Pluspunten

Orginele ontwerpen met een knipoog of met een glimlach; goede kwaliteit T shirts en overhemden;

Pluspunten

Origineel & kwaliteit

Pluspunten

Persoonlijke benadering, mooie kwaliteit spullen.

Even aangeven als de bezorgtijd wat langer gaat duren ivm vakantie

Pluspunten

De t-shirts zitten heerlijk en hebben een goede pasvorm. Goede kwaliteit! Ook erg leuk verpakt. En een persoonlijke boodschap erbij maakte het geheel compleet!

Pluspunten

Leuke ontwerpen Eerlijke materialen (zowel in kleding zelf als intellectueel eigendom) Binnen een week in huis

Niet goedkoop, maar dus ver lijkt de kwaliteit daar mee in lijn te zijn

Pluspunten

Persoonlijke communicatie Mooie polo’s die lekker zitten

Pluspunten

Snelle verzending en met zorg ingepakt. Lekkere teksten en frisse designs. Zo hip kan duurzaam zijn, leuk!

Het aangesloten tshirt in m is wat strak. Maar het ruimvallende shirt in s zit prima. Een beetje lastig om de goede maat in te schatten.

Pluspunten

Snelle levering van een super leuk babyshirtje met naam van ons nieuwe neefje! Wat hebben wij een leuk cadeautje.

Pluspunten

Goede producten en fijne service! Top dat dit bedrijf bijdraagt aan duurzame kleding en consumenten mogelijk maakt te verduurzamen!

Pluspunten

Ik kreeg een heel leuk handgeschreven berichtje bij me bestelling, wat fijn toch nog iets persoonlijks bij een internetbestelling!

Pluspunten

mooie tshirts, goede pasvorm, zonder plastics verpakt en verzonden,

Pluspunten

Perfecte kwaliteit, exclusieve prints

Pluspunten

Gewoon erg goed!

Zo doorgaan!

Pluspunten

Originele ontwerpen, soms met een knipoog; goed materiaal (katoen, bamboe-viscose), betrouwbare verzending; met Chillfish design kun je 'anders' voor de dag komen...

nog niet gevonden

Pluspunten

Prachtige t-shirts van goede kwaliteit. Snelle levering Leuke persoonlijke kaart erbij

Pluspunten

Na eerst een verkeerde maat opgestuurd gekregen te hebben gekregen, vlot en netjes afgehandeld de goede binnen gekregen.

Meteen de goede maat opsturen.

Pluspunten

Goede service, goede kwaliteit van de shirts en originele ontwerpen.

Pluspunten

Bestelling was er binnen enkele dagen. Netjes verpakt en een leuke attentie.

Pluspunten

Fantasierijke en bijzondere ontwerpen. Focus op kwaliteit en verantwoorde productie. Je kunt er leuk en goed mee voor de dag komen! De laatste artist edition voor Kinderharten is lekker 'uit' mijn hart gegrepen

Soms lijkt de focus op het verantwoorde verhaal te domineren over de orginele ontwerpen. Het is ook gewoon geinig wat ze maakt!

Pluspunten

Mooie kwaliteit van de romper, snelle levering en een hele leuke persoonlijke verpakking.

Pluspunten

A ranking duurzaamheid persoonlijke levering en identiteit .

Vorige keer bloemzaadjes bijgeleverd verwerkt in bon hele zomer plezier van gehad ,had ook dit keer verwacht ....helaas !

Pluspunten

Een correcte en snelle behandeling van de bestelling. Mooi ecologisch/fair trade produkt, zonder "geitenwollensokken" uitstraling. Extra fijn vond ik de aandacht die werd geschonken aan de verzending : de shirts werden in papier zakken verpakt en in een carton enveloppe verzonden. Proficiat !

Misschien ook t-shirts voor kinderen ? Ik weet zeker dat mijn kleindochter de "unicorn" cool zou vinden (8 jaar)