goede prijs-kwaliteit verhouding

Ik heb de week voor Sinterklaas een apenpak besteld voor mijn dochter. De maatvoering van het pak was niet helemaal duidelijk (one size fits all), dus ben ik een beetje op de grootte van het kind op de foto uitgegaan. Uiteindelijk stond in het pak zelf duidelijk dat het een maat 128 was. Eigenlijk iets te klein, maar voor het doeleinde prima. Het pak was mooier dan op de foto. Het pak was niet voorradig en ik was even bang dat het niet op tijd zou komen. Ik heb de klantenservice bericht en ik kreeg netje dezelfde dag een bericht terug. Het pak kwam ook ruim op tijd aan.

slechte commiunicatie

Geen antwoord meer ontvangen na het annuleren van een bestelling. Wel betaald.. waardeloos

Snel en goed koop

snelle levering, terug gestuurd maar geld na een dikke week nog niet terug

Al kreeg ik een mail dat de pakken toch niet op voorraad waren, werden ze alsnog snel geleverd, precies volgens indicatie tijd in de mail. Helaas de pakken terug moeten sturen omdat ze niet pasten. Inmiddels 1,5 week verder maar nog geen geld terug. Aanbeveling JA als het geld snel terug gestort word

Pakket niet ontvangen

Helaas hebben we ons pakket niet ontvangen. Door dat er bij jullie een fout is gemaakt met onze postcode.

Helaas niet goed

Hadxeen neuspiercing van magneet maar deed niets. Weggegooid geld

snel, voordelig

Helaas niet helemaal het product dat ik zocht maar dat lag niet aan Feestcenter.nl.

na 3 weken bestelling nog steeds niks ontvangen en geen contact mee te krijgen

bijna 3 weken geleden een bestelling gedaan en nog steeds niks ontvangen. Ze zijn onbereikbaar en reageren niet op emails.

Niet ok

Produkt online was anders dan ontvangen

Super goede service en zeer snelle levering!!

Super top nagels staan super gaaf .

Superwinkel

Mooi product en snelle levering

Leveren goede kwaliteit spullen ,ga zo door.

Goede levering van spullen.

geweldig

bestellen, betalen, bezorgen. alles volgens afspraak!

Goede prijs en op tijd geleverd

Leuk assortiment, op tijd geleverd en goede prijs

Snel ontvangen en goed geïnformeerd.

Blij met spulletjes en de snelle levering!!

Retouren

Verzendkosten betalen en retour kosten betalen.

Snel en prima

Snel en goed voor de prijs van het product.

Er was goed contact over mijn bestelling. Ze konden het niet op tijd leveren dus ik heb heel netjes mijn geld terug gehad. Top

Ronduit slecht

Ik heb een pak gekocht van 35€. Kwaliteit is relatief in orde voor dat geld. Ik heb nergens een maattabel gevonden, dus ik heb het pak in Large besteld. Uiteraard is deze nu veel te groot, dus ik heb eigenlijk 35€ weggegooid. Op de website stond: Voor 20:00u besteld is volgende dag geleverd. We hebben deze besteld omstreeks 19:55, wat bij mijn inziens nog steeds voor 20:00u is. Ik heb deze dinsdag besteld, maar vrijdag pas aangekregen.

Wel op voorraad, maar toch niet op voorraad

Bestelling gedaan van carnavalspakken. Stond op voorraad, was toch niet op voorraad. Zonde! (Het geld wel snel terug trouwens, wat dat betreft prima).

MAKEN HUN BELOFTES NIET NA

OP DE WEBSITE WAS ER GENOEG VOORRAAD ALS IK HET VERKLEEDPAKJE BESTELDE MAAR WAS BLIJKBAAR NIET IN VOORRAAD ZODAT IK HET NIET TIJDIG TOEKREEG !

Goed.

Bestelde spullen worden snel bezorgd.

prima kwaliteit

Er werd op de site wel aangegeven wanneer er voor 20.00 besteld was, het de volgende dag in het zou zijn. Dit was alleen niet zo maar voor de rest netjes geleverd

Zeer goed georganiseerd bedrijf

Goed geholpen, snelle reactie, en direct verzonden.

Valse beloftes wat betreft leverdatum

Ik bestelde dinsdagavond na 20u een pak voor Carnaval. Aangezien het carnavalfeest op de school van mijn zoontje al op vrijdag was, was ik blij dat ze nog op donderdag konden leveren. Daarom bestelde ik voor 20€ een carnavalspak wetende dat mijn zoon dit vrijdag nog kon dragen. Helaas kreeg ik woensdag nooit een verzendbevestiging. Bellen naar de klantenservice kon niet want het was te druk. Na een mailtje kreeg ik snel het antwoord dat het pak uiterlijk ZATERDAG pas bij mij zou geraken, te laat dus. Had ik dat geweten, dan had ik ergens anders besteld. Ergens waar men WEL levert op de beloofde leverdatum.

Torenallee 20

5617BC Eindhoven