuum raad ik hun wel aan want het product ziet er wel goed uit.

Geen snelle service

Ik heb 4 dagen geleden een mailtje gestuurd naar dit bedrijf en daar nu nog niks van gehoord wat ik erg jammer vind. Kleding kwam kapot aangekomen omdat het al eerder gebruikt was. Verder wel snelle levering.

Slecht

Laatst carnavalsjurkje besteld. Zou binnen 1 a 2 dagen binnen komen, kregen we een bericht dat het jurkje vertraging had en later binnen kwam. Is het uiteindelijk helemaal niet binnen gekomen.

Louche en onbereikbaar

Ik wil 0 sterren geven, maar dat laten jullie niet toe! Beloven volgende dag te leveren, maar is niet eens de volgende week. Telefonisch niet bereikbaar, reageren niet op mails en niet na het invullen van een contactformulier. Ik probeer via allerlei wegen mijn geld terug te krijgen zonder resultaat. Heb een beetje gespit, hebben tig bedrijfjes overal in de Europa. Er klopt niets van deze site of de gegevens die ze verstrekken. Ik ben opgelicht, helaas.

Heel slecht

Kreeg maar het halve pakje geleverd en ze zijn niet telefonisch te bereiken. Op de mail word gewoon niet geantwoord dus 46 euro weggegooid.

te late levering

had expres dingen besteld voor volgende dag leveren. Helaas kwam het te laat.

Had voor 17.00 besteld en geen bestelling

Had mijn bestelling voor 17.00 gedaan week later nog niks ontvangen paar emails gestuurd maar geen reactie gevoel dat ik opgelicht ben. En ben er echt niet blij mee Diamond

top

snelle verzending en een goeie prijs-kwaliteit

heel goed

Slecht

Pakket moest worden geretourneerd en 1 week later nog geen geld terug. Mail gestuurd maar wordt niet beantwoord. Slechte ervaring

Tot nu toe goed

Maar ik ben benieuwd want ik wil iets retourneren. Of dat netjes afgehandeld wordt

Snel geregeld

Snelle bezorging! Fijn. Bestelde product zit goed

Goed! En snelle levering

Ik had het voor 17:00 besteld en het lag de volgende ochtend al op de stoep! Heel blij mee.

de levering was snel en goed ingepakt. Maar de kwaliteit van de kleding was slechter en dunne stof.

Snel geleverd en artikelen voldoen aan beschrijving.

Snel geleverd en artikelen voldoen aan beschrijving. Materiaal was goedkoop maar daar is de prijs ook naar, dus prijs-kwaliteitverhouding prima.

Leuke producten voor een redelijk schappelijke prijs

Gewoon goed

Snelle levering van de bestelling

1e kennismaking met Feestcenter is alvast positief gelet op de snelle levering van de bestelling

Had besteld en 2 dagen erna kreeg ik het al binnen.

Torenallee 20 5617BC Eindhoven

085 047 12 18